Auteur Topic: maya  (gelezen 15752 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
maya
« Gepost op: 12 maart 2017, 17:27:47 »
Zie niet onmiddellijk een draadje, daarom Maya,
immer vrolijke meid, beetje prettig gestoord zoals Vanessa. Lang bruin haar,20jaar loopt altijd topless rond om let hare natuurlijke Dcup te pronken en is nog slank ook.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
maya
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2017, 10:45:36 »
Deze wulpse zotte doos, kon mij'hoewel fysiek kapot nog verleiden tot een trio nadat ze mij, samen met haar halfzuster opgegegeild had.
het goede voetbalnieuws uit Brugge eerder die avond gaf me nog wat extra energie

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
maya
« Reactie #2 Gepost op: 9 april 2017, 10:50:41 »
Deze wulpse zotte doos, kon mij'hoewel fysiek kapot nog verleiden tot een trio nadat ze mij, samen met haar halfzuster opgegegeild had.
het goede voetbalnieuws uit Brugge eerder die avond gaf me nog wat extra energie
Gelukkig ben je gisteren gegaan, want het slechte nieuws vandaag doet je stemming zakken naar het vriespunt (Anderlecht- Gent  1-3)   :lol ;D
Vertel ons eens wat meer over je kamergangen, ketter, want ik ben reuze benieuwd hoe jij deze dames de kamer doorsleurt en hen alle hoeken van voornoemde kamer laat zien en hen helemaal voor dood achterlaat  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
maya
« Reactie #3 Gepost op: 10 april 2017, 12:42:57 »
Wel zowel zij als haar halfzuster Alexia konden in een trio beiden er nog een ft ujtpersen, wat de dvp daarvoor niet meer lukte. Dus hun vaardigheden zijn oké

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
maya
« Reactie #4 Gepost op: 10 april 2017, 18:32:56 »
Wel zowel zij als haar halfzuster Alexia konden in een trio beiden er nog een ft ujtpersen, wat de dvp daarvoor niet meer lukte. Dus hun vaardigheden zijn oké
Beiden nog een Ft uit je krijgen in de trio .... dat is dan 2 FT's in dat (half)uur .... petje af, deket  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
maya
« Reactie #5 Gepost op: 25 november 2017, 18:43:20 »
Een frontale ramp. Met deze sessie was "Shakir-old-style" weer helemaal terug. Met mijn goede voornemens in het achterhoofd had ik haar een hele tijd in het vizier. Geen impulsaankoopje dus. Dit kon alleen maar goed komen, toch?

Bij het zien van grote Shakir verscheen er een vertrokken angstgrimas op haar gezicht. (Ikzelf ben kleine Shakir welteverstaan). "Neen, niet neuken!" riep ze. Zeg, wat denkt die wel? Ik ben een brave welopgevoede jongen, ik ga nu heus niet zitten rammen als Rambo.

Dan maar afgesproken om enkel te pijpen, maar dat deed ze me te ruw. Nog een geluk dat de condoomplicht recent is ingevoerd.

Uiteindelijk hebben we toch geprobeerd om te neuken, ... met het handje ertussen. Neuken uit het vuistje noem ik dat. Tot overmaat van ramp was ze met het glijmiddel al even kwistig als met de mayonaise in het frituur. Kortom, een slappe schwanz hing weer boven het hoofd.

Ik zit nochtans eenvoudig in elkaar. De volgende broncode staat op mijn harde schijf:

####################
if (dvp.glijmidel>max) then {
 DELETE Shakir.Piet.erection
}
####################

Uiteindelijk toch mijn kwak gesmeten en na 15 minuten de kamer verlaten. Napraten of een massage zat er niet meer in, noch voor haar, noch voor mij.