Auteur Topic: Haus 25, kontakthof 1, kamer 6, Roxi (Roemeense)  (gelezen 9336 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus 25, kontakthof 1, kamer 6, Roxi (Roemeense)
« Gepost op: 30 december 2016, 08:34:39 »
Naam: Roxi
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 26
Lengte: 1.70
Postuur: normaal
Borsten: C
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart
Taal: Engels (goed), Duits (matig)
Service genoten: TZ, HJ, PZC en NMC
Extra info: Soms heeft ze een brilletje op dat haar zeer sexy staat. Soms heeft ze de Lara Croft look.

De afgelopen maanden was ze op mijn radar verschenen. Eigenlijk iets te groot qua lengte en iets voller dan mijn reguliere dames. Toch had ze een bepaalde aantrekkingskracht op mij. Half december stond er weer in haar Tomb Raider achtige outfit en de haren strak in een paardenstaart. Net als altijd een glimlach en een vriendelijk hallo. Nog nooit had ze het door mij verafschuwde en in Duisburg zo gebruikelijke "hast du lust" of "komm ficken" geroepen. Ditmaal liep ik op haar af en na een kort praatje toch maar eens toegeven aan mijn Lara Croft fantasie.

Na het wasje ons op bed begeven en rustig elkaars lichaam al strelend verkend. Na een minuutje of twee vroeg ze of ze me mocht kussen. Toen ik ja zei duwde ze haar tong gelijk volle bak naar binnen om op een rustige en erotische manier te tongzoenen zoals je zelden in een RLD meemaakt. Haar handje ging ondertussen naar beneden. Enkele minuten later ging ze al kussend naar beneden en zonder aarzeling, doekjes of het monteren van een rubbertje begon ze me te pijpen. Hoewel dit vrij variatieloos was voelde het toch lekker aan. Na een kleine tien minuten kwam ze met haar hoofd weer naar de mijne toe, begon weer zeer intiem te tongzoenen. Ze trok mij bovenop haar en haar beentjes gingen uit elkaar. Ze reikte op haar nachtkastje naar een condoom. Nadat deze geplaatst was werd deze erin gestopt. Geen gel of spuug. Ze voelde daardoor zeer nauw aan. Het werd in eerste instantie een rustige, intieme missio waarbij onze monden als het ware aan elkaar geplakt waren. Geen fake gekreun tussendoor. Aan haar ademhaling en intenser gehijg was te merken dat ze ook genoot. Ze drukte haar handen stevig op mijn billen om het ritme te verhogen. Haar bekken bewoog mee en het werd puur knallen. Het rubbertje werd dan ook snel gevuld en in plaats van krampachtig zo snel mogelijk het te willen verwijderen liet ze me lekker nastoten. Samen nog een minuutje gelegen en ze verwijderde het condoom en begon aan de grote schoonmaak.

Ook gedurende het wassen en aankleden nog wat small talk. Sessie heeft zo'n 30 à 35 geduurd. Schade €50. Voor RLD begrippen een uitgebreide service.
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 13:51:18 door Rolly »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Roxi (Roemeense), Haus 25, kontakthof 1, kamer 8
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2017, 01:04:44 »
Zit nu in kamer 6 van de Kontakthof in Haus 25

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Roxi (Roemeense), Haus 25, kontakthof 1, kamer 6
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2017, 09:05:56 »
Zit nu in kamer 6 van de Kontakthof in Haus 25

Thanks. Aangepast!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum