Auteur Topic: RENATA (Roe)  (gelezen 5852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RENATA (Roe)
« Gepost op: 23 maart 2017, 23:19:50 »
[box title=RENATA]
Land:             Roemenië
Taal:              Italiaans...
Leeftijd:         20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            beetje voller
BH:                 C
Kontje:           vol, rond en lekker
Haarkleur:      donkerblond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PZC NMC PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RENATA (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2017, 23:26:32 »
Geil kopje. In de bar: heel geile uitstraling. Verbale communicatie: onmogelijk. Op kamer: 3/10. Uitgebreide recensie volgt.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RENATA (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2017, 08:07:05 »
Mijn tweede kamergang gisteren in Beluga was met Roemeense Renata.

Deze meid is 20 jaar jong, heeft lang donderblond haar, bruine ogen, een mooie lach en een verdomd geil kopje. Ze is 1,60m groot, is iets voller (maar dat stoort totaal niet bij haar), heeft een stevige, ronde poep en een hele mooie naturelle C-cup. Geen piercings, wel een kleine tattoo op haar linkerpols.

De presales waren apart: Renata heeft een half uurtje gedanst op het podium, bij momenten zo goed omsingeld door onder andere Partycrasher, Pret en Breitling en mezelf :)) en ik heb haar al deze tijd aangestaard. Ik heb haar uiteindelijk, toen ik terug aan de toog hing, gewenkt bij me te komen en toen bleek communicatie jammer genoeg onmogelijk. Zij kent immers enkel Roemeens en Italiaans. En ik ken enkel Vlaams en Bulgaars ;).

Ondanks de onmogelijke communicatie, heb ik toch het risico genomen met deze geil ogende meid te kameren, en een risico bleek het te zijn... ::)

De kamergang was slecht. Van het slechtste dat ik in anderhalf jaar in een saunaclub heb meegemaakt.

Kusjes, streeltjes... maar nee gij: daar doen we niet aan mee. Liggen moet je, en gepijpt worden (waarbij ze me btw wel voortdurend geil bleef aankijken met haar mooie bruine ogen).

Piet op driekwart sterkte? Ah, dan moet er uiteraard geneukt worden... Effe missio geprobeerd, maar het was net alsof ik een opblaaspop aan het neuken was. Levensgevaarlijk om mijn al niet op en top erectie te verliezen, dus ik ben maar snel overgeschakeld op "good old doggy".

Reeds na 1 minuut kreeg ik de dwingende boodschap om te 'finishen' (ze kende dus toch wat Engels :o ;)), maar daar had ik nog zo direct geen zin in.

Dankzij Renata haar lekkere kont en mijn favo standje, was kleine Piet eindelijk op volledige oorlogssterkte gekomen en daar moest nog even van geprofiteerd worden. Ik heb het tempo afwisselend hoog en laag gehouden en ben zo tot Renata haar afgrijzen toch dik tien minuten in doggy kunnen doorgaan. Uiteindelijk het schot gelost, en ik denk dat ik zelden een meid zo opgelucht heb geweten ;).

Ook na mijn orgasme moest alles heel snel verlopen en een dikke minuut later stond ik beneden aan de locker af te rekenen. De kamergang had alles tezamen op de kop 18 minuten geduurd...

Herhalingsgevaar met deze meid? Nee. Nee. Nee. Nee. Nee!!!! :banghead:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum