Auteur Topic: Elisa  (gelezen 11178 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Elisa
« Gepost op: 21 januari 2017, 15:35:37 »

[box title=Elisa]
Land:             Roemenië
Taal:             Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         ca24-27
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,62m
Ogen:       bruin
Model:           slank tot eerder normaal maar lekker postuur
BH:              B
Kontje:          zeer lekker
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    lang in paardestaart
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Mooie, erg mooie meid met mooie ogen en servicegericht
+ vriendelijk, vergevingsgezind
[/box]
[box title=extra info]
had de beste sessie kunnen worden als ik niet te snel klaarkwam voor we aan neuken toekwamen. Daar kan ik dus niks over zeggen, helaas.
[/box]

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Elisa
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2017, 17:00:42 »
Zij is inderdaad 1 van de beste dames in Villa Marisol.
Zeer mooie en intelligente meid en al jarenlang 1 van de vaste waardes in de Villa.
Heb de stille hoop dat haar vriendin Eli die vorig jaar augustus kort werkzaam was in de Villa  ooit nog gaat terugkeren.
Een trio met deze 2 is mijn droom  :adult
BANNED

Offline Like_blond_thai

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Elisa
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2017, 00:19:16 »
Denk dat de Elisa die Vazkor bedoelt een nieuwe Elisa is, want de Elisa die Eli toen mee nam, was afgelopen donderdag al naar Roemenie vertrokken.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Elisa
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2017, 12:20:56 »
Deze Elisa ontmoette ik op de Silvesterparty voor alle duidelijkheid.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline Like_blond_thai

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Elisa
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2017, 13:28:10 »
Dan is het wel Elisa  ;)

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Elisa
« Reactie #5 Gepost op: 28 januari 2017, 17:16:41 »
Elisa (Villa Marisol)
Bij deze recensie
 
 
Bijzonderheden
 
Elisa
is een heel mooie aardige dame die me lichtjes doet terug denken aan een naamgenoot van haar uit m'n leven. Ook zij heeft zulke mooie C-Cup borsten als deze Elisa. Ze heeft een zacht karakter, bied GFE en is in voor spelletjes en plagerijen als je het vraagt. Ze heeft een zachte huid en een prachtig  lichaam waar ik nog van droom. Ik hoorde nog andere ijsberen die haar prezen als 'de beste van de club' die avond. Terecht, hoewel Denisa mijn dame van de avond was.
 
 
Presales
 
In de kino, ik herinner me niet veel van maar wel dat ze naar mij ging terwijl ik niet lang ervoor met robglover aan het praten was. Ik ging met Elisa wat apart gaan zitten en maakten wat kennis waarbij ik haar aangaf wat ik graag had en ze me streelde en we zoenden.
 
 
Kamer 20
 
Zie clubrecensie
 
 
Sessie
 

Het was een sessie van rollebollen strelen en spelen geweest. Ze gaf zich ook over aan m'n rollenspel als de beste en kon dit zò goed dat ik al masturberend eerder klaar kwam dan verwacht. Dit was niet echt de bedoeling geweest van me, niet in een laatste sessie van het jaar! (er kwam nog een volgende met Denisa). Ze merkte dit en erkende dit ongemak dat ik eigenlijk nog wou neuken. Maar er is maar 1x klaar komen per sessie mogelijk. Ze liet uiteindelijk toe dat ik een 2e maal masturbeerde wat me ook lukte. Dit was wel iets minder geweldig dan m'n eerste keer. Dit staat ze normaal niet toe. Het is iets waar zij niets aan kon doen en mijn fout was door gebrek aan controle en teveel enthousiasme. Mijn gevoel bij deze kamergang komt in de buurt van mijn teleurstelling na Daniëlle in Villa Vertigo de vorige dag. Masturberend klaarkomen = mislukking. Zelfs masturberend niet kunnen klaarkomen = totale mislukking.  :017:
 
 
Afsluiten
 
We sloten af, ik was wat verbijsterd en teleurgesteld. Daar was nochtans weinig reden toe want ze gaf uitstekende service en was een fantastisch mooie dame. Iets te goed.
 
Alleen maar masturberend klaarkomen blijft me maar achtervolgen als een vorm van falen. Masturberen, klaarkomen terwijl je nog wou seks hebben, nog veel meer.
 
 
Aftersales
 
Geen
 
Score Sessie: **
Score Elisa: ****
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2017, 17:27:17 door Vazkor »

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Elisa
« Reactie #6 Gepost op: 23 januari 2018, 09:17:48 »
Elisa was langere tijd niet te vinden.  Ik hoorde dat ze wordt gezien in Münster in een club.