Forum > DUITSLAND

Anja's Leidenschaft Dortmund

(1/1)

Rikkie6969:
Eind vorig jaar ben ik hier geweest.

Aanwezig waren Anja, Sonja, Lila en Jacky.

Eigenlijk kwam ik net op een slecht moment, want er werd net een sessie afgesloten. Ik zag de laatste mannen klaarkomen op de sletjes. Dan maar even wachten dacht ik. Maar dat wachten duurde echt heel lang. Bovendien werd er heel veel gerookt in de bar. Als niet roker niet zo leuk. Ik was  de enige niet Duitser, die bovendien geen Duist spreekt en daar sta je dan ... +- 45min te wachten. Dan duwde Anja op het belletje en schreeuwde ze "Ficken !!!!".

Er zijn eigenlijk 2 kamers. Een kamer met een kleine "matte" en een kamer met een grote "matte". Ik geilde vooralop Anja zelf. Dus zodra ze zicht neerlegde op de grote matte schoof ik mijn paal in haar mond. Met haar andere hand trok ze aan andere man af en bovendien had ze nog een paal in haar poes. De man die haar neukte verdween en dan wou ze gepakt worden door mij. Condoom aan en eventjes stoten maar eigenlijk wou ik gepijpt worden. Dus condoom terug af en me laten blazen door haar. Het duurde niet lang voor ik al mijn zaad in haar mondje spoot. Ze slikte het niet door maar spuwde het uit in een tissue.

Even nadien me laten pijpen door Lila. Dat is een rondborstige braziliaanse. Ze gaf wel onmiddellijk aan dat ik niet in haar mondje mocht klaarkomen. Geen probleem dat neem ik haar wel doggy dacht ik bij mezelf op de grote matte. In haar verschoot ik mijn laatste kruid.

Het was al kort tegen 4-en en tijd om naar huis te gaan.

Leuke ervaring als afwisseling...

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie