Auteur Topic: Erospark 26, kn 603, Isabelle (Duitse)  (gelezen 20611 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26, kn 603, Isabelle (Duitse)
« Gepost op: 19 maart 2017, 16:51:14 »
Isabelle is een dvp van Duitse komaf heeft na eigen zeggen gewerkt in sauna clubs in de buurt van hannover en globen in Zurich Zwitserland haar leeftijd is tegen de 25 deze dvp heeft geen tatoeages  geen silicone een natuurlijke c cub geblondeerd haar en voor de liefhebbers een klein beetje baby vet en een paar mooie billen  :kissass     

ik bezoek isabelle al een tijdje en betaal haar 50 euro. en daar krijg ik een standaard sauna club sessie voor. in het begin dat ik haar bezocht was ze nog al terug houdend  met zoenen maar stapje voor stapje ontwikkeld zich dat het gaat uit zich zelf zonder dat ik er om vraag . en zonder vragen is dat geen aufpreis  :lol ik wacht met smart dat deze dame naar eros 26 verhuist en dan heb ik eindelijk weer een jacuzzi vriendinnetje 
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2017, 19:04:25 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Isabelle Duitse juliusweberstrasse 40 kn 11 (sexpalas)
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2017, 11:01:59 »
naar een zeer tegenvallende line up in LR ach wat wil je met een temperatuur van 30 graden me favorietjes hadden gekozen voor verkoeling  ;)nicol vroeg nog waarom ik zo vroeg weg ging Ich brauche die Klimaanlage auf dem Vulkan Straße zu überprüfen
was mijn antwoord  :lol geen ramp eens in de 3 jaar heeft LR ook een slechte line up  ;) 
  ik trof isabelle aan in eros 26 de grote vip kamers met airconditioning  er stonden er meer op te azen ik ben niet van gisteren isabelle ging even naar het bureau buiten om en ik heb haar op staan te wachten op de hoek van eros en hield me arm zo dat we arm en arm verdeden konden . 2 security  keken ons met grote ogen aan wir geen heiraten zij isabelle tegen de security wir auch
zij 1 van de security Homosexuell sind Sie, dass ich lange gedacht
even dacht ik wat zeg ik nou  :o  maar ze konden er gelukkig om lachen   :showtits
 
isabelle is voor mijn een groot plus punt voor goede sessies hoef je niet perse naar een sauna club  :039:
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2017, 09:33:20 door de vulkaan spesjalist »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Isabelle Duitse erospark kn 604
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2017, 15:24:55 »
na een gezelig en vooral warm dagje LR had ik zin in verkoeling ik zat te twijfelen tussen een koude  :douchen of de airco van de auto op standje 0 te zetten en naar huis te  :steeringwheel: tot ik werd herinnert dat het rammedan was dus ik sprong van me stoel nam een sprintje naar de dous en verkleede me tot wandelaar duisburg zat in een keer in me hoofd      ik trof isabelle aan in eros 26 in een van de grote vip kamers met airconditioning  .er stonden er meer op te azen ik ben niet van gisteren isabelle ging even naar het bureau buiten om en ik heb haar op staan te wachten op de hoek van eros en hield me arm zo dat we arm en arm verdeden konden . 2 security  keken ons met grote ogen aan wir geen heiraten zij isabelle tegen de security wir auch  :lol

even dacht ik wat zeg ik nou  :o  maar ze konden er gelukkig om lachen   :showtits

tussen 4 muren met Isabelle vederen details laat ik achter wegen maar een herhaling komt er binnen 1 week en dat blijft niet bij een 30 minuten spas  ;)
Dubbel bericht vulkaan, pfffffff
Zucht zucht zucht
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Isabelle Duitse erospark kn 604
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2017, 15:26:17 »
na een gezelig en vooral warm dagje LR had ik zin in verkoeling ik zat te twijfelen tussen een koude  :douchen of de airco van de auto op standje 0 te zetten en naar huis te  :steeringwheel: tot ik werd herinnert dat het rammedan was dus ik sprong van me stoel nam een sprintje naar de dous en verkleede me tot wandelaar duisburg zat in een keer in me hoofd      ik trof isabelle aan in eros 26 in een van de grote vip kamers met airconditioning  .er stonden er meer op te azen ik ben niet van gisteren isabelle ging even naar het bureau buiten om en ik heb haar op staan te wachten op de hoek van eros en hield me arm zo dat we arm en arm verdeden konden . 2 security  keken ons met grote ogen aan wir geen heiraten zij isabelle tegen de security wir auch  :lol

even dacht ik wat zeg ik nou  :o  maar ze konden er gelukkig om lachen   :showtits

tussen 4 muren met Isabelle vederen details laat ik achter wegen maar een herhaling komt er binnen 1 week en dat blijft niet bij een 30 minuten spas  ;)
Dubbel bericht vulkaan, pfffffff
Zucht zucht zucht
kut  :lol_hitting:

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Isabelle Duitse erospark kn 604
« Reactie #4 Gepost op: 1 juni 2017, 13:56:25 »
Het begint er op te lijken dat ik de Vulkaan spesjalist achterna begin te lopen nadat ik vorige week ook Hongaarse Dia heb bezocht ;D. Maar het is geen opzet dat ik gisteren een uur lang bij de Duitse Isabelle ben geweest. Ik zag deze ultra mooie dame gisteren staan in de opening van haar kamerdeur in één van de mooie luxe kamers achter Eros 26 en mijn ogen vielen zowat uit mijn kassen :-\. Ik was verkocht. Ik moest haar gewoon hebben. Wat een mooie dame is dit zeg met haar prachtige lange benen, heerlijke volle kont, geblondeerde haar met zwarte strepen en mooie gebruinde huidtint. Maar daarover straks meer.
Ik ben sinds twee dagen in het bezit van een prachtige Renault Espace. Nadat mijn oude Corsa'tje het had begeven afgelopen zaterdag moest er iets nieuws komen. Hoe moet ik anders mijn schatjes in het mooie Duitsland bereiken? Met de fiets vanaf Deventer? Dat gaat hem niet worden :lol. Met de trein? Te duur, te omslachtig en je bent dan urenlang onderweg dus ook geen optie. Veel geld te besteden had ik niet omdat ik momenteel gedwongen van een uitkering mag genieten. Voor een 800 euro bijbetalen en het inleveren van mijn schrootrijpe oude Opeltje ben ik de eigenaar geworden van deze prachtige machine. Een auto die vroeger alleen maar weggelegd was voor de happy view en goed verzorgd is door de vorige eigenaar want het onderhoud is helemaal up to date met nieuwe distributieriem en zo goed als nieuwe bandjes.
De heen weg naar Duisburg was een waar genot en nieuwe ervaring voor mij. Wat een power heeft deze auto in vergelijk met mijn oude Opeltje! Ik voel mij nu de koning van de weg :steeringwheel:. Even een dotje gas erbij en je zoeft moeiteloos naar hoogst illegale snelheden die in Duitsland niet echt illegaal zijn. Wat een comfort en luxe. Tevens mijn eerste auto met automatische airco die ook nog eens perfekt werkt. Zo kom ik dus ook nog eens veel frisser aan bij de dames in Duitsland :douchen. In mijn oude Opeltje was het altijd zweten zonder airco en om eerlijk te zijn, ook als het niet warm was buiten was het vaak zweten in dit oude gebakkie omdat het ding met veel zwoegen en moeite amper de 120 km/h bereikte en je daarmee het overige verkeer tot last bent. Ook moest je je oordoppen indoen vanwege de enorme herrie dat het ding produceerde. Natuurlijk deze grote auto lust een druppeltje meer. Daar maak ik mij niet druk om want buiten de kilometers die ik maak naar de dames in Duitsland maak ik toch niet veel kilometers.
Maar goed, dit is geen autoreview maar een damesreview :)). Toch wilde ik mijn nieuw verworven automobiel even in het zonnetje zetten omdat ik er ontzettend mee in mijn nopjes ben en ik nu veel lekkerder en relaxter reis en zodoende het damesbezoek ook veel relaxter is geworden.
Eén ding kan ik jullie nu al vertellen, Duisburg is voor mij de komende tijd echt de place to be! Wat een prachtige dames line up gisteren in Eros 26! Onze Vulkaan spesjalist overdrijft echt niet! Dit is dus echt niet te vergelijken met de andere raambuurten in NRW zoals Bochum of Oberhausen. Maar ook menig saunaclub mocht willen dat er dit soort prachtige dames in hun club rondliepen. Dan te bedenken dat het ook nog de ramadan is. Gisteren gewoon niets van te merken op de Vulkaan. Knappe dames in overvloed aanwezig. Vooral Eros 26 zat stampvol met de meest mooie dames die je je maar in kan denken. Binnen is het al een waar feest qua line up. Alle kamers zijn bezet en wat zitten er een prachtige dames tussen zeg! Ik herinner me, Duitse Mia, Turkse Ebru, in de kamer daarnaast nog een erg mooie Duitse waarvan ik de naam vergeten ben, de Vulkaan spesjalist kan hierbij misschien uitkomst bieden, de prachtige blonde Victoria, Duitse Laurina, de mooie Hongaarse Dia die ik vorige week bezocht, een zeer mooie Duitse Milf genaamd Angela, een prachtig mooie Hongaarse dame op kamer 7 en zo kan ik nog wel even doorgaan. En dan heb ik het alleen nog maar over Eros 26 hè! Echt stuk voor stuk zeer knappe dames waarvan menig saunaclub mocht willen dat ze dit soort mooie dames in huis hadden. En dan loop je daarna dus naar buiten de parkeerplaats op waaraan ook nog een groot aantal luxe kamers zijn gebouwd. Als je dan ziet wat daar rondloopt dan stokt je adem compleet. Mooie Vanny, ultra knappe Duitse Isabelle die ik dus heb bezocht, Lara die helaas te vaak was bezet anders had ik haar bezocht en nog twee super knappe eye catsers waarvan ik er van slechts één nog de naam weet en dat is Milana. Echt, zonder te overdrijven als je hier rondloopt waan je je in de hemel.
Isabel zag ik staan in haar deuropening en was direct verpletterd door haar uitstraling en schoonheid  :gtgal. Vooral die lange stelten en die prachtige kont van haar deden mij als een magneet naar haar toetrekken. Zij is aan de deur zeer vriendelijk en vertelde me wat bij haar mogelijk was en dat beviel mij zeer. Om eerlijk te zijn herinnerde ik me ook de goede ervaring die de Vulkaan spesjalist met haar had en daarom ook heb ik haar direct voor een uur geboekt. Normaal doe ik dit niet bij een voor mij onbekende dame maar ik wist wel dat het goed zat ook vanwege haar vriendelijkheid en haar natuurlijke voorkomen.
Ik ga verder maar niet in details treden over wat ik met haar op de kamer heb uitgevoerd. Dit mede vanwege de invoering van de nieuwe wet per 1 juli. Ik zou Isabelle ermee in verlegenheid brengen en dat lijkt me niet de bedoeling. Laat ik zeggen dat het bubbelbad op haar kamer een centrale rol heeft gespeeld in ons sexspel bad2. Geloof gewoon van mij dat deze dame steengoed is in bed. Zoals de Duitsers zeggen, Sie hat mir den Verstand geraubt :58:. Wat een sexbeest is zij! Na dik meer dan een uur kwam ik uit kamer 604 gevallen. Volledig relaxt en voldaan. Ik kan maar één ding zeggen, deze dame ga ik zeker vaker bezoeken. Maar daarentegen, er zitten daar nog zoveel meer mooie dames die ik ook weleens wil bezoeken. We zien wel.
In ieder geval had ik weer een zeer geslaagde dag in mijn favoriete wandelbuurt de Vulkaan.  http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22669.0.html
Ik sta nu al te popelen om weer mijn wagen te starten om naar Duisburg te rijden. Ik ga de saunaclubs er niet voor laten wat het is natuurlijk maar voorlopig is Duisburg voor mij even de plek waar ik moet zijn.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Isabelle Duitse erospark kn 604
« Reactie #5 Gepost op: 1 juni 2017, 17:45:46 »
ik geloof dat ik zo onderhand maar meer telefoon nummers van mijn schatjes in de p6 moet gaan inwinnen voor dat je het weet hebben ze geen tijd meer voor mijn en staat sjeufke de pannenkoek op de vulkaan en laat mijn het nakijken  :lol_hitting:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Isabelle Duitse erospark kn 604
« Reactie #6 Gepost op: 17 juni 2017, 09:34:29 »
deze dvp is verhuist naar sexpallas julius weberstrasse 40 kn 11

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26, kn 603, Isabelle (Duitse)
« Reactie #7 Gepost op: 15 oktober 2017, 19:05:30 »
naar eigen zeggen tijdelijk weer terug nu werkzaam op kamer 603 van het nieuwe vulkaanhuis 17-19