Auteur Topic: SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon  (gelezen 121766 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #30 Gepost op: 26 september 2017, 17:17:51 »
Sofia mag met me doen wat ze wil. Ik sterf graag in het harnas (of beter: met mijn struisvogel - die zijn kop graag ergens insteekt - in haar poes).  :bonken
Kijk, dan willen we beiden hetzelfde: "sterven terwijl die hete stoot boven op ons zit" .... toch een klein sexxxmachientje, ons lovemachientje  ;D ;)
Ik zou nog liever sterven als ze de laatste ruk geeft, me diep aankijkt met die blauwe kijkers en dan zegt: "sterf, zwijn"  :varken t4533
Van mijn part mag dan Maria nog aan mijn melocakes liggen zuigen en mag Preciezue haar zin doen met haar tong .... als stervende heb je toch een laatste wil, nietwaar?  :dance2 :lol_hitting: :lol

Als Sofia er niet is, lovemachientje, probeer eens de Cubaanse Maria (gratis advies), die weet raad met brandweer- en andere slangen .... spijtig dat je Precieuze niet hebt gekend, maar zowat van hetzelfde viespeuk- en vetzakkerijniveau .... en vraag maar eens aan sjeufke, die kwam met haar tong net niet tot aan je keel, maar dan  nadat ze zich langs de andere kant  toegang verschaft had, je kont namelijk (of misschien net wel tot je keel, zeker tot je maag ha ha)  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #31 Gepost op: 26 september 2017, 19:16:09 »
Klopt wat sexmachine zegt, een echte orkaan op kamer en kletsnat bovendien, die Maria. Cubaanse furie pur sang en nr. 1 in 2017 4 this wolf.

Sofia's service heb ik nog geen ervaringen mee helaas. De 28ste oktober mss.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #32 Gepost op: 27 september 2017, 21:51:15 »
Als Sofia er niet is, lovemachientje, probeer eens de Cubaanse Maria (gratis advies), die weet raad met brandweer- en andere slangen .... spijtig dat je Precieuze niet hebt gekend, maar zowat van hetzelfde viespeuk- en vetzakkerijniveau .... en vraag maar eens aan sjeufke, die kwam met haar tong net niet tot aan je keel, maar dan  nadat ze zich langs de andere kant  toegang verschaft had, je kont namelijk (of misschien net wel tot je keel, zeker tot je maag ha ha)  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Bedankt voor de tip. Een goede rimbeurt is nooit weg. Zo lekker als ze tijdens het pijpen aan de eikel beginnen, via de stam naar de balletjes gaan, verder afdalen over het perineum en dan de ultieme teaser: het kontgaatje likken. Dan wil de brandweer nogal snel spuiten. Deze jongen houdt wel van een beetje viespeuk- en vetzakkerij.  8)
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #33 Gepost op: 28 september 2017, 01:13:38 »
Ze hadden het op een haar na voor elkaar afgelopen woensdag.....Sofia en Violetta. Maar ik heb mijn rug recht gehouden. Een trio.
Niettemin heb ik moeten beloven dat dat trio er dus wel komt op 6 oktober. Ik ga die uitdaging aan  ;D
Mocht ik het niet overleven. Alle leden zijn uitgenodigd op de koffietafel  :lol

Er is overigens een wipverbod van kracht met Sofia voor elke nickname dat eindigt op 'machine'  :censored
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #34 Gepost op: 28 september 2017, 07:58:14 »
Het is dat de machientjes zo groot geschapen zijn.
Want als de Sjeuf de dames heeft uitgewoond.......... 
Je hebt je rug recht gehouden? Ben je ziek? Klinkt ernstig.  :lol_hitting:
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #35 Gepost op: 28 september 2017, 12:28:15 »
Het is dat de machientjes zo groot geschapen zijn.
Want als de Sjeuf de dames heeft uitgewoond.......... 
Je hebt je rug recht gehouden? Ben je ziek? Klinkt ernstig.  :lol_hitting:
Den Sjeuf overleeft het wel, hij blijft rustig liggen en laat de dames het werk doen  :lol_hitting:

Eigenlijk hoeft hier helemaal geen emoticon bij, want het is nog waar ook!
 :lol

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #36 Gepost op: 28 september 2017, 13:17:47 »
Je hebt je rug recht gehouden? Ben je ziek? Klinkt ernstig.  :lol_hitting:
Den Sjeuf overleeft het wel, hij blijft rustig liggen en laat de dames het werk doen  :lol_hitting:


Als Sjeuf een triootje met Violetta en Sofia kan weerstaan door de rug te rechten en verder alleen maar op zijn rug ligt, lijkt het me hoog tijd voor een goede chiropractor. Of laat hij Violetje met haar naaldhakjes over zijn rug lopen om alles weer los te maken?  :lol
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #37 Gepost op: 29 september 2017, 08:29:50 »
Ze hadden het op een haar na voor elkaar afgelopen woensdag.....Sofia en Violetta. Maar ik heb mijn rug recht gehouden. Een trio.
Niettemin heb ik moeten beloven dat dat trio er dus wel komt op 6 oktober. Ik ga die uitdaging aan  ;D
Mocht ik het niet overleven. Alle leden zijn uitgenodigd op de koffietafel  :lol

Er is overigens een wipverbod van kracht met Sofia voor elke nickname dat eindigt op 'machine'  :censored
Gisteren een trio met beide dames , het was super , alleen het lesbische kon wat beter .

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #38 Gepost op: 29 september 2017, 09:00:47 »
Ze hadden het op een haar na voor elkaar afgelopen woensdag.....Sofia en Violetta. Maar ik heb mijn rug recht gehouden. Een trio.
Niettemin heb ik moeten beloven dat dat trio er dus wel komt op 6 oktober. Ik ga die uitdaging aan  ;D
Mocht ik het niet overleven. Alle leden zijn uitgenodigd op de koffietafel  :lol

Er is overigens een wipverbod van kracht met Sofia voor elke nickname dat eindigt op 'machine'  :censored
Gisteren een trio met beide dames , het was super , alleen het lesbische kon wat beter .
En jij leeft nog?  :lol
Ik laat me volgende week verrassen  ;D
Thanks
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker)
« Reactie #39 Gepost op: 9 oktober 2017, 23:46:46 »
Op 6 oktober had ik al snel na binnenkomst gezelschap van Violetta.
Ik probeerde een 'Termin' met Violetta te regelen voor later. Dat liep anders, want Sofia kwam er bij staan. En Sofia heeft zoals gewoonlijk de grootste mond en domineert het gesprek.
Houd je maar vast als Sofia zich ergens mee gaat bemoeien. Dan gaan die grote blauwe kijkers helemaal openstaan.

Sofia herinnerde zich nog iets van mijn vorige bezoek. De vorige keer wilden ze al een trio forceren. Echter, toen heb ik mijn rug recht kunnen houden! En schijnbaar heb ik gezegd: de volgende keer doen we een trio!
Dus Sofia gooide alles in de strijd:
Sofia  :angry: : "Tooooooday TRIO!!!!......Youuuuuu promised last time! You said, weeee make a trio on 6 Oktober.....and what day is it now, Teddybear? Looooook at my watch!!!!! 6 Oktober!!! So...TRIO!!"   :o

Die meiden vergeten ook niets. Toch nog enige twijfel. Zou ik het wel of zou ik het niet doen? Ik heb het al eens eerder geschreven. Ik ben eigenlijk helemaal niet van de trio's.
De trukendoos van de meiden ging open......in de bar tepelbijten/-draaien (pijnlijk soms) en nog wat meer van die geniepige trucjes om Sjeuf op hok te krijgen. Kleine Sjeuf hadden ze al meteen op sterkte. De weg onder de handdoek weten ze wel
te vinden. :040:

Violetta ken ik uiteraard goed. Met Sofia zou dit 'pas' de 4 kamer worden. Alle kamers waren uitstekend, voor mij althans. Voordeel is ook dat beide meiden elkaar door en door kennen.
Nou vooruit dan, laten we het maar proberen. Ik had wel één voorwaarde. Op de kamer wordt alleen Engels gesproken!

En daar lag ik dan op mijn rug. Hoewel ik geen lesbisch trio had 'aangevraagd', deden de meiden soms toch enkele leuke dingen.  :-P
Daarnaast afwisselend TZ, soms tegelijk.
Beiden aan de slag met petite Sjeuf. De een spelen met de appeltjes en de ander zuigen als een Nilfisk. Ja, het heeft wel wat. Ik moest mezelf goed in bedwang houden. Het was tenslotte de eerste kamer van de dag!!
Over de finale moet ik mij helaas op de vlakte houden. Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig!
De meiden hebben er een onvergetelijke kamer van gemaakt. Dit trio verdient een herhaling.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #40 Gepost op: 13 december 2017, 21:49:55 »
==>>> Sixsens
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #41 Gepost op: 14 december 2017, 08:26:05 »
==>>> Sixsens
Dat is jammer , het was een topper in Bab samen met Violetta div trios gemaakt .
Zal ze daar missen in Bab .
In SS kom ik niet graag .
Durf wedden binnen de korste keren hebben ze de flauwe service van SS overgenomen .

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #42 Gepost op: 14 december 2017, 09:37:51 »
==>>> Sixsens
Dat is jammer , het was een topper in Bab samen met Violetta div trios gemaakt .
Zal ze daar missen in Bab .
In SS kom ik niet graag .
Durf wedden binnen de korste keren hebben ze de flauwe service van SS overgenomen .
Monica toch niet en ze werkt er nog. Hopelijk Sofia dus ook. Maar ze kan nog weerkeren als het haar niet bevalt tenzij de nieuwe wet er voor iets tussen zit

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #43 Gepost op: 14 december 2017, 11:04:24 »
==>>> Sixsens
Dat is jammer , het was een topper in Bab samen met Violetta div trios gemaakt .
Zal ze daar missen in Bab .
In SS kom ik niet graag .
Durf wedden binnen de korste keren hebben ze de flauwe service van SS overgenomen .
'

Ach, in elke saunaclub heb je toppers en floppers, maar de echte floppers heb ik zowel in Babylon als in Sixsens meegemaakt, maar ook in Mondial en Heaven Seven. Toppers, waarvan Dani (Sixsens) voor mij de grootste topper is, samen met Giulia (Happy Garden) en Maria (Heaven Seven), kom ik in vele clubs tegen. Babylon is zeker niet het enige paradijs op aarde en er zijn vele goede dames in andere clubs, zoals Aca Gold, Van Goch, Freudenhaus, Villa Vertigo, Samya, Dolce Vita, Great Palace, Diamond, XS, etc, etc. Babylon wordt naar mijn idee een beetje overschat. De laatste 2 keer dat ik er was, heb ik zegge en schrijven 1 kamer gedaan en dat kwam met name door de "flauwe" sfeer en mentaliteit van de dames die dagen. En die ene kamer was ook niet echt top, maar voldoende. Wil niet zeggen dat Babylon slecht is, maar ook niet beter dan vele andere clubs.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SOFIA (knetterlekker; Roe) ex Babylon
« Reactie #44 Gepost op: 14 december 2017, 15:40:11 »
==>>> Sixsens
Dat is jammer , het was een topper in Bab samen met Violetta div trios gemaakt .
Zal ze daar missen in Bab .
In SS kom ik niet graag .
Durf wedden binnen de korste keren hebben ze de flauwe service van SS overgenomen .
flauwe service in sixsens dan kies je zelf de verkeerde dvp  ;) lydia tina en niet te vergeeten swetlana als ik aan deze dames terug denk dan slaat mijn pietje tegen mijn navel  :lol