Auteur Topic: Kristina (Duitse)  (gelezen 6003 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Brad Clitt

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Kristina (Duitse)
« Gepost op: 24 januari 2017, 19:49:52 »
Ik zat, een tijdje na binnenkomst, zoals gewoonlijk in de buurt van de gokkasten te wachten op de dingen die zouden komen (meer in het bijzonder een bepaalde dame) en al snel zag ik een lekker mokkel aan de bar zitten, ze was in gesprek met Jessica (velen onder jullie zullen haar wel kennen, zij is tenslotte ook een lekker mokkel). Ze had ravenzwart haar, kort gedragen en glad naar achteren gestreken in een knotje (beter kan ik het niet beschrijven, ben geen coiffeur), lekker figuurtje (slank tot normaal), knap gezichtje (zeg maar gerust stunner), een flinke bos hout voor de deur (hoewel naturel, Megaboob would have a field day) en een air over zich heen van wie doet me wat. In mijn begindagen als ijsbeer zou ik op zo'n dame absoluut niet zijn afgestapt, daar was ik veel te bleu voor en nu in mijn hoogtijdagen zie ik al van kilometers afstand dat dit geen service-kanon zal zijn (en omgaan met Jessica spreekt ook niet in haar voordeel).

Even later had Jessica de zoveelste beer in haar YY-carriere aan de haak geslagen en vertrok ze met de 'gelukkige' richting een kamertje, waarop ik van m'n luie reet kwam en naast de donkerharige schoonheid ging zitten om vervolgens gedurende een dik kwartier geen woord te zeggen. Ik keek wel eens links of rechts (zij zat rechts naast me), echter vooral naar voren, maar de dame gaf geen kik. Ben toen opgestaan en om de hoek werd ik staande gehouden door een andere leenliefde-dame die me ontvoerde naar een kamertje.

Éen dik half uur later betrad ik in hoge nood (niet abgespritzt) weer de bar en hoopte dat de stille dame nog op haar plek zou zitten. En jawel, daar zat ze weer in gezelschap van Jessica. Ik liep op haar af en vroeg meteen of ze met me naar een kamertje wilde. Maar goed, laten we ons elkaar eerst maar eens voorstellen zei ik, waarop ik te horen kreeg dat de dame Kristina heet en 24 lentes telt. We bestelden eerst nog een drankje voor op de kamer en even later betraden we een kamertje in het nieuwe gedeelte.

Op zich begon het kamertje wel goed, ze ontkleedde zich staand, ik mocht overal aanzitten en als laatste had ik de eer om haar borsten de vrijheid te geven, mijn God zoiets wil ik thuis hebben...
Maar al vlug moest ik me hinlegen en haar redelijke pijpbeurt ondergaan, ze positioneerde zich zo dat ik bijna nergens aan kon en na een tijdje vond ik het welletje en wilde gaan neuken. Met een gezichtsuitdrukking van het is dat ik er voor betaald word begon ze me in cowgirl te berijden en gelukkig merkte ik dat een happy end nu wél mogelijk zou zijn. Na een paar minuutjes vroeg ze of ik in doggy verder wilde gaan, dit was namelijk haar favoriete positie zei ze. Het enige waar ik nu aan dacht was om zo snel mogelijk klaar te komen en na wederom een paar minuutjes schoot ik eindelijk af, mede door het fantastische uitzicht op haar kontje en haar tieten die wild aan het zwaaien waren (ze lag iets gedraaid).
Ja, dit maakte weer veel goed voor mij, voor zulke momenten doe je het tenslotte voor.

Wie nu zou denken dat Kristina als de wiedeweerga zich zou gaan aankleden en richting deur zou rennen moet ik teleurstellen, ze maakte alles keurig schoon, gaf me een paar aaitjes en begon zelfs een gesprekje aan te knopen. Op een gegeven moment zelfs een primeur voor mij, Kristina vroeg of ik op een forum schreef over de dames. Jawohl meine Liebe, auf dem Relaxxxboard schreib ich ziemlich viel über meine Cluberlebnissen und über die Damen, ich gewinne sogar Preise damit so gut sind meine Geschichten, heute zum Beispiel habe ich einen freien Eintritt für YY. Übrigens mein Künstlernamen ist abgeleitet von einem bekannten Schauspieler, der genau so gut aussieht wie mich. Zichtbaar onder de indruk vroeg ze of ik van haar ook een recensie wilde schrijven en omdat ik de goedheid zelve ben doe ik dat natuurlijk voor haar. Nou, hier is ie en graag gedaan.

Also Kristina noch ein paar Tipps für dich, sei etwas freundlicher in der Bar und auch beim Sex, du kannst ruhig etwas näher kommen beim Blasen so dass der Herr auch etwas zum Anfassen hat und ich weiss es ist pay6 aber die Illusion ist doch ziemlich wichtig für uns Herren.
Trotzdem hast du mir gut geholfen den Druck abzubauen, danke nochmals !
I'v spent most of my money on women and wine, the rest I waisted