Auteur Topic: SONJA (Bulgaarse)  (gelezen 6440 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SONJA (Bulgaarse)
« Gepost op: 28 februari 2017, 21:24:30 »
[box title=SONJA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Duits
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,50m
Model:            normaal
BH:                 75C
Kontje:           lekker rond
Haarkleur:      blind bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SONJA (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2017, 21:26:59 »
Deze GND is een absoluut zoenkanon ;D. Haar service was uitstekend en herhalingsgevaar is dan ook heel groot! Uitgebreider verslag volgt.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SONJA (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2017, 11:47:31 »
Ik heb onlangs voor het eerst gekamerd met Sonja.

Ik was al even aan het uitkijken naar een meid om te neuken en uiteindelijk is de keus, na veel twijfelen, gevallen op Sonja, de meid die het geilste kopje had.

Sonja is een Bulgaarse griet van 25 lentes jong. Het is een kleintje (1,50m) en ze is iets voller, zonder dat dit stoort. Sonja heeft een mooi gezicht, blondbruin haar en stralende bruine ogen. Alleen jammer van de gouden tand die haar gebit wat verpest. Sonja heeft een lekkere kont :kissass en een mooie, volle C-cup :showtits1. Sonja is volkomen naturel: geen piercings of tattoos.

Ik had me niet mispakt: Sonja heeft niet alleen een geil kopje, het is ook gewoon een bloedgeil loeder. We zijn op kamer getrokken, zonder dat we daarvoor ook maar 1 woord hadden gewisseld. Sonja overdonderde me vanaf seconde 1 immers met hele lekkere, diepe tongzoenen en al snel stond kleine Piet zo hard, dat we plots naar kamer spurtten, zonder dat daarvoor woorden nodig waren geweest!

De kamergang was uitstekend: de tongzoenen bleven van zo’n hoog niveau dat ik de pijpbeurt gewoon heb overgeslagen en onmiddellijk aan het neuken ben begonnen. We hebben lang en lekker gevarieerd geneukt, en ik ben uiteindelijk knallend klaargekomen tijdens hondjes ;D.

We hebben ons daarna opgefrist en de kamertijd al tongzoenend volgemaakt. Héél geslaagde kamergang en herhalingsgevaar met deze Bulgaarse meid is dan ook heel groot 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum