Auteur Topic: nieuwe prostitutie wet Duitsland  (gelezen 15343 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Gepost op: 21 januari 2017, 11:19:27 »
op 01-07-2017 gaat er een nieuwe prostitutie wet van kracht in Duitsland

een belangrijke wijziging in de wet is het strafbaar stellen onbeschermde sex zoals PZC en NZC

voor de genen die zin hebben om 103 pagina's te lezen heb ik hier een link   http://www.internet-law.de/wp-content/uploads/2015/07/Referentenentwurf-Prostituiertenschutzgesetz_29.07.2015.pdf

 :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2017, 12:57:39 »
Wat enquete, hoe enquete, wie enquete?    :lol
Ik zie NIKS, NADA, NUL  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2017, 17:05:55 »
op 01-07-2017 gaat er een nieuwe prostitutie wet van kracht in Duitsland

een belangrijke wijziging in de wet is het strafbaar stellen onbeschermde sex zoals PZC en NZC

voor de genen die zin hebben om 103 pagina's te lezen heb ik hier een link   http://www.internet-law.de/wp-content/uploads/2015/07/Referentenentwurf-Prostituiertenschutzgesetz_29.07.2015.pdf

 :lol



Ik denk dat deze nieuwe wet helemaal niets gaat veranderen in de clubs.
Wat je met een dame op de kamer doet ziet toch niemand.
Hoe denken ze die wet te gaan handhaven? Spy cameria's installeren op de kamers of zo?
Nee, die hele nieuwe wet is gewoon lachwekkend :ecomcity:
BANNED

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #3 Gepost op: 21 januari 2017, 17:19:44 »
Nee, die hele nieuwe wet is gewoon lachwekkend :ecomcity:
Dat is ze echt niet ....

Ik zeg niet dat er veel gaat veranderen, buiten dat de Pauschals zich omvormen tot saunaclubs en dat er wel degelijk gaat gecontroleerd worden op PMC ....
Maar lachwekkend ... dacht het niet, die wet heeft een invloed op het hele pijpgebeuren in DE....

Niet dat wij als bezoeker er heel veel van merken, als de wet PMC is, goed, dan laat ik me lekker pijpen met .... zo makkelijk is dat uiteindelijk ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #4 Gepost op: 21 januari 2017, 17:31:50 »
op 01-07-2017 gaat er een nieuwe prostitutie wet van kracht in Duitsland

een belangrijke wijziging in de wet is het strafbaar stellen onbeschermde sex zoals PZC en NZC

voor de genen die zin hebben om 103 pagina's te lezen heb ik hier een link   http://www.internet-law.de/wp-content/uploads/2015/07/Referentenentwurf-Prostituiertenschutzgesetz_29.07.2015.pdf

 :lol



Ik denk dat deze nieuwe wet helemaal niets gaat veranderen in de clubs.
Wat je met een dame op de kamer doet ziet toch niemand.
Hoe denken ze die wet te gaan handhaven? Spy cameria's installeren op de kamers of zo?
Nee, die hele nieuwe wet is gewoon lachwekkend :ecomcity:

Misschien sturen ze wel undercover C:-) naar clubs en die op kosten van de staat met dames gaan kameren om te controleren of ze daadwerkelijk condooms gebruiken. Als ze nog agenten zoeken, meld ik me aan, hoewel ik erg slecht ben in rapporteren... :lol

Feit is wel, dat we op fora iets minder gedetailleerd moeten rapporteren, over wat er op de kamer gebeurt. Of iets met of zonder condoom is, moeten we niet meer vermelden. Wordt er te vaak geschreven dat er geen condoom is of wordt gebruikt, is het mogelijk dat dames en clubs hierdoor in de problemen kunnen komen, met een eventuele inval als gevolg, zoals die een tijdje geleden heeft plaatsgevonden in YY. Daar zit niemand op te wachten.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #5 Gepost op: 21 januari 2017, 17:40:55 »
Die inval in YY had niet veel met condooms te maken...

En zoals al aangegeven, wat je op de kamer uitspookt weet niemand. PZC zal zeker nog kunnen, al zal dat dus een onderhandelbare extra worden... Maw seks in de club wordt iets duurder.

In het begin zullen sommige dames halsstarrig vasthouden aan de nieuwe geboden, tot de inkomsten terugvallen. Dan draaien ze wel bij.  O0

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #6 Gepost op: 21 januari 2017, 17:57:33 »
Misschien sturen ze wel undercover C:-) naar clubs en die op kosten van de staat met dames gaan kameren om te controleren of ze daadwerkelijk condooms gebruiken. Als ze nog agenten zoeken, meld ik me aan, hoewel ik erg slecht ben in rapporteren... :lol

Feit is wel, dat we op fora iets minder gedetailleerd moeten rapporteren, over wat er op de kamer gebeurt. Of iets met of zonder condoom is, moeten we niet meer vermelden. Wordt er te vaak geschreven dat er geen condoom is of wordt gebruikt, is het mogelijk dat dames en clubs hierdoor in de problemen kunnen komen, met een eventuele inval als gevolg, zoals die een tijdje geleden heeft plaatsgevonden in YY. Daar zit niemand op te wachten.
Feit is dat we ongebreideld kunnen rapporteren, we hoeven nu niet meer een pauze in te lassen in ons schrijven en vermelden dat er na het pijpen de condoom over gaat, aangezien de condoom er al om zou moeten zitten ....
Dus, met schrijven zie ik geen probleem, ook niet voor clubs en dames .... was jij het niet die "het einde van de saunaclubs" voorspelde hier enkele maanden geleden?   ;D ;)

En YY, kijk, dat had wel iets met condooms te maken, maar niet met pieten die er in zaten of condooms die al dan niet om pieten geklemd zaten  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Invallen in saunaclubs (de zogenaamde razzia's) zijn wekelijkse kost, ze zijn zo gewoon gewordend at er meestal zelfs geen melding meer van gemaakt wordt op fora ....


Ik denk dat het erg makkelijk is ..... "rustig bekijken hoe de zaken gaan evolueren en dan evalueren" ... maar voorlopig weinig om ons echt zorgen over te maken   ;)
Mechelen zou er wel eens dichtbij kunnen zitten .... mensen die absoluut bang zijn van een condoom tijdens het pijpen (maar niet tijdens het neuken woeeeeeeehoeeeeeeeeeeee) gaan wat meer moeten betalen om hun zin te krijgen .....  :happy :pompe
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #7 Gepost op: 21 januari 2017, 19:07:14 »
Het kan niet anders dan dat deze wet invloed zal hebben. Pzc – wat nu toch nog de norm is in Duitsland – zal niet langer vanzelfsprekend zijn, en wellicht zal er vrij snel een meerprijs opgeplakt worden.

Openbare actie – al dan niet als onderdeel van de presales – zal ook heel sterk verminderen. Een deel van de charme in bv. Babylon zal zo verdwijnen. Partytreffs, pauschalclubs e.d. zullen moeten stoppen en de kans op succes bij een herstart als saunaclub lijkt me minimaal (omwille van de meestal beperkte wellness en catering, de mentaliteit en het damesaanbod dat niet concurrentieel is met de bestaande saunaclubs).

Daarbij komt nog eens dat het geplande Autobahnvignet nog eens een pak duurder zou worden: http://www.ad.nl/buitenland/ritje-ov...rder~a21daa16/

Allicht blijven de grensclubs ook over gewone wegen bereikbaar (tenzij op termijn ook Bundesstrassen tolplicht gaan kennen). Brüggen, Viersen, enz., daar kun je bij manier van spreken met de fiets naar toe vanuit Roermond en ook bv. Willich lijkt mij (persoonlijk) nog wel haalbaar over gewone wegen, maar ik betwijfel sterk of ik ook nog eens een boel euro’s wil investeren in een jaarvignet (nog los van de vragen die dat bij een eventuele partner gaat oproepen: waarom heb jij een Umweltplakete en een tolvignet?) om ‘zo maar’ eens een andere club te bezoeken…

Dat alles op een rijtje zettend zou het zo maar kunnen dat de gloriejaren van de Duitse prostitutie voor ons Vlamingen/Nederlanders binnenkort voorbij zijn???
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #8 Gepost op: 21 januari 2017, 19:31:52 »
tol op de auto baan daar is nog niet over beslist  ;) kan ook nog steeds niet doorgaan . de nieuwe prostitutie wet kom er dat is zo klaar als een klontje ik verwacht niet dat er een end aan sauna clubs kom .

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #9 Gepost op: 21 januari 2017, 19:43:51 »


Dat alles op een rijtje zettend zou het zo maar kunnen dat de gloriejaren van de Duitse prostitutie voor ons Vlamingen/Nederlanders binnenkort voorbij zijn???

Niet noodzakelijk. Een aantal clubs zullen eerst wel wat minder bezoekers over de vloer krijgen, maar dan zullen wel snel rabat/vrijkaartenacties opgestart worden.

En dat wegenvignet is er nog niet door, kan nog een tijdje duren.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #10 Gepost op: 21 januari 2017, 19:53:12 »


Dat alles op een rijtje zettend zou het zo maar kunnen dat de gloriejaren van de Duitse prostitutie voor ons Vlamingen/Nederlanders binnenkort voorbij zijn???

Niet noodzakelijk. Een aantal clubs zullen eerst wel wat minder bezoekers over de vloer krijgen, maar dan zullen wel snel rabat/vrijkaartenacties opgestart worden.

En dat wegenvignet is er nog niet door, kan nog een tijdje duren.
Doemdenken van ikke1974..... er verandert weinig tot niks .... buiten dat er meer afval te vinden zal zijn bij de vuilophaling .....
Clubs passen zich razendsnel aan aan vernieuwde omstandigheden, en zo ook saunaclubbezoekers ......


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #11 Gepost op: 21 januari 2017, 20:18:39 »
Doemdenken van ikke1974.....

Ik hoop echt waar dat je gelijk hebt, maar er zijn ook een heleboel 'gebonden' rakkers. Een jaarvignet van pakweg 150 euro komt neer op 3 euro/week: dat is voor diehard wandelaars peanuts (hoewel het ook drie kamers zijn). Maar wat ik eigenlijk bedoelde is zeggen dat een aantal rakkers (waaronder misschien ikzelf) zich gaan beperken tot bv. Yin Yang en de grensclubs om de Maut te vermijden. Wat is er dieper in Duitsland extra te vinden dat die 150 euro compenseert?

Maar het belangrijkste (en daar moeten 'ongebonden' rakkers toch ook eens even bij stil staan): hoe moet iemand aan zijn partner gaan uitleggen dat ie een Umweltplakete én een tolvignet op zijn voorruit heeft terwijl ie normaliter nooit van zijn leven met die auto in Duitsland komt?

Misschien komt de autowegentol er inderdaad niet en ben ik een doemdenker (hopelijk), maar de combi van die aangekondigde tol plus de nieuwe prostitutiewetgeving waarbij pzc wellicht 10 euro extra gaat kosten bracht mij tot dat doemdenken. En ja, tijdelijk zullen er Rabatt-acties zijn, maar op een keer wordt de norm 60 euro half uur / 120 uur...

Ik wil overigens niet zeuren. Het blijft een koopje om met een mooie vrouw seks te kunnen hebben voor - objectief gezien - dat beetje geld, maar het is wel zo dat the times are a-changing...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #12 Gepost op: 21 januari 2017, 20:39:16 »
Doemdenken van ikke1974.....

Ik hoop echt waar dat je gelijk hebt, maar er zijn ook een heleboel 'gebonden' rakkers. Een jaarvignet van pakweg 150 euro komt neer op 3 euro/week: dat is voor diehard wandelaars peanuts (hoewel het ook drie kamers zijn). Maar wat ik eigenlijk bedoelde is zeggen dat een aantal rakkers (waaronder misschien ikzelf) zich gaan beperken tot bv. Yin Yang en de grensclubs om de Maut te vermijden. Wat is er dieper in Duitsland extra te vinden dat die 150 euro compenseert?

Maar het belangrijkste (en daar moeten 'ongebonden' rakkers toch ook eens even bij stil staan): hoe moet iemand aan zijn partner gaan uitleggen dat ie een Umweltplakete én een tolvignet op zijn voorruit heeft terwijl ie normaliter nooit van zijn leven met die auto in Duitsland komt?

Misschien komt de autowegentol er inderdaad niet en ben ik een doemdenker (hopelijk), maar de combi van die aangekondigde tol plus de nieuwe prostitutiewetgeving waarbij pzc wellicht 10 euro extra gaat kosten bracht mij tot dat doemdenken. En ja, tijdelijk zullen er Rabatt-acties zijn, maar op een keer wordt de norm 60 euro half uur / 120 uur...

Ik wil overigens niet zeuren. Het blijft een koopje om met een mooie vrouw seks te kunnen hebben voor - objectief gezien - dat beetje geld, maar het is wel zo dat the times are a-changing...
En hoe moet je nu uitleggen dat je 10 uur van huis bent als gebonden hoerenloper???
Ik denk echt dat je te "zwart" kijkt, ikke1974 ......

Wat er dieper in DE te vinden is? Iedere saunaclubbezoeker heeft zijn eigen voorkeur. En iets dat 150 euro per jaar compenseert ... indien ik 2 uur naar een hoerenbuurt ga (skw) ben ik meer kwijt dan die 150 euro, en dat is op 2 uurtjes .... kan ik een gans jaar voor de Bondsrepubliek in ....
Ik zal een klein voorbeeldje geven: ikzelf zal nooit naar YY gaan, al is de inkom gratis, die tent trekt mij namelijk niet, en al kost de tol op de DE wegen me 50 euro, dan neem ik dat er graag bij om naar Babylon te gaan.

Over gebonden rakkers en een tolvignet  ... je steekt je centen die je als getrouwde of gebonden rakker toch ook niet open en bloot daar waar je wederhelft die ziet of kan vinden .... er zal dus ook wel een oplossing  zijn voor die klevertjes.

Over de prijs per halfuur ..... ooit zal die wel omhooggetrokken worden naar 60 euro .... het is gewoon een kwestie van tijd .... de prijs per half uur staat (in de meeste clubs trouwens) al sinds 2004 op 50 euro .... kwestie van tijd ....

Maar het belangrijkste, het gaat hem om de wet .... PMC  .... al die andere dingen die jij hier opsomt hebben totaal niks met die wet te maken  .... en komen er ook door zonder die wet die pijpen met rubber verplicht maakt....


De hamvraag is dus: gaat PZC een invloed hebben op ons clubgedrag en gaan we daar een grote hinder van ondervinden?
Ik denk dat het een kwestie is van te aanvaarden dat het rubbertje erover moet, ten alle tijden, en dat daarmee heel veel is gezegd ... en er voor de rest weinig gaat veranderen. Ik denk, zeg ik wel.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #13 Gepost op: 21 januari 2017, 22:15:58 »
Wat een klets maut 1 dag niet club pen en dan heb je de maut terug  :lol

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
nieuwe prostitutie wet Duitsland
« Reactie #14 Gepost op: 21 januari 2017, 22:19:11 »
wie heeft eindelijk de 103 pagina's door gelezen van de prostitutie wet er wordt OPHEDEN veel geroepen  :lol_hitting: