Auteur Topic: Aarschotstraat 70, Jessica (Roemeense)  (gelezen 6493 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 70, Jessica (Roemeense)
« Gepost op: 1 februari 2017, 14:13:05 »
[box title=JESSICA]
Land:             Roemenië
Taal:              Frans
Leeftijd:         20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC PSE
[/box]

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 70, Jessica (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 1 februari 2017, 14:15:32 »
Eentje voor de 'optiek neukers'. De service is maar heel gemiddeld.

Uitgebreide recensie volgt! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 70, Jessica (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 2 februari 2017, 08:46:41 »
Gisteren heb ik in de Aarschotstraat met Roemeense Jessica geneukt.

Jessica is een heel mooie vrouw, 20 jaar jong en gezegend met een schattig gezicht, 2 heel expressieve bruine ogen en een stralende lach. Ze heeft verder lang bruin haar, is 1,65m groot, heeft een lekkere poep en een perfect paar borstjes (B-cup). Een navelpiercing en een kleine tattoo op haar pols maakten het geheel af.

De eigenlijke kamergang was maar heel gemiddeld. Jessica voorzag kleine piet onmiddellijk van een gummi en begon hem te pijpen. In het begin veel te monotoon, maar na een tijdje werd ze gelukkig enthousiaster en begon ze goed te variëren, waarop kleine Piet al snel op volledige oorlogssterkte kwam.

Piet op volle kracht in de A-straat: tja, dan moet er al snel geneukt worden he.

Ik liet Jessica me eerst bestijgen, maar dat viel tegen: cowgirl is duidelijk niet aan haar besteed. Uit schrik mijn erectie te verliezen, ben ik maar snel overgeschakeld op hondjes, wat dankzij Jessica haar zalige poep zeker geen straf was. Jammer genoeg positioneerde mijn nieuwste Roemeense zich wel zo, dat ik haar niet volledig kon penetreren. Ik heb er desalniettemin van genoten deze mooie griet 'langs achteren te kunnen pakken' en ben net binnen het kwartier probleemloos klaargekomen .

Piet schoongemaakt, nog ff nagepraat,  kleertjes aangedaan en hup, weer naar buiten.

Qua service was dit een enigszins ontgoochelende ervaring, maar Jessica haar schoonheid heeft alles goedgemaakt. Het was met andere woorden puur een optic fuck. Herhalingsgevaar is onbestaande. 1 keer met deze meid, was genoeg .
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum