Auteur Topic: MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)  (gelezen 153992 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Gepost op: 3 april 2011, 21:23:52 »
Relaxxxe rakkers,
 
Vandaag had ik niet mijn dag, het zat me totaal tegen en het werd me gewoon te veel. Ik reed weg van huis, met mijn hoofd vol desillusie en ik had eigenlijk geen idee wat of waar ik naar toe zou gaan. tijdens het rijden bedacht ik ah die club Mabuhay, daar ben ik effe aan toe. Dus ik was in 20 minuten reeds daar en zonder navi reed ik gelijk de goede straat in en zag ik aan de linkerkant het opvallende gele pand. Ik reed meteen achterom naar de parkeerplaats en daar stonden al 2 auto's geparkeerd. Vast besloten parkeerde ik ook, belde aan en toen ik binnen was kreeg ik 3 dames te zien, deze waren beschikbaar. Mijn keuze zat er niet bij en ik kon over 20 minuten terugkomen voor de andere dames, Eigenlijk had ik al gezien dat de tent een behoorlijk gedateerd en vies kot was. Goed ik reed nog verder in de Kazernestraat, daar zou er ook nog 1 zitten. Waarom weet ik niet, maar na even de Kazernestraat op en neer gereden te hebben, da's een heel eind. reed ik weer terug naar Mabuhay.
 
Ik parkeerde weer en nu stond er geen enkele auto meer, dus alle dames zullen beschikbaar zijn. Ik naar binnen en eigenlijk was er helemaalgeen keuze voor mij bij, maar ik koos Elly een Dominicaanse met lang haar. Al wat ouder, maar zeker erg heel erg vriendelijk. Op kamer kussen en daarna uitkleden, weer kussen, dan wassen en toen kon het spel beginnen. Ze zei " money for the boss" en ik rekende een half uur af voor 50 euro. Dit ging ze afgeven denk ik en daarna kwam de dame terug. Ze begon weer met kussen en ze kneep daarbij in mijn borsten, SM style zeker  ??? . Lekker was het toen ze op de knieen voor me begon te pijpen, heel zacht en voorzichtig.
 
Daarna werd de condooms gepakt, een vieze doek op bed gelegd en het glijmiddel tevoorschijngehaald en wat papier en toen alles klaar lag ging ik op bed liggen. Wederom kussen, borsten, pijpen eigenlijk was de service behoorlijk goed, maar ik was erg terughoudend denkende aan de hygiene van het huis. Toen de verasssing, jawel het huis adverteerd met kont likken en jawel, zo geschiedde. Was heerlijk, zeker weten, maar het kussen was mijns inziens dan weer minder als je begrijpt wat ik bedoel, want even daarvoor was ze bezet met een ander, not my kind of soup. Ik heb haar ook gevingerd met condoom terwijl ze mij pijpte.
 
Toen neuken in missio, daarna zij boven, maar kleine foots was minder hard, dus effe pijpen en toen in doggie afgemaakt. De hele sessie heeft ik denk een 20 minuten geduurd, de service en de vriendelijkheid van deze dame is absoluut zeker goed, maar door mijn eigen humeur had ik het maar als een moetje ervaren. De slechte voorzieningen maakten voor mij geen hehalingsbezoek waard, maar voor de geboden service is geen geld. Ik heb de aangeboden cola dan ook niet aangeraakt.
 
Groet, Foots  O0
 
« Laatst bewerkt op: 24 september 2012, 22:48:34 door mechelen »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Helchteren, club Mabuhay, Elly Dominicaanse Republiek
« Reactie #1 Gepost op: 3 april 2011, 22:07:33 »
Jezus, bah, jakkes  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

guest30467

  • Gast
Club Mabuhay Helchteren was voor mij een afrader
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2012, 11:27:34 »
Heb dat daar eens bezocht,

moest even naar toilet dit moest in een badkuip gebeuren vreemd

daarna wassen in datzelfde bad  ???geen handdoeken maar keukenrol om je af te drogen!! 

stank en schimmel,had echt spijt dat ik al betaald had,
ze wilden me iets te drinken geven maar heb het afgewezen aangezien de stank.

Sex was niet slecht,gekozen voor erica die zelf vertelde dat ze het er smerig vindt en al uitkeek naar een andere zaak.

Er zijn geen dames die meerdere talen kennen ze kunnen enkel spaans zodus communicatie moest
met mijn gsm vertaler.

Had een uur genomen met de leuke erica maar constateerde dat ik ineens vol vlooienbeten zat
als je weet dat deze beestjes ziektes over brengen,spuit u eerst in met insectenspray voordat je erheen wil gaan,misschien komt dat door de katten die daar rondlopen,toen ik klaar was met erica
die eigenlijk wel goed was gingen we naar onder waar ik constateerde dat een kat met mijn schoenen aan het spelen was hehe tja ben een dierenvriend.

Goed om te weten,

1 t'is goedkoop daar
2 je staat er in iemand anders pis
3 geen Hygiƫne
4 meisjes kunnen enkel spaans
5 vlooien

voor wie me niet gelooft ga zelf en oordeel zelf,ik ga daar nooit meer terug jakkes





Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Club Mabuhay Helchteren, Elly Dominicaanse Republiek
« Reactie #3 Gepost op: 19 oktober 2012, 16:22:51 »
Ik heb wel meer van die verhalen gehoord :o...

Misschien heb je elders wel leuke ervaringen gehad; in elk geval welkom op het forum!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #4 Gepost op: 14 januari 2013, 21:39:31 »
Club Mabuhay
Helzoldstraat 11
Houthalen-Helchteren

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2013, 15:11:07 »
Absolute budgetclub maar doet gewoon vies aan  :-\ kunnen best redelijke dames tussen zitten.
Maar club heeft een grondige make over nodig ( er zijn andere clubs die bewijzen wel een nette zaak lees schone zaak te kunnen voeren voor hetzelfde geld als in deze club word gevraagd )

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #6 Gepost op: 30 mei 2013, 20:46:12 »
Absolute budgetclub maar doet gewoon vies aan  :-\ kunnen best redelijke dames tussen zitten.
Maar club heeft een grondige make over nodig ( er zijn andere clubs die bewijzen wel een nette zaak lees schone zaak te kunnen voeren voor hetzelfde geld als in deze club word gevraagd )

Verbaast me niks, heb zelden zo een rare en vieze tent gezien als Sky in Wuppertal ook van dezelfde eigenaar.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #7 Gepost op: 30 mei 2013, 22:11:00 »
Deze recensie herinnerde ik me nog Tom zie :
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1810.0


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Ada [ Mabahuy. Houthalen - Helchteren ]
« Reactie #8 Gepost op: 28 augustus 2014, 14:36:49 »
Na enkele maandjes prive Mabuhay nog eens bezocht in Helchteren.
Er wordt niet zo goed over geschreven maar ik heb het nog altijd naar mijn zin gehad.
Nu was er de keus over 4 dames die er goed uitzagen.
Mijn oog viel op een mooi jong meisje met lange blonde haren.
Haar naam was Ada uit Roemenie en sprak alleen haar moedertaal.
Dat was geen probleem want na een wasje begon ze meteen te tongzoenen.
Ook het pijpen zc was uitstekend en ze liet zich uitgebreid beffen.
Na het neuken in verschillende standjes kwam ik heerlijk klaar in haar mondje.
Wil je weten welke meisjes er werken kijk dan op www.afspraakjes.com
en vul mabuhay in op zoeken.


Note : topics samengevoegd.
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2014, 17:33:21 door mechelen »

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #9 Gepost op: 24 januari 2015, 14:41:14 »
Bij een bezoek aan Mabuhay een nieuw meisje ontmoet. Haar naam is Karina uit de Dom Repl.
Een mooi donker meisje met lang zwart haar dat alleen Frans spreekt.
Het kussen was zuinig maar van het beffen genoot ze tot ze klaarkwam.
Bij het pzc gebruikte doekjes wat iedere keer pause inhield en dat was irritant.
Het neuken in verschillende standjes was goed,maar pte wat de meeste meisjes doen deed ze niet.
Karina is een mooie meid maar voor een betere service moet je bij andere dames zijn.


Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
MABUHAY Clara (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #10 Gepost op: 20 februari 2015, 14:22:35 »
Clara is een nieuw meisje bij Mabuhay komt uit Roemenie.
Ze heeft een normaal postuur met lange zwarte haren.
Op de kamer geeft ze een uitstekende service met tongzoenen.
Ook laat ze zich beffen en in verschillende standjes neuken.
Maar het geilste vond ik het deepthroat van haar dat ze lekker tot het einde afmaakte.
Ik vind dat er nu veel mooie jonge meisjes aanwezig zijnin Mabuhay.

metheone

  • Gast
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #11 Gepost op: 12 juni 2015, 13:45:13 »
Vandaag bezoekje gebracht aan Mabuhay in Houthalen.  Ik dacht lekker genieten met 2 stoeipoesjes voor 75 euro op een 1/2 uur is niet te veel.
Maar.... ze spraken enkel Spaans en op mijn wenken werd ik niet bediend, meer nog : ze waren constant tegen elkaar aan het praten.  Op 't eind zelfs aan het discussieren zodat ik maar vertrokken ben.... Gelukkig had ik wel een blow job gekregen maar neuken was tegen hun zin... Ook kwa hygiene is het zeer slecht in dit pand.  Zie al de reacties hieronder, het is helaas nog niet gebeterd...
Ik ben anders gewoon, meestal ging ik naar Massage Feelings in Hasselt, daar wordt je nogal anders verwend! EN HEEL NET!  Dus lezers, ga vlug naar Massage Feelings in Hasselt (net boven de erotheek op de Kempische steenweg) en je zult wel zien! IK GA NOOIT MEER NAAR MABUHAY!!!!!

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #12 Gepost op: 12 juni 2015, 15:33:58 »
Vandaag bezoekje gebracht aan Mabuhay in Houthalen.  Ik dacht lekker genieten met 2 stoeipoesjes voor 75 euro op een 1/2 uur is niet te veel.
Maar.... ze spraken enkel Spaans en op mijn wenken werd ik niet bediend, meer nog : ze waren constant tegen elkaar aan het praten.  Op 't eind zelfs aan het discussieren zodat ik maar vertrokken ben.... Gelukkig had ik wel een blow job gekregen maar neuken was tegen hun zin... Ook kwa hygiene is het zeer slecht in dit pand.  Zie al de reacties hieronder, het is helaas nog niet gebeterd...
Ik ben anders gewoon, meestal ging ik naar Massage Feelings in Hasselt, daar wordt je nogal anders verwend! EN HEEL NET!  Dus lezers, ga vlug naar Massage Feelings in Hasselt (net boven de erotheek op de Kempische steenweg) en je zult wel zien! IK GA NOOIT MEER NAAR MABUHAY!!!!!
Hey metheone,welkom op rb,u speciaal geregistreerd om ons dat te melden?
Na deze reclameboodschap terug over naar het nieuws. ::) ;D
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #13 Gepost op: 12 juni 2015, 15:46:04 »
Vandaag bezoekje gebracht aan Mabuhay in Houthalen.  Ik dacht lekker genieten met 2 stoeipoesjes voor 75 euro op een 1/2 uur is niet te veel.
Maar.... ze spraken enkel Spaans en op mijn wenken werd ik niet bediend, meer nog : ze waren constant tegen elkaar aan het praten.  Op 't eind zelfs aan het discussieren zodat ik maar vertrokken ben.... Gelukkig had ik wel een blow job gekregen maar neuken was tegen hun zin... Ook kwa hygiene is het zeer slecht in dit pand.  Zie al de reacties hieronder, het is helaas nog niet gebeterd...
Ik ben anders gewoon, meestal ging ik naar Massage Feelings in Hasselt, daar wordt je nogal anders verwend! EN HEEL NET!  Dus lezers, ga vlug naar Massage Feelings in Hasselt (net boven de erotheek op de Kempische steenweg) en je zult wel zien! IK GA NOOIT MEER NAAR MABUHAY!!!!!
Hey metheone,welkom op rb,u speciaal geregistreerd om ons dat te melden?
Na deze reclameboodschap terug over naar het nieuws. ::) ;D
Reclame maken kan ook zonder een andere tent moedwillig af te kraken, maar daar heeft "me-the-public(ity)-whore" niet aan gedacht  ;D


! No longer available
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #14 Gepost op: 26 juli 2015, 20:22:43 »
De club van d'n Duits. Er zijn geregeld conflicten geweest met andere bars daar in de buurt. Paradise is ook van ex-werknemers/compagnons van d'n Duits. Mabuhay is niet meer zo smerig als het was, maar ik zou er niet van de vloer eten zeg maar.

Ach ja, velen malen er niet om. Je hebt er altijd voldoende keuze qua dames, de prijzen zijn te vergelijken met de ramen en de dames doen allemaal PZC. Club loopt prima daar, ondanks dat Nederlands Limburg nabij is.