Auteur Topic: Jasmine (Roemeense)  (gelezen 9584 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Jasmine (Roemeense)
« Gepost op: 25 februari 2017, 09:35:06 »
Naam: Jasmine
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 23
Lengte: 1.60
Postuur: zeer slank/slank
Borsten: C-cup natuur licht hangend
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: blond
Taal: Duits (matig)
Service genoten: HJ, BJ, beffen en NMC
Extra info: optick fuck

Ik lag in de Kino uit te buiken en voor ik er goed en wel erg in had vleide een zeer mooie blonde Roemeense naast me neer. Slank tot zeer slank, maar gezegend met een paar buitenboord longen die in verhouding tot de rest van haar lichaam nogal in het oog sprongen. Ik gaf aan dat ik in de herstelmodus stond en het nog wel een tijdje zou duren voor ik toe was aan een nieuwe ronde. Ze kroop dichter tegen me aan en ging op onderzoek uit of er enige waarheid in mijn woorden zat. Al snel kwam ze tot de conclusie "deine Schwanz schlafen". Toch gaf ze niet op en langzaam kwam er leven in. Af en toe was er enige spraakverwarring gezien haar matige kennis van het Duits. We besloten om samen iets te drinken in de bar, wat mij de gelegenheid gaf om een sigaretje te roken. De tijd was aangebroken om het onvermijdelijke te laten plaatsvinden.

Op de kamer begonnen met haar te masseren. Achteraf gezien was dit al een voorbode van wat de rest van de kamer zou worden. Waar de dames normaliter zich volledig overgeven en ontspannen bleef ze ietwat verkrampt en gespannen. Het effect wat ik wilde bereiken bleef uit en daardoor er eerder als gebruikelijk mee opgehouden. We begonnen elkaar te strelen en natuurlijk moest ik met haar borsten spelen. Haar tepels waren zeer gevoelig en kon aan de reactie merken dat ze dit liever niet had. Zij had ondertussen met haar hand mijn kleine vriend op oorlogssterkte gebracht waardoor deze fier overeind stond. Al kussend daalde ze af en begon te pijpen waarbij ze veelvuldig haar hand gebruikte. In eerste instantie was het vrij monotoon, maar gaandeweg met meer afwisseling en variatie. We draaiden de rollen om en ik stortte me op haar mooie kleine poesje. Waar ze al die tijd koel, afstandelijk en terughoudend overkwam liet ze zich nu compleet gaan. Haar bekken bewoog mee en mijn hoofd werd steeds steviger tegen haar grotje aangedrukt waarbij ik even het gevoel kreeg dat ze een poging wilde doen om hem helemaal erin te laten verdwijnen. Dit resulteerde in een orgasme van haar zijde. Nadat ze weer bij haar positieven was begon ze weer te pijpen. Ze gaf aan dat er nog tien minuten over waren voor het uur voorbij zou zijn. Haar laten opzadelen en de intensiteit waarmee ze hop paardje hop deed maakte duidelijk dat ze me snel klaar wilde rijden. Aangezien ik geen zin had om te verlengen haar haar gang laten gaan en net binnen het uur het rubbertje gevuld.

Haar presales waren overtuigender als de kamerprestatie. Gebrekkige communicatie en haar ietwat koele en afstandelijke houding op de kamer zorgden ervoor dat de chemie ontbrak. Misschien ontdooit ze wat meer als je vaker met haar naar de kamer gaat, maar dat laat ik graag aan anderen over. HHG is dan ook uiterst gering voor mij.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Jasmine (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2018, 09:38:24 »
Jasmin