Auteur Topic: Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)  (gelezen 250854 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest165414

  • Gast
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #75 Gepost op: 16 juni 2020, 16:46:46 »
Llana was al sinds januari terug verdwenen uit het straatbeeld en volgens de verhuurder van het pand komt Llana niet meer terug.  Haar spullen zijn blijkbaar allemaal weggehaald en zij zou gezegd hebben niet meer terug te komen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #76 Gepost op: 16 juni 2020, 17:39:34 »
Llana was al sinds januari terug verdwenen uit het straatbeeld en volgens de verhuurder van het pand komt Llana niet meer terug.  Haar spullen zijn blijkbaar allemaal weggehaald en zij zou gezegd hebben niet meer terug te komen.
Wedden dat die voor 't einde van 't jaar terug opduikt?
Of ze moet ne rijke gevonden hebben, en driewerf hoera, Frankpimpy heeft weer een geldvleermuis minder voorlopig  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #77 Gepost op: 17 juni 2020, 02:33:10 »
Frankpimpy heeft weer een geldvleermuis minder voorlopig  ;D ;D ;D ;D
Ik had horen zeggen dat hij Llana ingehuurd had om met haar zweepke in Olland de coronakes dood te kletsen.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #78 Gepost op: 30 juni 2020, 11:02:11 »
Llana was al sinds januari terug verdwenen uit het straatbeeld en volgens de verhuurder van het pand komt Llana niet meer terug.  Haar spullen zijn blijkbaar allemaal weggehaald en zij zou gezegd hebben niet meer terug te komen.
Wedden dat die voor 't einde van 't jaar terug opduikt?
Of ze moet ne rijke gevonden hebben, en driewerf hoera, Frankpimpy heeft weer een geldvleermuis minder voorlopig  ;D ;D ;D ;D
En deze week komt ze terug.
Kijk, dan hebben we weer een dame bij rechts, en dames houden van onze centjes.
Zo rap zijn ze niet weg  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #79 Gepost op: 30 juni 2020, 11:17:15 »
AD LLANA

Llana is bereikbaar per whatsapp en telefoon op +32 465 96 43 50

















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #80 Gepost op: 30 juni 2020, 11:25:19 »
Llana was al sinds januari terug verdwenen uit het straatbeeld en volgens de verhuurder van het pand komt Llana niet meer terug.  Haar spullen zijn blijkbaar allemaal weggehaald en zij zou gezegd hebben niet meer terug te komen.
De verhuurder had het verkeerd begrepen ... ze zei inderdaad ik kom niet méér terug, maar ook niet minder  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #81 Gepost op: 1 juli 2020, 15:34:49 »
Llana was al sinds januari terug verdwenen uit het straatbeeld en volgens de verhuurder van het pand komt Llana niet meer terug.  Haar spullen zijn blijkbaar allemaal weggehaald en zij zou gezegd hebben niet meer terug te komen.
De verhuurder had het verkeerd begrepen ... ze zei inderdaad ik kom niet méér terug, maar ook niet minder  :lol :lol :lol :lol

Ik ga ze in elk geval ook niet méér bezoeken . Ik heb ze gemiddeld 1 keer per jaar bezocht.

Bijna telkens na een verhuis. Het eerste bezoek toen ze werkte in de kamer :shakekontje waar Beatrice haar centen verdient, en een pauze had ingelast. Daar heb ik ze de eerste keer gespot in een nauwsluitend lederen jurk en toen nog met een bescheiden b-cupje, maar ik was onmiddellijk verkocht. Wat een beauyty.
Daarna nog bezocht toen ze de overkant van de straat ging werken, dan op de ss 30/3, ook wat verderop in de ss 34 of 36. Ik moet er elk jaar naartoe. :shakekontje

Op haar huidig adres heb ik ze nog niet bezocht. Ik ben geen man met een plan wanneer ik afzak naar het SKW maar dat zal wel zo zijn bij mijn volgende bezoek ....

Nu mijn vraag ! Wanneer herneemt ze haar activiteiten in het SKW ?????  :shakekontje

Offline loving-it

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #82 Gepost op: 1 juli 2020, 16:00:42 »

Ze is terug !
 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #83 Gepost op: 1 juli 2020, 16:30:25 »
vandaag
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #84 Gepost op: 3 juli 2020, 09:58:21 »
llana werkt (voorlopig) in de Villa Tinto 12, avondshift
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #85 Gepost op: 4 juli 2020, 00:17:44 »
Vandaag op zoek naar Llana.

Tegen 17 u aangekomen  in het SKW. Nergens Llana te bespeuen. Een paar rondjes gelopen en nog steeds geen LLana te bespeuren niet in de VT noch in de SS.

Dan maar iets gaan eten en drinken. Tegen 19 u terug een paar rondjes gelopen en nog steeds nada .  Heb haar toen een sms gestuurd, maar van haar antwoorden begreep ik totaal niets, ik maakte eruit op dat ze niet werkte ...

Nog een rondje gelopen en ik zag een vrouw met lang zwart haar en  een mooie kont in een zwarte broek de VR uitlopen. IK dacht dat het LLana was. Heeft iemand ze gezien vrijdag ..... werkt ze morgen ..... vroeg of laat ..... ?

Ik ga morgen eens kijken gedurende de dag. Is ze er niet dan pak ik Maria eens , da is lang geleden. Ik wou ze vandaag al doen, draait blijkbaar nog steeds dubbele shiften.
Toen ik huiswaarts keerde zag ik ze achter haar raam staan. Ik vond ze super geil in haar zwart lederen setje, dikke loezen en met haar uitgestoken tong naar mij. Ik ging eerst kijken hoe laat de laatste bus huiswaarts was en bij mijn terugkomst was ze al verdwenen (bezet).

Dus morgen (intussen straks ) eerste keus Llana en als goede tweede Maria . Maar ik moet het echt kwijt straks .... :pompe :pompe

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #86 Gepost op: 4 juli 2020, 02:25:16 »
Ik ging eerst kijken hoe laat de laatste bus huiswaarts was en bij mijn terugkomst was ze al verdwenen (bezet).
Wat vrouwen en bussen gemeen hebben: loop er nooit achter, er komt altijd wel weer een andere

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #87 Gepost op: 4 juli 2020, 19:04:06 »
Vandaag is het me gelukt haar te bezoeken.
Wat het meest blijft hangen waneer men een recensie  leest is meestal het begin en einde.
Llana blijft voor mij de moeite en het geld waard.

Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad voor deze date. Vanaf het ogenblik dat ik hier las dat ze effectief terug aan het werk was, heb ik geprobeerd ze te contacteren.
Ik contacteer normaliter heel zelden een hoertje om een afspraak te boeken. I'll go with the flow normaliter  :bud

Ze zag er nog even ravissant uit als ik voor ogen had. Mss iets magerder dan voorheen. Prachtige ogen en een prachkont . Toch voor mij . :shakekontje

Ze is nog steeds heel sensueel, lief, geduldig, goeie pijpster en heel lekker om ze te doen zoals op de discovery channel  : :lol_hi :))

Volgens haar ben ik tijdens mijn 6 bezoekjes aan haar slechts 1x klaar gekomen. Volgens mijn slecht geheugen toch minstens 3x. Soit, dan heeft ze toch kwaliteiten waardoor ik terug ging en nog  zal terug gaan.





 

guest165414

  • Gast
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #88 Gepost op: 10 juli 2020, 14:16:48 »
Zij is blijkbaar nog even wispelturig als vroeger.  Ben haar al enkele keren gaan zoeken, zowel in namiddag als avond maar nooit aangetroffen, ook haar naamplaatje is nergens te bespeuren. Het is een toch speciaal gevalleke.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #89 Gepost op: 10 juli 2020, 14:59:47 »
Zij is blijkbaar nog even wispelturig als vroeger.  Ben haar al enkele keren gaan zoeken, zowel in namiddag als avond maar nooit aangetroffen, ook haar naamplaatje is nergens te bespeuren. Het is een toch speciaal gevalleke.

'k heb het haar nochtans gezegd dat ze moeilijk te " pakken " is.
Haar naambordje ging ze ophangen vertelde ze me. :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:  Waar zit ze met haar gedachten ......  ?
Haar persoonlijke website vermeldt nog altijd haar vroeger adres in de Schippersstraat .