Auteur Topic: JESSICA (Roe)  (gelezen 5488 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JESSICA (Roe)
« Gepost op: 23 maart 2017, 23:29:45 »
[box title=JESSICA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         18
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            slank
BH:                B
Kontje:           heeeeeel lekker
Haarkleur:      rood
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Vingeren GFE
[/box]

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JESSICA (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2017, 23:33:30 »
Mooiste meid uit de club. Service nipt voldoende. Door haar jeugdig enthousiasme en haar schoonheid is een herhaling toch niet uitgesloten. Uitgebreide recensie volgt!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JESSICA (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2017, 08:06:24 »
Gisteren heb ik in Beluga met 2 dames geneukt.

De eerste gelukkige was Jessica. Jessica is Roemeense, 18 jaar jong, 1,70m groot en gezegend met een leuk kopje, een killer poep en een mooie B-cup (die ze nu al wil upgraden naar D... ::)). Ze heeft zichzelf versierd met rood haar, 2 piercings en 6 tattoos. Het is een beetje een Jessica Rabbit look-a-like.

De presales, die dik 10 minuten geduurd hebben, waren leuk. Jessica deed haar best om me op mijn gemak te doen voelen en overtuigde me met de nodige lachjes, streeltjes en zoentjes om met haar op kamer te gaan. Niet dat die overtuiging echt nodig was, want Jessica, de mooiste meid gisteren aanwezig, stond sowieso op nummer 1 op mijn to do lijst.

De kamergang was oké zonder meer.

Eens op kamer ontdeed Jessica zich rustig van haar kledij en pakte zo dat heel mooie strakke teeny lichaam uit. Vooral haar B-cup is prachtig :showtits1 ;D. Ik hoop echt dat ze die niet gaat verpesten met siliconen...

Eens op bed starte alles wat onwennig. Beetje strelen, ons plaatsje op bed zoeken. Het gebeurde ook allemaal wat klungelig.

Het tongzoenen was niet meer dan veel lippenwerk, en slechts heel af en toe 2 millimeter tong. Desalniettemin genoten Piet en ik er wel van, hetgeen mijn kleine vriend ook duidelijk liet merken.

De pijpbeurt was uitstekend. Absoluut van het betere werk. Gevarieerd, met heel gevoel en zonder gehaast te zijn. Jessica vroeg na een tijdje of ik haar wou neuken of dat ze verder moest 'blazen'. Ik heb haar nog wat laten verder pijpen, zo hard genoot ik er van 8).

Zo een mooie 18 jarige meid moet je geneukt hebben, en dat heb ik dan ook gedaan.

Begonnen in missio en dat was goed zonder meer. Daarna Jessica bovenop me laten postvatten en de cowgirl die daarop volgde, wel die deed ze tot mijn verbazing ongelofelijk goed :-\. Zo goed zelfs dat ze me gewoon heeft klaargereden en ik niet eens aan het mij zo geliefde hondjes ben toegekomen. En dat voor een 18-jarige!! Chapeau!

Overall een kamergang met 'dalen' en verrassend hoge pieken dus.

Herhalingsgevaar: bestaande, maar dan toch vooral omwille van Jessica haar jeugdige enthousiasme en haar mooie teenie looks. Qua service heeft ze nog veel bij te leren (cowgirl rijden weliswaar niet ;)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum