Auteur Topic: MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)  (gelezen 153789 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #15 Gepost op: 26 juli 2015, 21:53:24 »
D'n Duits is d'n Jörg, tevens uitbater van Saunaclub Sky in Wuppertal. Heeft ook een paar clubs in Spanje, en daar haalt hij die meiden vandaan. Hij spreekt goed Spaans, vandaar dat hij in staat is om het op deze manier aan te pakken. Sky is qua rommeligheid wel te vergelijken met Mabuhay. In Mabuhay ben ik een keer geweest, in Sky een keer of vier denk ik. Let niet op de rotzooi, maar je kunt er prima dates treffen met die Latina's.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #16 Gepost op: 25 augustus 2015, 20:05:09 »
klopt,ben er al een aantal jaren niet geweest,maar heb nog nooit zulke vuil kot gezien en iederren moet zijn schoenen uitrekken voor de trap op,maar meiden wel heet,en ik ging met een een redelijk mooie spaanse en Griekse,teminste dat vertelden ze mij,maaar geloofde vooral die zogenaamde spaanse niet over hunnationaliteit,een trio doen,was toen blijkbaar happy hour voor trios,weet niet of dat anno 2015 nog steeds zo is,maar de prijzen waren zeer laag en ze gaven nog een gratis ft en rimbeurt bovenop

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #17 Gepost op: 30 september 2015, 08:49:55 »
klopt,ben er al een aantal jaren niet geweest,maar heb nog nooit zulke vuil kot gezien en iederren moet zijn schoenen uitrekken voor de trap op,maar meiden wel heet,en ik ging met een een redelijk mooie spaanse en Griekse,teminste dat vertelden ze mij,maaar geloofde vooral die zogenaamde spaanse niet over hunnationaliteit,een trio doen,was toen blijkbaar happy hour voor trios,weet niet of dat anno 2015 nog steeds zo is,maar de prijzen waren zeer laag en ze gaven nog een gratis ft en rimbeurt bovenop

Dat is nog niets veranderd. Je moet er niet komen voor de luxe, schone kamers of het mooie behang. Wel voor geile meiden voor weinig knaken.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #18 Gepost op: 30 september 2015, 12:18:57 »
Ik heb de website van deze club bezocht. Is idd niet duur.
Het valt mij op dat deze club in het Duits schrijft én dat de dames zelfstandige ondernemers zijn. Dat strookt niet met de uitleg van SM. Of kent de uitbater de politie goed? Steekpenningen? http://relaxxxboard.com/index.php?topic=6413.msg67558#msg67558

Citaat website:
Bei uns findest du auschließlich naturgeile und servicebereite internationale Girls, für die Zufriedenhait des Gastes das oberste Gebot darstellt. So sind Zungenküsse, Französisch oder Anal ohne ganz normal. Alle Girls sind selbständige Unternehmerinnen und arbeiten auf eigene Rechnung. Die Mehrzahl der Damen kommt aus dem Latein-Amerikanischen Raum. Unser Gütesiegel.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #19 Gepost op: 30 september 2015, 19:43:13 »
Totaal ander concept, het heeft namelijk niets vandoen met een saunaclub, het is een PRIVAAT CLUB.
Met andere woorden: dit kan en mag in Belgenland zolang je geen inkom hoeft te betalen (een ledenbijdrage mag).
Heel raar geval hoor, dat Belse gerechtelijk apparaat.


Maar een saunaclub waar mannen en dames inkom betalen en waar je dan onbezorgd de kamer op kan, nope.


Er zijn trouwens meerdere Belse clubs die het statuut PRIVAAT CLUB dragen.
Nadeel: ze zijn verplicht een kopij van je ID-kaart te hebben in de club, van al hun leden, zowel vrouwen als mannen.
Dus zelfstandige statuten van dames, forget it ..... ze "werken zelfstandig", en aangezien het een privaat club is, zijn deze praktijken toegelaten.


Het gerecht heeft wel je ID, en daar heb ik nu eens een hekel aan.


Saunaclubs in België, nope, onmogelijk, velen hebben het geprobeerd, na enkele weekjes, of hooguit enkele maandjes was het grote razzia en boel gesloten, ontduiking RSZ en andere sociale lasten, dames niet in orde, en bla bla bla....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #20 Gepost op: 30 september 2015, 19:49:43 »

Heel raar geval hoor, dat Belse gerechtelijk apparaat.


En ik maar denken dat alles zo goed geregeld is ons geliefde buurland Bels.... ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #21 Gepost op: 30 september 2015, 19:54:50 »

Heel raar geval hoor, dat Belse gerechtelijk apparaat.


En ik maar denken dat alles zo goed geregeld is ons geliefde buurland Bels.... ;D

Je moest eens weten ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #22 Gepost op: 30 september 2015, 20:01:04 »

Heel raar geval hoor, dat Belse gerechtelijk apparaat.


En ik maar denken dat alles zo goed geregeld is ons geliefde buurland Bels.... ;D
Alles is hier goed geregeld, ik geef een voorbeeldje ...
Toen Saunaclub Relax in Mol door een razzia zijn deuren moest sluiten werkte daar een zekere Sandra, die ik zeer goed kende.
Ze was Roemeense van afkomst (heeft later nog een hele tijd met haar zus in Yin Yang gewerkt, ze staan beter bekend als de Duracell konijntjes, maar dat terzijde)
Ze werden prompt het land uitgewezen (Roemeense en Bulgaarsen waren toen nog niet het onderwerp van vrij verkeer van personen en werken mochten ze in Belgenlanf toen helemaal nog niet)
Dus de zusjes in huis genomen, en mijn hond was er zeer gelukkig mee ....


Maar dan?
En nu komt het, de oplossing was erg simpel en voor de hand liggend en typisch Bels ... ze mochten ABSOLUUT NIET in België werken, zelfs niet verblijven, en mede daardoor had het gerechtelijk apparaat Relax in Mol gesloten (ook doordat de uitbater zijn vrouw vermoord had en onder de plankenvloer in de slaapkamer vanhun dochter had ingegraven en volledig had geïsoleerd met isoleerschuim - geen grap hoor, echt gebeurd, en ook omdat die roste een wietplantage in Mol had - en nog geen kleintje ook niet ).
Die twee dames met de handen in het haar, tot ik ineens besefte dat in Antwerpen al jaar en dag Roemeense en Bulgaarse vrouwen achter de ramen staan.
Info gewonnen bij de cel prostitutie en raad eens .... wonder boven wonder....
Dat was geen enkel probleem, hun reispas afgeven in de Oudaan (flikkenbureau waar de cel prostitutie van A'pen is gevestigd) en ze mochten diezelfde dag nog aan het werk achter de ramen.
Dat ze illegaal waren, niet in België mochten werken, kon allemaal geen kwaad ..... als ze niet geseind stonden als krimineel in het land van herkomst konden ze zo neuken en pijpen .....
Geen uitwijzing, geen belasting, geen sociale lasten, nada .... terwijl ze daarvoor 60 km verderop, ach kom, 75 km om precies te zijn de boel dichtgooiden en iedereen die wat met de zaak te maken had in de cel gooiden ...


DIT IS BELGIË .... :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #23 Gepost op: 4 oktober 2015, 21:42:14 »
Een saunaclub in België kan prima hoor (in theorie dan), alleen zul je je dan wel aan de regels moeten houden en dat zorgt er al meteen voor dat prijzen van 50 euro voor 'n half uur TZ, PZC en NMC niet haalbaar zijn... Dat de Ritz gesloten was, kwam vooral door het gekloot van Robert-Jan en Michael. The Ritz was natuurlijk ook vooral 'n vehikel om wat geld wit te wassen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #24 Gepost op: 5 oktober 2015, 14:32:02 »
Een saunaclub in België kan prima hoor (in theorie dan), alleen zul je je dan wel aan de regels moeten houden en dat zorgt er al meteen voor dat prijzen van 50 euro voor 'n half uur TZ, PZC en NMC niet haalbaar zijn... Dat de Ritz gesloten was, kwam vooral door het gekloot van Robert-Jan en Michael. The Ritz was natuurlijk ook vooral 'n vehikel om wat geld wit te wassen.
Jij leest toch erg slecht ....
Tuurlijk kan een saunaclub in België, alleen ga je geen gek vinden die 100 dames gaat "in dienst" nemen en dan ook nog eens de sociale lasten gaat betalen, plus dan een loon uitkeren per maand aan de meiden
En je gaat geen enkele meid vinden die onder die voorwaarden wil werken, en geen enkele klant die die woekerprijzen wil betalen, die gaan moeten betaald worden.
Met andere woorden, in theorie zou het best mogelijk zijn, maar dan ga je aan tarieven van 200 euro per uur en meer moeten rekenen en gaan de dames met 50 euro per uur moeten tevreden zijn .... al de rest naar vadertje staat.....


Dat ze de boel destijds hebben vergrendeld, heeft deels met Robert Jan te maken, het andere deel was de sociale inspectie, aanzet tot prostitutie etc etc etc ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #25 Gepost op: 17 oktober 2015, 00:42:24 »
Een saunaclub in België kan prima hoor (in theorie dan), alleen zul je je dan wel aan de regels moeten houden en dat zorgt er al meteen voor dat prijzen van 50 euro voor 'n half uur TZ, PZC en NMC niet haalbaar zijn... Dat de Ritz gesloten was, kwam vooral door het gekloot van Robert-Jan en Michael. The Ritz was natuurlijk ook vooral 'n vehikel om wat geld wit te wassen.
Jij leest toch erg slecht ....
Tuurlijk kan een saunaclub in België, alleen ga je geen gek vinden die 100 dames gaat "in dienst" nemen en dan ook nog eens de sociale lasten gaat betalen, plus dan een loon uitkeren per maand aan de meiden
En je gaat geen enkele meid vinden die onder die voorwaarden wil werken, en geen enkele klant die die woekerprijzen wil betalen, die gaan moeten betaald worden.
Met andere woorden, in theorie zou het best mogelijk zijn, maar dan ga je aan tarieven van 200 euro per uur en meer moeten rekenen en gaan de dames met 50 euro per uur moeten tevreden zijn .... al de rest naar vadertje staat.....


Dat ze de boel destijds hebben vergrendeld, heeft deels met Robert Jan te maken, het andere deel was de sociale inspectie, aanzet tot prostitutie etc etc etc ....

Vandaar ook mijn toevoeging "in theorie". Over slecht lezen gesproken. :) Hoe precies in te richten, is voer voor juristen, denk ik.

Dat de boel daar werd dichtgegooid had met van alles te maken, maar niet zo zeer met het feit dat het een saunaclub was. RJ en co hebben die kaart wel 'n tijdje gespeeld, maar daar was echt wel meer aan de hand. Van drugshandel tot mensenhandel en van witwassen tot dames die besteld & geleverd werden.

Zwartwerken is altijd goedkoper. De auto zonder factuur door 'n beun-de-haas laten repareren is ook goedkoper dan op factuur in de BMW-garage. Een soort van vicieuze cirkel. Mensen roepen om het hardst om legalisatie, zowel dames als klanten, maar legalisatie betekent vooral dat er veel meer en vaker betaald en afgedragen moet worden. 

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #26 Gepost op: 15 juni 2016, 22:05:51 »
Toch nog maar weer eens afgezakt naar de "privaat club" van d'n Duits, misschien wel het vuilste hoerenkotje van Vlaanderen. Ik had al wat rondgereden op de Chaussée, maar zonder succes. Er zaten volop leuke dames, maar de belangrijke eerste indruk stak vaak tegen. Een dame die ik sprak deed absoluut geen PZC en een ander dame stak een middelvinger op. Wat wil: ik had een dame naar mijn smaak gezien, maar ze was voortdurend bezig met haar telefoon. Dus ik had de voiture geparkeerd en ging dan maar te voet vragen hoe en wat. Juist op dat moment parkeerde een chauffeur zijn camion met oplegger recht voor het raam van haar en haar buurvrouw. De dames waren woedend, want zo konden hun klanten hen niet zien en zouden ze omzet mislopen en bla bla. De chauffeur merkte scherp op dat ze toch alleen maar met hun telefoon bezig waren en dat het niet zou steken op die ene minuut dat hij daar stond (een andere camion was juist bezig te vertrekken). Een kon een lach niet onderdrukken. Eenmaal bij het raam van de dame van mijn keuze kreeg ik een middelvinger te zien.

Het was hier eens rustig. Dat gebeurt niet vaak bij d'n Duits. Er stond geen enkele auto op de parkeerplaats, dus ik had de keuze uit 8 verschillende meiden. Hiervan waren er 6 latina en 2 Roemeens. Ik koos voor een van de Roemeense, de blonde Lara. Enthousiast naar boven. Niet te hard naar boven stormen, want dan dondert de hele bovenverdieping in elkaar en zit d'n Duits opgescheept met een dakterras. De geur van het Chinees eten dat ze aan hadden laten rukken was in het hele gebouw goed op te merken.

Lara deed PZC en NMC. Vaak lopen hier echte pijpkanonnen rond, maar tot deze categorie behoorde Lara niet. Pijpen was matig, wel zat heel mijn piet vol met lippenstift nadat ze even bezig was geweest. Altijd je piet goed wassen voor je je piet weer in je witte boxer hijst. Het neuken daarna was wel lekker, vooral door haar heerlijk strakke kutje. Vervolgens vroeg ze of ik nog een keer wilde met een andere dame. Prima. Ze vroeg welke dame ik wilde. Aangezien ik geen uitgebreide voorstellingsronde had gedaan bijna en snel voor deze blonde had gekozen, wist ik natuurlijk niet de namen en de maten op te noemen. Haar gevraagd om een dame naar boven te roepen die mijn piet tot de laatste druppel leeg zou slurpen.

Dat werd Daniela, een Venezuelaanse. Pijpen deed ze goed, maar de yoghurt verdween op haar schouder en op het bed i.p.v. in het haar mond. Niet dat ze dat verschonen bij d'n Duits. Best je eigen handdoeken meenemen, anders lig je je misschien in het zweet te beuken tussen de yoghurtresten van je voorganger. Toen ik moest pissen, gaf de dame aan dat dit best in het bad kan. Een bad nemen hoef je hier dus ook niet te doen, voor zo ver iemand dat al in zijn hoofd zou halen.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #27 Gepost op: 30 mei 2017, 11:34:11 »
Een hete zomerzondagmiddag in mei. Ik lig uit het zicht lekker te genieten in de tuin. De zon kriebelt op mijn blote huid en een aangenaam briesje houdt het net voldoende fris. Ik doezel een beetje weg. Mijn gedachten dwalen af naar… Ja, naar dat waaraan een man elke paar minuten denkt. De warmte, het strelende briesje maken me geil.

Al heel vlug geef ik er aan toe. Zwak, maar oh zo mannelijk. Waar zal ik heengaan? Het is al voorbij de middag, een club met zwembad is dus geen echte optie meer. Alle ligstoelen zijn daar toch al lang bezet.

Op een of andere manier heb ik zin in een lange pijpbeurt, liefst met cim. Mijn gedachten dwalen af naar Sky, maar Wuppertal is me toch net effe te ver rijden. En dan komt Mabuhay in me op. Niet ver weg, zelfde eigenaar, zelfde focus op ongeremd pijpen. Even googelen leert me dat ik er nog voor openingstijd kan zijn. Dan heb ik meteen keuze uit alle dames.

Ik twijfel nog even want de berichten zijn niet altijd even positief, vooral met betrekking tot de povere accommodatie en dito hygiëne. Ook daarom wil er graag al zijn wanneer de club opent.

De club ligt 100 m van de N74 verwijderd (het Belgische verlengde van de N69 in NL, de weg Hasselt-Eindhoven), in Helchteren. Discrete parkeerruimte is voorzien, achter het gebouw. Op het eerste gezicht oogt het geheel (gebouw en parking) wat shabby, maar eigenlijk viel het nog wel mee. Gedateerd klinkt misschien wat neutraler.

Ik kwam dus als eerste binnen, en als ontvangstcomité stonden een achttal dames mij verlangend (nou ja, misschien is uitnodigend een betere omschrijving) aan te kijken. Net zoals de ontvangstdame (die alleen Spaans sprak) allemaal Latina’s. De ontvangst was dus pover. Bijna woordeloos werd ik uitgenodigd om een dame uit te kiezen. Met enige moeite en met enige hulp van enkele dames die NL/Engels/Duits spraken kon ik duidelijk (?) maken dat ik voor de optie ‘2 dames voor 75 euro’ ging. Ik twijfelde nog tussen een trio of 2 dames na mekaar, maar de volgende bezoeker stond al aan te schuiven, en dus ben ik maar met mijn eerste dame naar boven gegaan.

Na overhandiging van 50 euro ging zij weer naar beneden en stond ik enkele minuten alleen in een broeierig warme kamer. Bij haar terugkomst werd ik (in mijn blootje) mee naar de badkamer gedirigeerd (terwijl een andere wandelaar met een dame net de trap op kwam) waar mijn edele delen, met name eikel en ballen, grondig gewassen werden. En toen kon het spel beginnen.

De dame die ik uitgekozen had was Shakira. Een gesprek in redelijk Engels en Duits was mogelijk. Ze vond het leuk te horen dat ik regelmatig in Duitsland kwam en wel eens in Sky geweest was. Daar had ze tot voor enkele dagen nog gewerkt, zo meldde ze.

Maar goed, de bedoeling was dat ze andere dingen met haar mondje zou doen dan enkel kletsen, en dat deed ze ook, tot volle tevredenheid. Een kwartiertje deepthroat volgde, waarbij ze zich zo positioneerde dat haar kutje en kontje in volle glorie goed zichtbaar waren. Geen idee of anaal mogelijk was, maar ze verkende alleszins met haar hand volop mijn anus.

Na een hele tijd kwam de vraag of ik wilde neuken. Nou ja, graag, dat is ook part of the game. Eerst in missio, met haar beentjes hoog in de lucht, daarna doggy, waarbij ik haar stevig kon nemen. De finale was na al het voorgaande kort en krachtig: een ft, waarbij ik op mijn knieën tegenover haar zat en diep in haar keel klaarkwam met mijn handen om haar stevige tieten. De enige reden dat ik niet al klaar gekomen was bij het neuken, was dat ze wat veel glijmiddel aanbracht (in haar kutje én op het condoom).

Portretje van Shakira: 28 jaar, geblondeerd, c-up, normaal, strak figuur, ietwat stevige (maar lekkere) kont, Ecuadoraanse, lang werkzaam geweest in Sky (en in de toekomst wellicht opnieuw).

Shakira is een leuke, sympathieke meid. Lekkere, stevige tieten, een strakke kont en overall een mooi lichaam. Ik kan me voorstellen nog eens op herhaling te gaan.


Na enkele minuten bijkomen op het bed ging ze naar beneden om een ander meisje te halen. Uiteindelijk kwamen er vier zich voorstellen. Mijn keuze viel op Candy, 24 jaar, Dominicaanse, mooi gezichtje, leuke b-tietjes, typische Latinakont. Spreekt behoorlijk goed Nederlands.

Allereerst weer even mee naar de badkamer voor het wasje van de private parts (de mijne). Terug in de kamer stond Candy voor een zware taak. Het was immers nog maar 10 minuten geleden dat ik was klaargekomen. Ik voelde ook niet de behoefte om meteen alweer klaar te komen (dat lukt me vaak ook niet zo snel na mekaar, op mijn leeftijd), en eigenlijk dacht ik, laat ik maar even genieten van zo’n lekkere meid die me uitgebreid pijpt terwijl ik van dat geile zicht geniet en wat met tietjes en kutje speel. Maar dat was Candy’s eer te na. Bijna een half uur lang heeft ze me onvermoeibaar gepijpt, afwisselend langzaam, harder, deepthroat, intussen met mijn ballen spelend en me anaal vingerend zodat ik binnen het half uur voor de tweede keer ook in haar mondje klaarkwam. Chapeau voor Candy!

De dames zijn o.a. via deze link terug te vinden: http://www.afspraakjes.be/mabuhay .

Met de soms eerder negatieve commentaren op diverse fora qua hygiëne en accommodatie in het achterhoofd viel de realiteit me eigenlijk nog best mee. Het is geen saunaclub, het geheel is wat aftands, maar de doeken op het bed werden bij elke dame vervangen, er hoorde een grondig wasje van de essentiële delen bij, en vooral, de dames waren best OK om te zien, en ze deden echt wel goed hun best.

Ik ga d’r zeker niet elke week heengaan: vergeleken met een saunaclub is het te zeer kiezen, neuken en wegwezen, maar bij gelegenheid zal ik er zeker nog wel eens komen. De prijs-kwaliteitverhouding is immers zeker niet verkeerd: 2 leuke, servicegerichte dames neuken voor 75 euro, dan ben je niet in de zak gezet...



Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #28 Gepost op: 30 mei 2017, 21:56:45 »
Ikke 1974,Moet iedereen nog steeds zijn schoenen uitdoen aan die trap?

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
MABUHAY (HOUTHALEN-HELCHTEREN)
« Reactie #29 Gepost op: 31 mei 2017, 11:00:04 »
Ja hoor, het lijkt wel een moskee  ;D

Toen ik na een uurtje weer beneden kwam stonden er zeker 6 paar schoenen keurig op een rijtje.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht