Auteur Topic: Club gezocht  (gelezen 6998 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline cheops69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Club gezocht
« Gepost op: 25 maart 2017, 13:06:46 »
Hoi Relaxxxboarders,

ik ben een vaste klant in "Le coin" in Brussel maar zou nu toch eens even van "saus" willen veranderen.  Ik zie dat heel wat leden in Duitsland naar saunaclubs enzo gaan, maar dat is voor mij te ver...+ ik kan dat ook niet goed uitleggen dat ik dringend naar Duitsland zou moeten ;) Kent iemand gelijkaardige gelegenheden waar er leuke meiden te neuken zijn in de omgeving van Brussel en of Gent?  Liefst geen luxetenten waar je je blauw betaald om eens aan een tietje te mogen voelen.
Ik heb al een beetje rond gekeken in de verschillende rubrieken maar vind in het bos de bomen niet meer...
Groetjes,
Cheops69

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Club gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 25 maart 2017, 13:35:33 »
Wel het is al verscheidene malen geprobeerd geweest en mislukt: door de domme wetgeving hier blijkbaar.

De dichtstbijzijnde saunaclub is SixSens in Lemiers-Vaals (Nederland).

In het kader van "iets heel anders" is deze parenclub waarop ik per toeval op ben geraakt:

http://www.clubgoesting.be/

Verwacht er echter niet teveel van als ik de gemiddelde leeftijd zo zie (35-40). Een MILF-club dus.

Anders een goed alibi zoeken: vraag Sjeufke maar om raad  ;)

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Club gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 25 maart 2017, 13:42:00 »
Misschien kan je je gading vinden in https://huisjesvanplezier.com/

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het lijkt me hetzelfde concept als Le Coin.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Club gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 25 maart 2017, 13:46:13 »
In het kader van "iets heel anders" is deze parenclub waarop ik per toeval op ben geraakt:
http://www.clubgoesting.be/
Als dat het enige is wat België te bieden heeft, awel merci  ::) Veel inkom betalen om dan in de rij te staan aanschuiven om misschien, heel misschien, een 50+ dame te neuken. No thanks!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Club gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 25 maart 2017, 18:18:13 »
Hoi Relaxxxboarders,

ik ben een vaste klant in "Le coin" in Brussel maar zou nu toch eens even van "saus" willen veranderen.  Ik zie dat heel wat leden in Duitsland naar saunaclubs enzo gaan, maar dat is voor mij te ver...+ ik kan dat ook niet goed uitleggen dat ik dringend naar Duitsland zou moeten ;) Kent iemand gelijkaardige gelegenheden waar er leuke meiden te neuken zijn in de omgeving van Brussel en of Gent?  Liefst geen luxetenten waar je je blauw betaald om eens aan een tietje te mogen voelen.
Ik heb al een beetje rond gekeken in de verschillende rubrieken maar vind in het bos de bomen niet meer...
Groetjes,
Cheops69
Als je het niet kan uitleggen De binnen te rijden, raad ik je toch Vaals aan in Nederland .....
Kwa clubs in BE, bagger, tenminste als je de prijzen met de De en NL saunaclubs gaat vergelijken ....

Privehuizen en ramenbuurten zijn er genoeg en ook wel degelijk ..... maar indien je prijs/kwaliteit vergelijkt:
- snelle wip : privehuis (Soraya en haar Imps) .... ik zeg zo maar iets
- nog snellere wip: ramenbuurt - Antwerpen puilt uit van stunners momenteel
- gezellig een leuke dag: SAUNACLUB

En dan is voor jou Lemiers (SixSens) misschien de beste oplossing als try-out  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal