Auteur Topic: Eros 26, kamer 602, Ruby (Spaanse)  (gelezen 8836 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 602, Ruby (Spaanse)
« Gepost op: 24 december 2016, 00:08:30 »
Naam: Ruby
Nationaliteit: Spaanse
Leeftijd: 23
Lengte: 1.65-1.70
Postuur: normaal tot ietwat voller
Borsten: b-cup
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart
Taal: Duits (middelmatig)
Service genoten: Zoenen, HJ, PMC, NMC
Extra info: is van plan om siliconen te laten implanteren.

Sessie
Ruby herkende me van de keren dat ik telkens naar Dana ging en riep mij. Al snel kidnapte ze me. Nadat we ons uitgekleed hadden en het gebruikelijke wasje ons neergelegd op het bed. Haar handje daalde al snel af naar beneden. Nadat deze op oorlogssterkte was brachtnze het rubbertje aan met haar mond. Er volgde een redelijke pijpbeurt met hier en daar wat variatie, waarbij ze zich zo had gepositioneerd dat alles binnen handbereik was. Na een tijdje zadelde ze zichzelf op mij en als een Spaanse furie begon ze me te berijden. Haar enkele tandjes laten terugschakelen en in een slow tempo en zeer close verder gegaan. Haar activiteiten in mijn nek leken zodanig te worden dat ik de kerstdagen met sjaal zou moeten rondlopen, maar gelukkig hield ze zich toch op tijd in. Na een tijdje werd het tempo opgevoerd om uiteindelijk het rubbertje te vullen. De resterende tijd al pratend en onder het genot van een sigaretje volgemaakt.

Ruby is een leuke en gezellige meid en een dame die wel van een praatje houdt. De sessie was voor raammaatstaven zeker ok, maar toch zal de kans op herhaling zeer gering zijn.
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:57:00 door Rolly »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 602, Ruby (Spaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2017, 09:15:11 »
Weer terug en nu op 603