Auteur Topic: SABRINA  (gelezen 20492 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
SABRINA
« Gepost op: 26 december 2016, 00:15:35 »
Uit het algemene Love Toxic thema:

Na een korte pauze was het de eveneens blonde Sabrina die me aan de bar aansprak. Ook met haar had ik een paar geleden al eens gekamerd en destijds ook een zeer prettige massage mogen ontvangen. Ze was pas weer sinds kort terug in de club na een langer verlof in haar thuisland Hongarije. Toen ze me uitnodigde had ik ook niet veel tijd nodig om te besluiten haar te volgen naar een kamer.

Op de kamer ook nu eerst een franse verwenning (zc) welke zeer netjes werd uitgevoerd. Daarna werd kleine Koosje opgesloten in een condoom om vervolgens met deze blondine een sessie lichaamsbeweging in diverse posities. Ook nu was een gevuld rubbertje het uiteindelijke gevolg.

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



en de sessie kort erna:

Na een hapje eten was het dan nu wel tijd voor een show. Sindia maakte zich klaar voor een dansact op het podium. Dit was niet verkeerd. Na afloop van de show werden de mannelijke gasten door de heren uitgenodig tot een rondje gruppensex. Niet alle heren hadden interesse waardoor er twee dames op me af kwamen, toevalligerwijze net de twee dames waar ik al een rondje mee gedaan had: Maria en Sabrina. Ze nodigden me uit om op de bank tussen hen in plaats te nemen. Maria daalde naar beneden af om kleine Koosje te verwennen terwijl Sabrina haar sappige borstjes aanbod en met haar handen de balletjes nog wat verwende. Mijn beiden handen had hun weg gevonden naar een Oost-Europees poesje. Een niet onprettige ervaring. Omdat de beide sessies ervoor nog niet zo heel lang geleden waren, leidde het echter niet tot een explosie. Na een tijd zo genoten te hebben bedankte ik daarom beide dames voor dit genot en besloot ik me te gaan douchen.

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), vingeren (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed


Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
SABRINA
« Reactie #1 Gepost op: 2 februari 2017, 20:51:29 »
Uit het algemene Love Toxic thema:

Na twee rondjes relatief snel achter elkaar was het tijd voor een iets langere pauze. Alleen kwam daar op een gegeven moment een show van Nieves aan (een dansact op het podium) en als de dames zo hun best doen, is het natuurlijk wel zo fatsoenlijk om daar even te gaan kijken  ;). In de aanloop naar de act begon Griselda me al aardig op te geilen met een soort van striptease act voor mijn neus  :o. Na de act van Nieves kwam de oproep tot gruppensex en ik belandde op het bed met Arabella en Merlyne, ze discussieerden met elkaar wie kleine Koosje en wie de balletjes mocht verwennen. Uiteindelijk won Arabella de strijd om kleine Koosje en nam Merlyne daaronder de honeurs waar. Omdat Arabella zeer goede mondelinge kunsten in huis heeft genoot ik zeer en liet ik de beide dames hun gang gaan. Griselda was ondertussen in een fanatieke rit bovenop de gast naast me verwikkeld, die dit niet heel lang vol hield. Griselde hield het echter wel vol en had blijkbaar nog niet genoeg, ze was dus van plan om ook mij te bestijgen. Op zich genoot ik goed van de diensten van Arabella en Merlyne, maar de killerbody van Griselda (zeer fraaie borsten, leuk koppie en een lang lichaam) kon ik ook niet weerstaan en sowieso had ik niet veel keuze met al die dames die me vasthielden op het matras. Aldus nam Griselda bovenop plaats en begon aan een enthousiaste rit waarbij ik een zeer mooi uitzicht had op haar fraai gevormde voorgevel. Na geruime tijd steeg ze af en ging met haar handen verder. Ondertussen kwam ook Patrizia erbij en bood haar borsten aan en ook Sabrina was klaar met haar "Freier" en kwam erbij maar met reeds vier andere dames was er niet veel ruimte meer. Met zoveel aandacht duurde het niet lang voordat er een zeer krachttige volgde. Door het enthousiaste bewegen van de handen van Griselda waar ze ook mee doorging toen de explosie al op gang kwam, kwam het tot het gezicht van Sabrina, het lichaam van Arabella en Griselda. Ik verontschuldige me tegenover de dames, maar kon er eigenlijk niet veel aan doen, het richten lag immers niet in mijn handen  ;D.

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: gruppensex, cob, cof
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



en niet al te lang daarna:

Toen ik weer even aan de bar zat voor een drankje kwam Sabrina buurten. Ze was blijkbaar niet boos meer voor de "ongeplande douche" die ik haar eerder die dag op het grote bed bezorgd had  ;D. Na wat smaltalk volgde ook nu de gang naar een van de kamers. Op de kamer ook nu weer een geslaagde Franse sessie (zc) gevolgd door Reiterstellung en missio (uiteraard beiden mc).

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



http://www.lovetoxic.de/sedcard-sabrina-3857.html

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
SABRINA
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2017, 20:20:22 »
Uit het algemene LT topic:

Daarna nog een broodje en eens rondkijken met wie ik nog meer de kamer wilde delen. Ik zat aan de bar en Sabrina nam naast me plaats. We hadden een gesprek over koetjes en kalfjes, maar na een tijdje kwam dan toch de onvermijdelijke vraag voor een kamergang. En omdat ik met haar in het verleden de allerbeste sessie van deze club had genoten was het niet moelijk om "ja" te zeggen.

Op de kamer volgde ook nu weer een Franse verwenning met condoom, die nu wel wat langer duurde dan in de voorgaande sessie met Nieves. Na hiervan geruime tijd genoten te hebben na ze dan op mijn verzoek toch bovenop plaats waarbij ik met haar kleine (ietwat hangende) borstjes kon spelen en ze me zeer vakkundig liet genieten.

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Ja (maar klein)
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




en later op dezelfde dag:

Na wat te eten genomen te hebben (in deze club niet heel erg gevarieerd, maar hetgeen wat er ligt is wel goed en smakelijk) was het tijd voor nog een rondje sauna. Een andere bezoeker had zijn eigen aufguss meegenomen en daarvan zat nog het nodige in de emmer. Door hiervan het nodige over de stenen te gieten met de halve lepel kwam er de nodige munt geur vrij, wat heerlijk was en de luchtwegen goed opende.

Daarna zat ik aan de bar weer naast Sabrina en ik hoefde dan ook niet lang na te denken toen deze milf me voorstelde om de sessie van eerder op dag nog eens over te doen. En een herhaling werd het. Deze sessie was nu echter een stuk intenser en een stuk langer. Dit is gelukkig geen dame die snel opgeeft en pas wil stoppen als het hoogtepunt is behaald. Vermoeid kon ik uiteindelijk de kamer verlaten. Tot nu toe de beste sessie van de dag.

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Ja (maar klein)
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SABRINA
« Reactie #3 Gepost op: 2 april 2018, 14:12:54 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.