Auteur Topic: Betty (Roemeense)  (gelezen 12172 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Gepost op: 19 december 2016, 20:24:50 »
[box title=BETTY]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         19
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            slank
BH:                 75C
Kontje:           klein maar fijn
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PZC NMC Vingeren GFE
[/box]
[box title=extra info]
Werkt 8 maanden in YY. Ex Samya en ACA
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 19 december 2016, 23:18:08 »
Vandaag een eerste keer gekamerd met Roemeense Betty.

Betty is 19 jaar jong en is zo'n 1,68m groot. Ze heeft een mooi gezicht, een slank lichaam, een hele mooie C-cup en een jammer genoeg iets te kleine, platte kont. Ze heeft lang bruin haar en grote, bruine ogen. Betty heeft verschillende tattoos en een piercing enkele centimeter onder een oog. Ze werkt 8 maanden in YY en is vrolijk crazy.

De pre-sales waren leuk: Betty is een zotte doos waar het leuk mee zeveren is. En het was een genot ondertussen naar haar mooie, ontblote borsten :showtits1 te kunnen kijken.

De kamergang was goed zonder meer. Zoenen was beperkt, maar dat lag waarschijnlijk aan mezelf, want ik had er zelf niet zoveel zin in en legde me al snel klaar in een "ik wil gepijpt worden houding" ::) ;). Die pijpbeurt was heel speciaal (al kan ik niet goed uitleggen waarom), en werd heel hard geapprecieerd door kleine Piet die al snel staalhard was. Het neuken in 3 standjes was goed. Ik miste iets, maar het was zeker niet onaangenaam. Probleemloos 300000 spermacelletjes verschoten tijdens hondjes ;D.

De aftersales waren ok: Betty heeft me na de kamergang nog af en toe aandacht gegeven in de vorm van enkele lachjes, streeltjes en een kort gesprekje.

Herhalingsgevaar: hoewel dit een hele mooie meid is, klein. Daarvoor heeft de kamergang zich onvoldoende onderscheiden van zovele voorgaande 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2018, 18:03:18 »
Betty Boop oftewel hoe een eendje langzaam transformeert in een zwaan

Zolang ze al rondfladdert in het sprookjesbos hebben we elkaar altijd categorisch vermeden. Zij was in mijn ogen het prototype van het ultieme jaagstertje, maar wel gezegend met een prachtig lijfje. Ook haar soms wat onbeholpen gedrag droegen bij aan dit gevoel. De laatste maanden zag ik echter veranderingen in haar gedrag. Bij mijn voorlaatste bezoekje kort met haar gesproken toen ze bij een mij bekende clubganger stond.

Dezelfde clubganger was ditmaal ook aanwezig en zij kwam hem begroeten. Ik vroeg haar of ik plaats moest maken, maar ze zei dat ze een knuffel van hem kwam stelen en na wat gepraat te hebben fladderde ze weg.

Eerder op de avond had ze een poging gedaan om er nog wat sfeer in te brengen door aan de paal wat te dollen maar ook tevens blijk te geven dit kunstje echt te beheersen. Mijn maat besloot een tijdje later de sauna op te zoeken en ik ging een sigaretje roken. Bij terugkomst in de bar sprak ze me aan en we raakten in gesprek. Nu van zo dichtbij viel me pas op wat een mooi gezichtje ze heeft en een paar ogen die je hopeloos doen verdrinken. De beeldvorming kon compleet overboord en al snel bleek ze over beduidend meer inhoud te beschikken als ik gedacht had. Allerlei onderwerpen kwamen aan bod en ze wilde ook weten waarom ik haar nooit had zien staan. Ik legde uit dat haar gedrag bij mij averechts werkt en dat ik altijd afwacht dat een dame mij benaderd. Ze snapte mijn zienswijze en slim als ze was vroeg ze of ik enkele meters wilde opschuiven. Zo gezegd, zo gedaan en ze stond op en kwam zich voorstellen. Na een tijdje zijn we voor de sleutel gegaan.

Op de kamer begonnen met dat mooie lijfje te masseren om dit langzaam over te laten gaan in strelingen met mijn vingertoppen. Zij draaide zich op haar zij en deed hetzelfde. Na een tijdje ging haar handje richting middelste regionen en de wijze waarop ze met kleine Patjax speelde zorgde voor een onmiddellijke reactie. Plagerig zette ze dit voort en na enkele minuten vroeg ze of ik een BJ wilde. Ik zei lacherig dat we afgesproken hadden dat het bij een massage zou blijven en met gespeelde verontwaardiging zei ze nee, waarop ik antwoordde dat als het echt moest ze haar gang mocht gaan. Ze startte met een zachte, gevoelvolle BJ waarbij ze gaandeweg de druk opvoerde en variatie aanbracht. Ze kwam overeind en keek me met haar ondeugende Bambi ogen aan en vond het tijd dat we overgingen tot de daad zelf. Ze kwam in cowgirl op mij. Ze is behoorlijk nauw, dus er een slow en intieme variant van gemaakt. Dit zorgde voor een intens gevoel. Uiteindelijk op deze wijze doorgegaan tot mijn nakomelingetjes het niet langer konden houden en ervoor kozen een vroege dood te sterven in een rubber opvanghuis. De resterende tijd van het uurtje samen nog een sigaretje gerookt om daarna de kamer te verlaten.

Betty is een leuke, onderhoudende jonge dame die het beeld dat ik van haar had heeft gelogenstraft. Was het een gedenkwaardige topsessie? Nee, maar wel een heerlijk uurtje met een lieve en gekke dame. Het totaal plaatje zorgt ervoor dat er in de toekomst zeker en vast wel een herhaling zal plaatsvinden.