Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 618050 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #600 Gepost op: 9 maart 2022, 18:21:05 »

Nach einigen Wochen Pause war es heute, 04.03.2022, wieder mal Zeit für den
"Dance and Fuck Club" in Rodenkirchen das SAMYA.
Ein Puffkumpel wollte dort seinen Geburtstag feiern. Hat mich eingeladen und für 30€ kann
'Mann' für einen Tag im Club nichts falsch machen.
Freudig am Eingang erkannt, getadelt warum ich so lange nicht mehr da war, aber dann mit
den notwendigen Sachen versorgt nach unten zum Frischmachen. Schön, die Dampfsauna war
an, dem Säubern von Außen stand nichts im Wege.
Im Barbereich mein Frühstück bestellt, gut gesättigt mit Handtüchern und Buch hoch in den
1.Stock und es mir in der Sonne auf einer der Sitzgruppen bequem gemacht. Notiz für das
nächste Mal: Kappe, Sonnenbrille, Sonnencreme!
Wenn sehe ich da im Barbereich? Mellena ist da, und sie erkennt mich und lächelt mir zu.
Natürlich gleich zu ihr, ich mußte nicht lange Konversation machen, es regte sich schon
mächtig was unter dem Handtuch. Sie wollte auch. Noch kurz zum Duschen verabschiedet und
schon ging es in das Zimmer 6. Nomen es omen. Hätte ich Sie fragen sollen ob sich etwas
geändert hat zu unserem letzten Mal ( war vor 3 Monaten!). Gottseidank habe ich es nicht
gemacht. Wir hatten Spaß. Schmusen, tiefes Küssen ist nicht so ihr Ding, aber sonst gab es
nichts was ihr nicht gefallen hat. O.K., ich will auch nichts groß Extra. Nach einer Stunde für
100€ waren Wir Beide mehr als zufrieden. Mellena verabschiedete sich für 3 Stunden in
Pause, somit hatte ich genug Zeit nochmal zum Schwitzen in der Dampfsauna.
Gutes Zeitmanagement, mein Kumpel war auch schon da und so konnte ich mich ihm ganz
widmen. Der Abend wurde etwas alkohollastig, es waren genug Frauen da die mich ausser
Mellena noch gereizt hätten. Aber Alk und Sex tut bei mir nicht gut.
Samya, Du und deine Frauen seht mich bald wieder.

vanKees
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #601 Gepost op: 1 oktober 2022, 12:38:37 »
Dank zij een vrijkaart van een ander forum gisteren in Samya geweest.

Eerste tegenvaller: Samya maakt heel voor reclame voor FKK club, maar dat is het niet.
Ik heb 2 dames met blote borsten gezien. De rest loopt er gewoon in lingerie rond terwijl Samya op mijn verlanglijstje stond omwille van het FKK gebeuren.

Ik was er rond 17h en heel veel dames aanwezig. Ik heb ze niet geteld, maar het zouden er wel een stuk of 50 kunnen zijn. Heel weinig mannen. Dus meer dan keus genoeg.
De dames komen zich niet opdringen of voorstellen (of toch minder dan bvb. In Sixsens.
De ene vind dat beter, de andere dan weer niet. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik heb toch liever dat ze zich komen voorstellen.
Met verschillende dames oogcontact proberen te maken. Als dat dan niet lukt met zo weinig heren in de club dan is al duidelijk dat ze geen zin hebben in mij en dan hoeft het voor mij al niet meer.
heel veel upselling. Mogen ze altijd proberen natuurlijk.
Ik ben er na mijn onderstaande ervaringen ook wel van overtuigd dat je voor 100 Euro een beter service krijgt dan voor 50 Euro, maar voor 100 Euro kan je er ook 2 x een half uur neuken met 2 verschillende dames.
Hierin moet iedereen zijn eigen keuze maken natuurlijk.

Ik heb met verschillende dames gesproken en allen 50p30.
Als ik sprak over mijn iets groter formaat haakten er wel wat dames af. Bespreek dit ook liever op voorhand i.p.v. in de kamer met een probleem te zitten.

Ik ben heel slecht in namen en weet er geen enkele meer.
Eerst met een zeer slanke 30 jarige dame die ook nog in sixsens gewerkt heeft op de kamer geweest. 50p30 afgesproken en ook op de kamer begint ze: ik ga pijpen zonder condoom. Ik zeg OK, maar 50 Euro. Pijpen was OK als ik vroeg om haar te likken (lijkt mij ook voor haar leuk) kon dat enkel mits meerprijs (niet dan), daarna misio en zij on top, maar daar deed ze al wat lastiger over. Daarna vroeg ik doggy en toen was het: dan had je maar 100 Euro moeten betalen. Dus terug Misio en zo afgerond.

2de gang met 2 dames een trio. 1 dame uit moldavie met silicone borsten had mij aangesproken en na de pre sale: Zij doet alleen aan 100 Euro, maar had geen probleem met het formaat. Even later kwam er een 2de moldavische dame bij zitten Ook lekker en silicone borsten. En toen kwam het voorstel 100 voor beiden. Dat vond ik wel een goed voorstel, dus met beide dames naar de kamer. Ook hier weer na duidelijke afspraken toch weer proberen: voor 100/persoon doen we meer. Beiden hebben ze mij gepijpt, maar niet gelijktijdig en als de 2de begon te pijpen. Eerst nog eens met een doekje over het condoom voor er verder gepijpt werd. Ik begrijp het wel ergens, maar het haalt de geilheid er wel wat uit. Eerste de 2de dame in misio en ze had geen probleem met het formaat.
Daarna de eerste dame in misio en hij zat er nog niet half in en het ging al niet meer terwijl ze op voorhand aangaf, neen formaat is geen probleem. Dan maar terug naar de 2de. Zij kwam er op zitten, maar ook hier doggy was een nog go. Dan nog even in misio genomen, maar kwam niet direct klaar en tijd was bijna op. Ik vroeg dan om te spuiten op beide lichamen en ook dat was een no go. Me dan maar afgetrokken met het condoom nog aan terwijl de 2de zich aan het vingeren was en haar borsten aan het masseren. De eerste heeft eigenlijk niet veel meer gedaan dan mij af en toe aangeraakt. Als ik aan haar borsten kwam waren ze te gevoelig. Afgerekend, beiden 50 Euro gegeven en toen melde de eerste dat ik de 2de wat meer moest geven omdat dit meer gedaan had; Ik had nog 5 Euro in mijn zakje zitten en heb die dan maar gegeven, maar eigenlijk had ik anders moeten reageren. 100 euro voor 2 was de afspraak. Dat ze het geld dan maar onder hun 2 verdelen. En diegene die wat meer heeft gedaan mag van mij gerust wat meer krijgen, maar dan ten kosten van de andere.
Daarna doorgereden naar mijn hotel.

Herhalingsgevaar: klein als ik inkom moet betalen, als ik nog eens een kortingkaart of vrijkaart van een saunaclub kan scoren ga ik zeker nog wel eens op verkenning. Als ik inkom moet betalen ga ik misschien nog wel eens naar Babylon omwille van echte FKK en enkele donkere dames.

Ik ga liever naar parenclubs waar ik voor minder geld met heel wat meer vrouwen kan spelen, neuken, likken, gepijpt worden zonder condoom, geen probleem met doggy (hebben ze zelfs graag)?....
De vrouwen in een parenclub zijn wel wat ouder dan deze in een saunaclub (40-70 tegenover 20-35 in een saunaclub)

Het jammere in een saunaclub vind ik dat het altijd over geld gaat. Of het nu tussen de mannen onderling is of in contact met de dames. Dat is iets een onderwerp dat in parenclubs niet in aan bod komt.
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #602 Gepost op: 29 november 2022, 17:04:15 »
Die WM-Aktion vom Samya, mit Trikot das Spiel anschauen und für den nächsten Besuch eine Freikarte, lockte mich zum Deutschlandspiel in den Club.

Mittags ein lecker, frisch zubereitetes Omlett genossen. Mich noch vor dem Spiel mit den schon zahlreich anwesenden Frauen unterhalten und mir Ines, die ich vor Jahren kennengelernt habe, für nach dem Spiel vorgemerkt.
Über das Ergebnis des Spieles decke ich den Mantel des Schweigens. War trotzdem im Verlauf des Tages und Abend etwas verstimmt, wenn ich hin und wieder Asiaten gesehen habe.

Rosa hat mich entdeckt und gleich in Beschlag genommen. Hatte im Schlepptau eine hübsche "Freundin" namens Merve. Schönes Gesicht, vollbusig, frauliche Figur. Halb türkisch, halb rumänisch. Doch an diesem Tag konnte ich mich bis auf kurze Bemerkungen mich nicht weiter um Sie kümmern, aus Fairness zu Rosa.

Stehend an der Theke kam Ines zu mir und wir hatten längere Zeit ein angenehmes Gespräch über vergangene Zeiten. Freudig erwiderte Sie meine Zimmerfrage und wollte gerne warten, bis ich frisch geduscht zu ihr zurückkomme.
Wir hatten Glück mit Zimmer 5, eines der schönsten und größten, angenehm warm also keine Temperaturreglung wegen Energiekosten.
Langsames kennenlernen, doch konnte Ines nicht so richtig entspannen um die Spannung für ein Stundenzimmer aufzubauen. Im Vorfeld sagte Sie mir, küssen ist nicht so ihr Favourit was Sie aber selbst im Verlaufe der Zeit änderte und selbst forcierte. Leider kein umweltfreundlicher BJ aber gut. Reiter war ausdauernd und noch Missio. Leider fehlte mir doch etwas die intensivere Nähe sodaß ich zu keinem Absch(l)uss kam was Ines zweifeln lies. Aber es gibt ab und zu solche Tage bei mir und ich bin keine Maschine.
Ihre Performance professionell was die Nähe fehlen läßt.
Doch faire 50/100€ für 30/60min.

Zuerst war es am frühen Abend noch ruhig, doch ab 22.00 Uhr war richtig gute Partystimmung, die
bestimmt 45 Frauen hatte gute Laune und tanzten um die Wette. Zurecht wieder mal
Dance an Fuck Club!

Gegen Mitternacht war dann Zeit für mich zu gehen. Werde vielleicht nochmal die WM-Aktion nutzen.
Danke Samya!

vanKees
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #603 Gepost op: 17 juni 2023, 11:54:38 »
INVASION

Op de 15e van de 3e weer es naar Samya getrokken. Door een afspraak eerder op de dag pas in de middag aangekomen op een 1/3 gevulde parking.

De receptie ruilde m'n vrijkaartje, waarvoor dank aan forum en club, om voor een sleutel. Badjas had ik namelijk zelf mee, aangezien die van hen geen zakken hebben.
Na het opfrissen even een lekkere omeletje laten maken voor een late brunch. Met het mooie weer serveerden ze ook watermeloenen als verfrissende versnapering.
Na een saunarondje, bleek dat boven het ligbedje weer naast de deur staat. En bovendien was het matje in tegenstelling tot de vorige keer nu wel droog. Dus lekker een poosje liggen bakken in de zon.

Me bij de barmeid laten voorzien van een glaasje prik. Die blonde jongedame die ik er meestal overdag tegenkom kent me intussen een beetje en weet via d'r vriendinnen voor de bar zo nu een dan een presentje bij me los te peuteren. Dus ook nu weer zat ze te loeren. Maar ik liet zien dat kameraad SantaClaus niet mee is en er een presentje niet in zou zitten zonder een kamergang met ChinaClaus. Ze gaf me de ganse dag door zo een samengeknepen blik met 2 wijzende vingertjes van 'ik hou je in de gaten', oh wee als je cadeautjes aan iedereen gaat uitdelen behalve mij  😅

Voorzien van wat te drinken me teruggetrokken voor wat saunarondjes in de kelder. Hoewel die lekker op temperatuur was, leek me de gebruikte matten er niet geschikt voor. Volgens mij zijn het overloop matten, waar bij hoge temperaturen zoals in een sauna er giftige weekstoffen vrijkomen. Volgens mij hebben ze bij Mondial wel geschikte matten...
Tussendoor ook gebruik gemaakt van de rustruimte. Overdag lekker rustig, maar in de avond maakt de DJ te veel herrie dat je er daar niet even lekker meer kunt dutten. Wel jammer, omdat ik dat voor aanvang van de lange rit terug dat graag doe.

Het eten wordt sinds corona heropening alleen nog maar voor je opgeschept. Het smaakt er niet minder om. Wat ik wel jammer vind was dat alles onafgedekt was, waardoor de vliegende zwarte sojabonen vrij spel hadden...
En wat ik ook jammer vond was dat de watermeloen er niet als toevoeging waren, maar als vervanging van de baklava. Begrijpelijk dat het soms kiezen of delen is, maar had me er weer op verheugd.

Kwa dames was het in de middag deze dag een stuk rustiger vergeleken met eerdere bezoekjes met slechts 6 vrije dames en 5 heren. In de avond liep het aantal wel op naar de 30. Opvallend was dat er behoorlijk wat Aziaten tussen zaten. 6 overdag en in de avond leek het wel een Asian invasion met een groep van 8 die binnen kwam.
Een kleine slanke klapekster had door dat ze m'n type was. Ze kwam een praatje maken en beweerde Portugees te zijn. Helaas bleek al gauw dat het om een upsellster ging. Toen deze Dagobeer daar niet in mee ging en GOSC service wilde voor 50p30 ging ze in het Roemeens bij d'r vriendinnen klagen :)
Zelf had ik een afspraakje met Ciara en was daardoor ook minder geneigd om een extra kamer te maken.
Doch een jonge dame wist me toch op andere gedachten te brengen en rekende ook nog normale prijzen, hoewel het niet zo milieuvriendelijk was. Het kamertje ansich was verder goed en ze deed lekker geil mee. Geweldig van d'r genoten.
En ook m'n afspraakje met Ciara was weer ouderwets goed voor de gangbare prijs.

Had me weer prima vermaakt in deze club. Met het aankomende mooie weer zal ik wel vaker een club met een tuin opzoeken. Dat mis ik toch wel een beetje bij Samya.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #604 Gepost op: 29 november 2023, 22:55:26 »
CONCURRENTIE

Op de 20e van de 11e richting Keulen getrokken om es te kijken hoe het er voor staat met de verbouwing.

Door wat vertraging pas na het middaguur aangekomen. Het vrijkaartje, waarvoor dank aan club en een ander forum, werd vlotjes omgeruild voor een handdoek.
Slippers en badjas had ik zelf mee, aangezien die van Samya geen zakken meer hebben voor m'n brilkoker, e-reader, etc.

Naar beneden voor het omkleden waar de ruimtes al in gebruik zijn, maar her en der er nog het 1 en ander afgewerkt moet worden. Zo hangen er bijvoorbeeld (nog?) geen haakjes in de toiletten voor je badjas. Jammer was wel dat de toiletruimte in de kelder wat muf ruikt. Boven was prima te doen.
De sauna boven en beneden waren goed op temperatuur. De stoom sauna was de ganse dag buiten gebruik. De rustkamer fungeerde tevens als massage ruimte, aangezien de massage kamer nog ingericht moet worden. De rustkamer zelf was nogal frisjes. Lekker om rustig in af te koelen na een sauna rondje, maar na een dutje had ik toch wat kriebel in de keel gekregen. Gauw weer een paar sauna rondjes om weer deze reptiel weer temperatuur te krijgen.

Boven was het eten weer prima. Brunch met een lekker omeletje en croisssant. In de avond chickenwings, aardappelpuree, pasta, schnitzel en champignons. En natuurlijk als desert 2 soorten baklava. Eentje had soort van crispy sliertjes bovenop. Wellicht dat @Pret weet of die nog een speciale naam hebben.

In de middag was het nog niet zo heel druk met circa een dozijn dames en ongeveer de helft aan heren. In de avond nam dat aantal flink toe naar denk wel 30 a 40 dames. Het geluidsniveau nam na een uur of 20:30 flink toe tot disco proporties, waardoor de rustruimte niet bepaald meer een oase van rust is, maar meer het binnenste van een drumstel.

Er liepen circa 6 opties voor mij tussen waar ik wel interesse in had. Eentje ervan was wat aan het jagen bij diverse heren, maar deed dat wel op een prettige manier. Maar liefst 2x kwam ze bij me langs. Ze stelde zich voor als Jasmin. Prachtig figuur en lang van postuur. Korte coupe heeft ze deze brunette d'r manen zitten.
Als ik niet op m'n date zat te wachten was ik waarschijnlijk voor de bijl gegaan.
Het duurde echter erg lang voordat ze kwam opdagen, waardoor ik aan de praat raakte met ene Alina/Adina. Een jonge slanke Roemeense brunette. Ik overwoog om vreemd te gaan met haar, maar helaas stonden mosselen niet standaard op d'r menu. En aangezien er genoeg te eten valt in Samya, ga ik daar niet extra voor betalen ;)

En ik hoefde gelukkig niet veel langer meer te wachten, aangezien Ciara was gearriveerd. Was weer een fijn weerzien en op een kamertje met deze GOSC meid geweldig van elkaar genoten.
Ik merkte dat Chinaklaus wel concurrentie heeft gekregen. De week ervoor viel me ook al op dat Caro een bepaald presentje al had. Ik was even in de war en dacht dat ik haar em wat eerder had gegeven. Maar dat was niet logisch, want ik was nog niet begonnen met het uitdelen van die serie. Het bleek echter dat iemand anders op hetzelfde briljante idee was gekomen.
Want ook Ciara had em al. Grrr... Ik moet zo te zien haast maken om die te beginnen uit te delen, want zo te merken vallen onze smaak ook op dezelfde dames en zit ik straks met een zak vol prullaria opgescheept ;)

Enfin. Het was al laat dat het tijd werd dat dit ijsbeertje z'n grotje weer op zocht. Bovendien was de volume van de DJ dusdanig dat de rustkamer, ahum, ik bedoel improvisorische massagekamer meer op de binnenkant van een drumstel leek.
Verder is Samya me weer prima bevallen, graag tot een volgende keer!
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #605 Gepost op: 12 maart 2024, 19:31:22 »
Op de 4e van de 3e zou het weer wat tegenvallen. Gebrek aan zonnetje om ergens in een tuin te liggen. Dus dan kies ik liever een club waar ze toch geen tuin hebben, en het gebrek aan zon ook geen gemis is.
Samya valt voor mij onder zo een club. Met een beetje geluk heb je op het dakterras een paar zonnestraaltjes.

En zo de 6 tientjes entree neergeteld voor een paar handdoeken. Badjas had ik zelf mee, aangezien die van hen geen zakken hebben ivm het strenge mobieltjes verbod. Ook voor de dames geldt die, aangezien er zo nu en dan personeel rondloopt en de dames er op wijst. Tegen beter weten in, want even later tokkelen ze er toch weer op. Weliswaar in hun handtasje. Zou wel een gat in de markt zijn. Een design waarbij het mobieltje in de tas blijft, maar toch goed toegankelijk is. Ik ga er maar es langs bij het patenten bureau ;)

Even omkleden en opfrissen en door naar het restaurant. Een tussenstop bij de bar gemaakt voor een glaasje prik. De barmeid wist nog een presentje van me af te troggelen. Een enkele klapekster probeerde me gelijk te strikken voor een kamergang, maar ze was niet mijn type en bovendien wilde ik eerst nog de innerlijke mens aansterken.
De barmeid fungeerde ook als ontbijt kok en maakte 2 spiegeleitjes voor me met een lekker knapperig croissantje erbij. De tosti was helaas lauw en slap. Schijnbaar kun je vragen om een verse. Ik snap niet waarom ze lauwe tosti's klaar hebben staan. Vinden sommigen ze zo lekker of hebben sommigen zoveel haast dat ze niet op een verse tosti willen wachten? Wie het weet mag het zeggen...

Enfin, mijzelf erna even teruggetrokken in de kelder aangezien de lineup nog niet veel soeps was met 2 beschikbare dames en een stuk of 7 dames nog in badjas die nog aan het ontbijten en roken waren. Kwa heren waren er al 4 binnen en het aantal heren nam gestaag toe.
De wellness in de kelder was lekker rustig. Het meeste van de verbouwing lijkt achter de rug en het ziet er allemaal wat moderner en luxer uit. Wel zijn er stukjes niet nog niet af zijn. De massagekamer was ook weer klaar, waardoor de rustkamer niet meer als massageruimte hoefde te fungeren.
De sauna was goed warm en voorzien van een emmertje water. Bedenk me net dat ik weer ben vergeten te melden bij vertrek dat de rubberen matten die ze nu hebben liggen, volgens mij niet geschikt zijn voor een sauna door de weekstoffen die door de hitte vrijkomen.
De stoomcabine bleeft tot 21 uur buiten gebruik. Ik weet niet of ie defect was of dat niemand de behoefte had om te verzoeken em aan te zetten.
De rustkamer was gelijk gebleven als vroeger. Wel blijf ik het er wat fris vinden. Na een saunarondje kan ik er wel liggen afkoelen, maar voor een dutje mij dus was frisjes. Met een extra handdoek als dekentje net te doen.

Na 3 saunarondjes en een dutje weer eens gaan koekeloeren in de bar. Het was intussen 5 uur (wat vliegt de tijd voorbij als je ligt te maffen ;)) en het was behoorlijk druk geworden. Er was een Asian invasion met zeker een tiental aan Japanners, Chinezen en wellicht een verdwaalde Koreaan. Kwa dames liep het aantal in de avond op naar over de 30 schat ik zo in.
Voor mij waren er 5 opties, waarvan 2 Girl Next Door types me in het bijzonder opvielen. Bij het kennismakingsgesprekje stelde ze zich voor als Lucy. Die naam kwam me bekend voor en vroeg of we elkaar al niet kenden. Dat bleek het geval te zijn. Dementholbear heeft een slecht geheugen, maar de type dames waar ie op valt vergeet ie blijkbaar niet...
Na een praatje ons teruggetrokken voor een intieme hernieuwde kennismaking. Heerlijk van elkaar genoten, hoewel ze uit zichzelf niet meer zo een groen hartje had en CPR er ook niet in zat. Kan er misschien aan liggen dat ze een verstopt neusje had. Het was op de kamer ook een beetje frisjes.

Na het opfrissen met gestort op het avondbuffet. Die smaakte weer prima met Chinese micro loempiaatjes, kipschnitzel, gekookte kip, aardappelstukjes, gekookte groente die goed smaakten met een sausje en niet over cooked waren, en een soort lasagna achtig iets wat ik niet genomen had, aangezien het er wat droog uitzag.
Wat ik wel jammer vond was dat er geen baklava aanwezig was. Ik vond dat wel een typisch iets van Mondial & Samya.
In de bar was het geluidsniveau tot een uurtje of 20:30 nog aangenaam en zat een poosje er uit te buiken en het geheel aan te zien. De vriendin van Lucy was de andere dame die m'n aandacht had. Helaas waren ze klef met elkaar bezig. Wel een lief gezicht hoe Rosa op de bank lag met haar hoofd op de schoot van haar vriendin, terwijl Lucy met haar vindgers door diens haren liet glijden.
Wie weet zou het een leuk trio optie zijn...

Was erna maar de kelder weer ingedoken voor nog eens 4 sauna rondjes en een dutje om uitgerust de weg op te gaan. Dat eerste werd flink heet, aangezien maar weer bleek dat Turken meer houden van een hele vochtige sauna. Hij had beter de stoomcabine kunnen laten aanzetten.
En dat tukkie ging matigjes, aangezien rond 20:30 dus de muziek in de bar harder stond en de bas wat begon door te dringen in de rustkamer.
Ik bracht nog netjes mijn glas terug naar de bar, waar Rosa me probeerde te porren voor een kamer. Ik moest haar helaas teleurstellen, want ik wilde op tijd vertrekken vanwege afspraken de volgende dag. Maar aan m'n blik kon ze denk ik wel opmaken dat ze m'n type is en ik het oprecht jammer vond dat we elkaar zo laat pas troffen.

Bij vertrek vroeg er iemand of alles naar wens was. Gezegd dat het me prima was bevallen, maar dat ik wel een fohn miste. Daar zouden ze als het goed is wat aan doen.
Hopelijk onthou ik de volgende keer wat te zeggen over de sauna matten...