Auteur Topic: DIEST - CLUB JASMINA  (gelezen 9065 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
DIEST - CLUB JASMINA
« Gepost op: 29 januari 2017, 14:01:37 »
Deze week eens binnengesprongen bij Club Jasmine in Diest. Deze club ligt naast de baan richting Leuven, net voor de beruchte Staatsbaan en in een gebiedje met wat meubelzaken, McDonalds, etc. Enfin, een typische N-weg.

Vanaf Diest aan de rechterkant is Club Jasmine gevestigd. Het valt op door een blauw neonlicht. Ik heb wel even goed gekeken of het geen solarium is. Achter het gebouw is een private parking, deze is bereikbaar via een smalle doorgang. Als je met een Dodge RAM komt, dan zul je elders moeten parkeren.

De club
De club bestaat uit een bar, een soort van separé en kamers. Aan de bar zaten twee heren een pintje te drinken. Rustig op hun gemak, keuvelend met de (Zuid-Amerikaanse) bardame. Het leken me vaste klanten, haast hadden ze allerminst en ze hadden voldoende aanspraak zonder een dikke fles champagne.

Officieel is het een massagesalon geloof ik, maar heb geen massagetafel gezien. Er werden twee dames aan me voorgesteld. De ene was een Dominicaanse, de andere een Italiaans sprekende Algerijnse. Wat ik persoonlijk zeer storend vond, is dat ze allebei tegelijk kwamen en bleven staan. Dat geeft toch wat minder mogelijkheden voor wat betreft doorvragen over service en extraatjes. Persoonlijk vind ik dan het toch beter als dames zich een voor een voor komen stellen.

Prijzen zijn € 80 voor een half uur, € 150 voor een uur, etc. Als ik het goed begreep kon een vluggertje ook, dit kost € 50, maar dit stond niet op de 'menukaart'. Afrekenen doe je vooraf bij de 'madam'.

Vanessa
Deze vrolijke blonde (naar eigen zeggen) Algerijnse ziet er prima uit. Jaar of 25, staat een mooie kop op en een lekker lichaam. Aan haar de voorkeur gegeven, omdat dit weleens een heet patéke zou kunnen zijn en Dominicaanse dames vaak tegensteken op de kamer.

Ik bleek het weer eens goed ingeschat te hebben. Deze dame had er zin in. Goedlachs, zoenen, wat strelen en pijpen. Ze pijpte prima. Diep en zuigen, geen onnozele likjes. Af en toe wel even het handje weg moeten tikken, maar na verloop van tijd was het duidelijk. Ze spoorde me na een tijdje aan om mee te bewegen. Gewillig liet ze haar in stevig tempo in haar bek neuken. Uiteindelijk loosde ik het kwakje in haar mondje.

Na nog even wat geleuter, liep het kookwekkertje af. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft.