Auteur Topic: MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)  (gelezen 153867 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #30 Gepost op: 14 juli 2017, 18:44:27 »
Eerste bezoekje aan deze club.
Ik was reeds 2 maal naar het zuster-huis FKK-SKY in Wuppertal geweest.
SKY heeft dezelfde eigenaar en de meisjes gaan van de ene plaats naar de andere.
En ik vond het er heel leuk. Ontspannen sfeer en heel goede service. Wel niet de properste club.

Dus mijn verwachtingen waren heel hoog gespannen toen ik de parking achter opreed.
Bellen, 30 lange seconde wachten, en ik stap de Latijns-Amerikaanse hemel binnen.
Nu ja hemel. Beneden wordt ik aan een 6-tal dames voorgesteld. Ik kies voor Claudia. 1.60 m, 65 Kg, geblondeerd lang haar, mooi gezicht, 35 jaar, C-cup. Een Colombiaanse die wat Engels praat.
Op de trap stommelt ze dat ik m’n schoenen ben vergeten uit te doen. Ja hallo.
50€/30 min. Ik verwachtte dat ze zou zeggen +25 €, is een trio of 2 meisjes na elkaar … maar nee.
Ik wens me te verfrissen, en na het uitkleden wordt ik geleid naar een badkamer met een niet-werkende aftandse douche en een halfrond bad. Geen wastafel. Moet ik mijn benen spreiden over het bad terwijl ze m’n klokkenspel wast. Wat een gedoe.
Op de kamer bewonder ik haar grote stevige borsten :movingtits. Zullen wel gesiliconeerd zijn, maar heel heel goed gedaan. Wat oppervlakkige zoentjes en PZC. Heel goed, incl. eierlicken. Ik heb geen kans om te beffen of 69.  Ze trekt een condoompje over mij, en begint een cowgirl. Daarna missionaris, om te eindigen op z’n hondjes.
De 30 minuten zijn nog lang niet om, maar gezien ze het bed begint te verschonen (nu ja verschonen is niet het woord, eerder opmaken opdat ik zou opkrassen), doe ik me snel opfrissen voor ik me aankleed.
Bij het vertrekken groet ik Betty, waar ik 5 maanden geleken een best leuke sessie mee had in de SKY.

Conclusie : low cost clubje met insgelijke service. Voor die prijs vind ik gelijk of beter in huizen in en rond Zaventem, Diegem & Steenokkerzeel. Ooit ga ik eens terug, om te zien of andere meisjes betere service geven.

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #31 Gepost op: 7 februari 2022, 09:17:16 »
De afgelopen dagen nog eens afgezakt naar Mabuhay.

Ik was de eerste klant die morgen en er waren 3 meisjes aanwezig : Lorena (Blond met dikke tieten uit Columbia), een zwartje (volgens een andere site uit de Dominicaanse republiek) en een brunette.

Gekozen voor Lorena.

Heel raar maar de schoenen moesten niet uit aan de trap :-)

Het standard wasje, maar nu ook met mondhygiene en handen wassen.

Op de kamer lekker uitgebreid geknuffeld, getongzoend en me laten pijpen.

Weer superservice !