Auteur Topic: Vulkanstrasse 17-19 kamer nr 509, Pina (Duitse)  (gelezen 24453 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19 kamer nr 509, Pina (Duitse)
« Gepost op: 21 december 2016, 21:38:23 »
pina als de kenners haar zien van de sauna clubs staan ze er allemaal voor in de rij  ;) een paspoort gaat er dan ook niet komen uit privé overwegingen naar haar toe  ;D

pina is nog niet zo lang werkzaam op de vulkanstrasse maar wel werkzaam in de p6 niet als dvp  :lol

ik stond verplex toen ik deze  zeer mooie verschijning zag .en toen de deur gesloten was zei ze mijn dat ze me kenende .uit een of ander neuk hol waar je intree moet betalen. ze wist nog alles te vertellen .waar ik haar ooit ontmoet heb blijf bij me zelf en deel ik niet .maar waar ik haar ontmoet heb was het niet mogelijk een kamer met haar te maken  :lol_hitting: op de vulkaan worden soms  dromen waar . ;)

het waren 20 overheerlijke minuten en mijn pielemans sloeg tegen mijn navel toen ik mijn boxerschort  liet zakken . voor de prijs van 30 euro had ik een pm en nm gezoend werd er niet maar wat wil je voor het instap tarief . only
suk and fuk  :dance2 extra's bood ze voor de start niet aan .voorzichtig monteerde ze de michelin  en geraffineerd kuifde ze me af in doggy heb ik haar genomen een ander standje wou ik niet ze keek me aan via de spiegel en het was binnen 20 minuten gedaan ik kon me niet inhouden had geen controle over me zelf  :17: maar wat wil je als je fantasie werkelijk wordt . pina nam tijd voor aftersales en wel 10 minuten   :clap: ze melde me dat ze naar eros 26 gaat verhuizen als de nieuwe kamers klaar zijn we gaan het mee maken of het een 1 dags vlieg is of een blijvertje pinna is  :13:   
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2017, 19:36:32 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
pina Duitse vulkaanstrasse 17-19 kamer nr 708
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2016, 10:22:05 »
pina heeft de gelegenheid gekregen om in te treken in een kamer met een raam aan de buitenkant haar kamer nr is nu 708

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
pina Duitse vulkaanstrasse 17-19 kamer nr 708
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2016, 11:51:33 »
pina heeft de gelegenheid gekregen om in te treken in een kamer met een raam aan de buitenkant haar kamer nr is nu 708
Wat is eigenlijk het verschil tussen een raam aan de binnenkant en eentje aan de buitenkant?
Dat je door het eerste van binnen naar buiten kan kijken en door het tweede van buiten naar binnen    :lol :lol_hitting: :bud

Een theke van een saunaclub heeft veel licht nodig  :dance2 ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
pina Duitse vulkaanstrasse 26 (erospark) kamer nr 112
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2016, 12:19:07 »
pina heeft de gelegenheid gekregen om in te treken in een kamer met een raam aan de buitenkant haar kamer nr is nu 708
Wat is eigenlijk het verschil tussen een raam aan de binnenkant en eentje aan de buitenkant?
Dat je door het eerste van binnen naar buiten kan kijken en door het tweede van buiten naar binnen    :lol :lol_hitting: :bud

Een theke van een saunaclub heeft veel licht nodig  :dance2 ;D
een raam die open kan voor frisse lucht van buiten  :showtits
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2017, 09:39:36 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
pina Duitse vulkaanstrasse 26 (erospark) kamer nr 112
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2017, 09:45:21 »
gister pina aangetroffen dit keer in eros 26 kn 112 ik kon haar natuurlijk niet laten staan het was een heerlijk half uurtje details laat ik achter wegen pina is nog tm 11 juni aanwezig maar keert weer een keer terug . ;D 
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2017, 10:33:19 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
pina Duitse vulkaanstrasse 26 (erospark) kamer nr 216
« Reactie #5 Gepost op: 2 juli 2017, 19:24:26 »
gisteren was ze weer aanwezig mijn verwelkom ze altijd met 3 zoenen gewoon in de deur opening met de deur open  :lol even een praatje gemaakt aan de deur over haar vakantie en me ronde verder gemaakt het was immers nog vroeg . ik had in mijn hoofd een sessie in gedachte met Isabella toen ik haar aantrof in sexpallas  maar die had een tatoeage laten zetten wat nog gevoelig was  :banghead: ik trof pina weer aan zo rond de klok van 23 uur en maar is in onderhandeling gegaan . voor een uur met jacuzzi . en een prijs overeen gekomen van pijpen en neuken is niks van terecht gekomen wel een spetterend hoogte punt beleeft dankzij een overheerlijke tantra massage is is een keer wat anders  ;)   

pina heeft een andere kamer en is va 20 uur te vinden op kamer 216 van eros 26

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
pina Duitse vulkaanstrasse 26 (erospark) kamer nr 216
« Reactie #6 Gepost op: 2 juli 2017, 19:33:27 »
gisteren was ze weer aanwezig mijn verwelkom ze altijd met 3 zoenen gewoon in de deur opening met de deur open
Ja, want als ze de deur niet opent en ze wil je zoenen kwakt ze met haar bek tegen de deur  :lol :lol :lol :lol :lol :lol ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
pina Duitse vulkaanstrasse 26 (erospark) kamer nr 216
« Reactie #7 Gepost op: 2 juli 2017, 19:36:24 »
gisteren was ze weer aanwezig mijn verwelkom ze altijd met 3 zoenen gewoon in de deur opening met de deur open
Ja, want als ze de deur niet opent en ze wil je zoenen kwakt ze met haar bek tegen de deur  :lol :lol :lol :lol :lol :lol ;D ;D ;D ;D ;D
de deuren van eros 26 staan altijd open als de dame niet bezet is

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
pina Duitse vulkaanstrasse 26 (erospark) kamer nr 216
« Reactie #8 Gepost op: 2 juli 2017, 19:52:15 »
gisteren was ze weer aanwezig mijn verwelkom ze altijd met 3 zoenen gewoon in de deur opening met de deur open
Ja, want als ze de deur niet opent en ze wil je zoenen kwakt ze met haar bek tegen de deur  :lol :lol :lol :lol :lol :lol ;D ;D ;D ;D ;D
de deuren van eros 26 staan altijd open als de dame niet bezet is
Ja, ik begreep het niet, in de deuropening met de deur open .... bedankt voor de uitleg  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
pina Duitse vulkaanstrasse 26 (erospark) kamer nr 216
« Reactie #9 Gepost op: 9 juli 2017, 17:28:11 »
verhuist naar kamer 604 van eros 26

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 26 (erospark) kamer nr 406, Pina (Duitse)
« Reactie #10 Gepost op: 12 augustus 2017, 09:45:17 »
deze dvp bevind zich nu in kamer 406 nog 2 niet Duitse dames  er tussen uit  en ik heb een leuk Duits gangetje  :lol

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 26 (erospark) kamer nr 406, Pina (Duitse)
« Reactie #11 Gepost op: 30 oktober 2017, 19:35:37 »
en op heden me numer 1 pina weer terug dit keer kn 509 nieuwe vulkaanhuis