Auteur Topic: Adelina  (gelezen 14453 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Adelina
« Gepost op: 23 april 2017, 00:21:13 »

[box title=ADELINA]
Land:             Roemenie
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65-1,70m
Model:           Slank
BH:                Mooie naturele B-cup
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang
Tatoo:            Been, Arm
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken
[/box]
[box title=pro en contra]
+Liet zich vlotjes gaan na wat opwarmen en bij het likken
-Niet TZ en niet vingeren
[/box]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Adelina
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2017, 00:23:53 »
Knapste schatje voor mij aanwezig in de namiddag. Ik liep er enkele keren voorbij om haar zowat in te schatten. Knoopte een kort gesprekje aan en we verdwenen naar de kamer.
Op de kamer kwam Adelina direct in actie en gaf me een goede blowjob, ik zei dat het wel iets rustiger mocht en ze vleide zich neer zodat ik haar lichaam goed kon verkennen.
De zachte aanpak deed zijn werk en beneden onstond er een stroompje. Tongzoenen kwam er niet aan te pas maar deze dame had genoeg kwaliteieten en zag er goed genoeg uit zodat dit
geen must was.
Ik proefde haar zilte geilheid en wat later werd me de adem ontnomen. Toen was het mijn buurt en in missio duurde het niet lang voor het kwakje kwam.
Nog even de tijd volgemaakt en een lekker uurtje was voorbij.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Adelina
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2017, 15:26:09 »
Former AG as Marina, + a quick test in Sharks.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Adelina
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2017, 23:19:38 »
Kwam ik bij het laatste bezoek tegen. Mooi en lief gezichtje. Werkt er nu al 9 maanden wat weinig dames in magnum kunnen zeggen. Eerste kamer was goed maar een half uurtje. Later na m'n wensen kenbaar te hebben gemaakt nog een kamer gemaakt. Beste kamer van de dag. Top kamer. Kreeg na afloop een serieus innige omhelsing alsof ze me het zeker jammer vondt dat ik er weer vandoor ging. Is nu naar huis en weet niet of ze weg blijft of het een heel lange vakantie wordt en mocht het het laatste worden of ze dan niet eens ergens anders gaat kijken.

Zou niet specifiek ergens voor haar naar toe gaan maar mocht ik haar tegen het lijf lopen dan is herhaling verzekerd.