Auteur Topic: Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)  (gelezen 250913 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #90 Gepost op: 10 juli 2020, 16:28:21 »
Volgens mij is ze teruggekeerd naar Schippersstraat 12/3. In VT heb ik haar ook al meerdere dagen niet meer gezien. En op de advertorial van redlights op Hookers staat ze ook op Schippersstraat 12/3, terwijl ze daar een aantal dagen geleden als adres VT had.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #91 Gepost op: 11 juli 2020, 23:22:06 »
Volgens mij is ze teruggekeerd naar Schippersstraat 12/3. In VT heb ik haar ook al meerdere dagen niet meer gezien. En op de advertorial van redlights op Hookers staat ze ook op Schippersstraat 12/3, terwijl ze daar een aantal dagen geleden als adres VT had.

Ze stond vandaag rond 20u toch terug te blinken op VT12.

Als ik me goed herinner, vertelde ze me bij mijn laatste bezoek dat ze zeker niet terug ging naar haar vorige werkplaats in de ss. Er zou blijkbaar een dispuut zijn met de landlord, ze was niet echt te spreken over dienen ...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #92 Gepost op: 12 juli 2020, 00:47:14 »
Ik weet niet of het in het geval van Llana zo is, maar er zijn wel wat meisjes die het moeilijk hebben om bij avond een vrije vaste kamer te vinden. Tel daar nog bij dat er inderdaad disputen kunnen ontstaan, vooral over prijzen meestal, en dat leidt dan vaak tot 'verhuizen'. Met de invoering van het HookUp registratiesysteem, is het ook in de regel niet meer mogelijk om bv bij het begin van de shift de helft te betalen, en na de shift de tweede helft, iets wat voor de lockdown door een aantal meisjes gedaan werd. Kortom: er zijn wel enkele 'hangijzers' waar discussies over lopen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #93 Gepost op: 24 juli 2020, 17:18:41 »
Met Llana even aan de praat geraakt.
Ze doet nu de dubbele shift op een nieuw adres.
Schippersstraat 04/1
En ze heeft toch een lekker lijf, amai mijn melocakes  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #94 Gepost op: 24 juli 2020, 19:29:45 »
Met Llana even aan de praat geraakt.
Ze doet nu de dubbele shift op een nieuw adres.
Schippersstraat 04/1
En ze heeft toch een lekker lijf, amai mijn melocakes  :lol

SS heeft mij bij mijn kloten.  Geen Llana te zien op de 4/1 ;D :dance:

Ik wacht nog een uurtje en dan I nail  someone else...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #95 Gepost op: 24 juli 2020, 19:51:00 »
Misschien zat SM d'r zelf nog op he....  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #96 Gepost op: 24 juli 2020, 21:54:33 »
Met Llana even aan de praat geraakt.
Ze doet nu de dubbele shift op een nieuw adres.
Schippersstraat 04/1
En ze heeft toch een lekker lijf, amai mijn melocakes  :lol

SS heeft mij bij mijn kloten.  Geen Llana te zien op de 4/1 ;D :dance:

Ik wacht nog een uurtje en dan I nail  someone else...

Achter de 3 ramen van ss 4 stond een meisje, maar daar was de  :shakekontje Llana niet bij.

Wat heeft sm er mee gedaan?
Morgen misschien meer geluk. Nu ze niet meer in dat shithole VT 12 werkt moet ik ze toch nog eens te pakken kunnen krijgen voordat ik terug in mijn  kot moet blijven.

Vandaag me tevreden moeten stellen met men tweede keus.

Tweede keus uit 50 valt ook wel mee.
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2020, 22:00:30 door candyshoplifter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #97 Gepost op: 24 juli 2020, 22:18:16 »
Tweede keus uit 50 valt ook wel mee.

Dus nog 49 te gaan....

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline duvelke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #98 Gepost op: 26 juli 2020, 10:00:37 »
Met Llana even aan de praat geraakt.
Ze doet nu de dubbele shift op een nieuw adres.
Schippersstraat 04/1
En ze heeft toch een lekker lijf, amai mijn melocakes  :lol

SS heeft mij bij mijn kloten.  Geen Llana te zien op de 4/1 ;D :dance:

Ik wacht nog een uurtje en dan I nail  someone else...

Achter de 3 ramen van ss 4 stond een meisje, maar daar was de  :shakekontje Llana niet bij.

Wat heeft sm er mee gedaan?
Morgen misschien meer geluk. Nu ze niet meer in dat shithole VT 12 werkt moet ik ze toch nog eens te pakken kunnen krijgen voordat ik terug in mijn  kot moet blijven.

Vandaag me tevreden moeten stellen met men tweede keus.

Tweede keus uit 50 valt ook wel mee.

Gisteren overdag stond ze op ss 04/1.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #99 Gepost op: 26 juli 2020, 10:38:51 »
Gisteren overdag stond ze op ss 04/1.
Eergisteren ook.
Maar in tegenstelling tot wat ze me heeft verteld, geen dubbele shiften op die plaats, maar wat niet is kan nog komen.
Voorlopig dus de dagschift daar en we gaan wel UITVOGELEN waar ze de avondshift doet (als ze die voorlopig al doet)

Ow, kleine toevoeging, er zitten war Coronakiloooootjes aan die beentjes van haar, ik zou zeggen een kiloooootje of drie, wat je al snel ziet vanaf de knie tot aan de spleet  ;D :lol
En ja, ze is nog steeds slank, straks roept ze me en krijg ik klop omdat ik schrijf dat ze dik is   :dance2 :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #100 Gepost op: 26 juli 2020, 11:39:15 »
Maar in tegenstelling tot wat ze me heeft verteld, geen dubbele shiften op die plaats, maar wat niet is kan nog komen.
Voorlopig dus de dagschift daar en we gaan wel UITVOGELEN waar ze de avondshift doet (als ze die voorlopig al doet)
Het is voor de meisjes vaak niet gemakkelijk om hun platsje te behouden als ze een tijdje een andere shift of een dubbele shift willen draaien. Vaak weten ze overdag nog niet heel zeker waar ze dan bv in de avond zullen kunnen staan.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #101 Gepost op: 26 juli 2020, 12:19:27 »
Maar in tegenstelling tot wat ze me heeft verteld, geen dubbele shiften op die plaats, maar wat niet is kan nog komen.
Voorlopig dus de dagschift daar en we gaan wel UITVOGELEN waar ze de avondshift doet (als ze die voorlopig al doet)
Het is voor de meisjes vaak niet gemakkelijk om hun platsje te behouden als ze een tijdje een andere shift of een dubbele shift willen draaien. Vaak weten ze overdag nog niet heel zeker waar ze dan bv in de avond zullen kunnen staan.
Vooral omdat de meesten ook de avondshift willen draaien, en die is overvol, er is geen plaats mer op de trein.
Wat weer nare gevolgen heeft, die raamverhuurders staan dus weer sterk in hun schoenen want er is meer vraag dan aanbod.
En zo gaan we lekker verder (we=ze) met het uitbuiten van de dames en dezelfde huurprijzen te vragen voor een shift van 8 uur in plaats van 12 uur.
Het spijtig-logisch gevolg van vraag en aanbod, maar het is ofwel dat aanvaarden voor de dames, ofwel op hun kin kloppen, want veel eten kan je niet kopen als je alle kosten hebt betaald, 2 x huur en dan nog een iedere maand geld voor die mislukte pooier van Utrecht.
Ach, de dames hun oogjes zullen stilletjesaan wel openen.

In ieder geval is de situatie nu zo dat de ramen overvol zitten, en de meeste dames de eindjes aan mekaar moeten zien te knopen.
En weer verdienen de raamverhuurders stukken van mensen en 't stad ook .... Sommigen hebben dus 3 pooiers momenteel, als we die lange idiote Ollander meetellen. Hij moest zich schamen, maar hij heet liever 2 vuisten in zijn kont en loopt rond met illegaal spul in zijn broekzakken.
Als ik hem tegenkom ram ik er een voorhamer is, en we betonneren hem ter plaatse  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #102 Gepost op: 26 juli 2020, 16:51:43 »
Vooral omdat de meesten ook de avondshift willen draaien, en die is overvol, er is geen plaats mer op de trein.
Wat weer nare gevolgen heeft, die raamverhuurders staan dus weer sterk in hun schoenen want er is meer vraag dan aanbod.
En zo gaan we lekker verder (we=ze) met het uitbuiten van de dames en dezelfde huurprijzen te vragen voor een shift van 8 uur in plaats van 12 uur.
Het spijtig-logisch gevolg van vraag en aanbod, maar het is ofwel dat aanvaarden voor de dames, ofwel op hun kin kloppen, want veel eten kan je niet kopen als je alle kosten hebt betaald, 2 x huur

In ieder geval is de situatie nu zo dat de ramen overvol zitten, en de meeste dames de eindjes aan mekaar moeten zien te knopen.
En weer verdienen de raamverhuurders stukken van mensen en 't stad ook ....
Dat is idd de huidige situatie bij avond. Overvolle ramen, dat is prima voor de wandelaar, maar in vakantietijden betekent dat helaas ook minder klanten per meisje, wat gezien de kortere shiftijden tegen gelijke huurprijzen, voor vele meisjes leidt tot zomersneeuw. En die ziet helaas zwart.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #103 Gepost op: 26 juli 2020, 16:58:43 »
Dat is idd de huidige situatie bij avond. Overvolle ramen, dat is prima voor de wandelaar, maar in vakantietijden betekent dat helaas ook minder klanten per meisje, wat gezien de kortere shifttijden tegen gelijke huurprijzen, voor vele meisjes leidt tot zomersneeuw. En die ziet helaas zwart.
Donkerzwart voor sommigen, maar dan echt donkerzwart.
Bijna niet te geloven dat ze kunnen in leven blijven.

Ik ken heel wat toppers die terugvallen van pakweg 1500 euro per dag naar 750 euro ..... die klagen ook steen en been, maar daar kan je iedere maand een nieuw klein autoooootje mee kopen.
Er zullen er veel meer zijn die net de huur en het verteer kunnen betalen.... omdat er 3 pooiers zijn in het skw .... de raameigenaars, 't stad en frankpimpy met opengesperd hol (als ik hem tegenkom hangt zijn hol op de grond, want ik betonneer hem met zijn twee beentjes volledig onder de begane grond)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Llana (dag en nachtshift)
« Reactie #104 Gepost op: 26 juli 2020, 17:31:19 »

Donkerzwart voor sommigen, maar dan echt donkerzwart.
Bijna niet te geloven dat ze kunnen in leven blijven.



Ge moogt gerust zijn dat dat vandaag de dag de absolute waarheid is!