Auteur Topic: CIARA  (gelezen 28118 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CIARA
« Gepost op: 26 december 2016, 03:05:42 »
Uiteindelijk besloot ik om naast Barbie te gaan zitten. Barbie is een blond Roemeens meisje van 21 jaar, die nog maar een paar maanden in het vak zit. Eerder op de dag had ik al even contact met haar in de rookruimte. Het viel me toen al op dat ze erg timide was, maar ook dat het een zeer leuk meisje is om te zien. Eigenlijk past de naam Barbie totaal niet bij haar, want ze heeft niets weg van onze Haagse Barbie uit “Chersonissos”. Deze Barbie is een heel naturel Roemeens zacht meisje. Ze kwam lekker tegen me aanzitten en we hebben even met elkaar gesproken. Omdat die kut DJ behoorlijk luid aan het draaien was en Barbie erg zachtjes praat, kon ik haar moeilijk verstaan. Waarom denken die DJ's dat ze zo luid moeten draaien in een saunaclub. De meeste beren komen daar niet voor. En als er af en toe een plaatje luid wordt gedraaid, omdat een aantal dames daar leuk op dansen, heb ik daar niet zoveel moeite mee, maar de hele avond...?

Afijn, ik stelde maar voor om naar een kamer te gaan, maar vroeg wel eerst even of ze tongzoende en dat deed ze gelukkig. Ze ging een sleutel halen en dat duurde behoorlijk lang. Zo lang zelfs, dat Adrianna inmiddels terug was en ik de kans had om alsnog met Adrianna een kamer te gaan nemen, maar ja, zo zit ik niet in elkaar. Ik denk dat het wel een kwartier heeft geduurd, voordat Barbie weer terug was. Met haar meegelopen naar een kamer. Op bed legde ze de handdoek en ik kleedde me uit en ging op bed liggen. Ze kwam naast me liggen, zonder zich uit te kleden en ze begon me voorzichtig te zoenen. Je merkt dat ze nog erg bleu is en nog weinig ervaring heeft. Ik legde haar op haar rug en begon haar steeds intenser te zoenen. Steeds meer met de tong en steeds dieper. Gelukkig ging ze hierin mee. Ik duwde haar slipje tijdens het zoenen naar beneden en begon haar poesje voorzichtig te vingeren. Daarna kuste ik haar kleine borstjes en buik en daalde verder naar beneden, waar ik haar poesje begon te verwennen. Ze gaf niet al te veel reactie, waardoor ik het niet te lang heb gedaan. Ik gaf haar een zoen op de mond en ging naast haar liggen. Ze ontdeed zich nu van haar Bh-tje en begon met een blowjob, terwijl ik met haar kleine A-cupjes speelde. Voor een meid die nog niet zolang in het vak zit, is haar blowjob zeer goed. Ze deed het wel voorzichtig, maar het voelde goed. Ik stelde voor om te neuken en ze pakte een condoom. Een beetje onhandig deed ze het condoom erom en ik begon haar rustig in missio te nemen. Ook met Barbie kwam ik al zoenend tot een orgasme, waarbij ik haar op het einde vrij stevig nam. Op bed hebben we nog even nagepraat en heeft zij een sigaretje gerookt. Al met al hebben we denk ik iets langer dan een half uur op de kamer gelegen, maar Barbie maakte daar geen probleem van.

Naam: Barbie
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur/-lengte: Blond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10
Aftersales: -/10
Cijfer: 7,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
CHIARA
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2017, 21:04:12 »
Former Gorgiana in LR and now Chiara in Samya.  ;)
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CHIARA
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2017, 07:51:59 »
Former Gorgiana in LR and now Chiara in Samya.  ;)

Bedankt. Aangepast!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CHIARA
« Reactie #3 Gepost op: 25 september 2017, 13:35:17 »
[box title=Kiara]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,62m
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           killer kontje
Haarkleur:      blond bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CHIARA
« Reactie #4 Gepost op: 25 september 2017, 13:35:54 »
Onlangs heb ik voor de eerste, maar zeker niet laatste keer, gekamerd met Kiara.

Kiara is een heel mooi Roemeens KP-meisje. Ze heeft een knap gezicht, mooie ogen en lang blond bruin haar. Kiara is 1,62m groot, is slank gebouwd, heeft een killer kont en een leuke A-cup. Geen piercings, wel een tattoo op de pols.

Naast bloedmooi, bleek Kiara ook nog eens heel lief en aangenaam gezelschap te zijn, en een kamergang met haar was dan ook onvermijdelijk.

En die kamergang, die was onvergetelijk :o ;D: een uurtje rollebollen op heel hoog GFE+++ niveau. De tongzoenen mochten misschien iets dieper, maar los daarvan was alles perfect. Ik heb een nieuwe topfavoriete in Samya :-\ t4533.

De kamergang werd bekroond met het derde orgasme van de dag (mijn belofte van eerder op de dag aan kleine Piet werd dus mooi waargemaakt) en na een uurtje puur genieten, heb ik de kamer met een hele grote lach op de lippen, verlaten.

Herhalingsgevaar met mooie Kiara is enorm groot! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
CIARA
« Reactie #5 Gepost op: 14 oktober 2017, 15:03:43 »
To be merged with:
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,21701.0.html


The right spelling is CIARA, no H or K.

Bedankt: aangepast!
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
CIARA
« Reactie #6 Gepost op: 20 december 2018, 19:31:58 »
Discovery session on Saturday, December 15th.

Easy contact.
Nice and very smiling lady.  :happy

Kisses without the tongue, but supported and in profusion.
Hands sweet and wandering.
Very good blowjob.

Good fuck.
Best session of the visit.  :pica

Recurrence obligatory.

On holidays from Wednesday