ALGEMEEN > IK STEL ME EVEN VOOR

Vanderbeffen

(1/4) > >>

barti:
Maar schat waar haal je dat nu weer,
Je zou beter moeten weten  :showtits1 :movingtits

--- Citaat van: sexmachine op vrijdag 20 augustus 2021, 16u26 ---
--- Citaat van: barti op vrijdag 20 augustus 2021, 14u24 ---Haaaaa,  dat zijn uw vrienden tegenwoordig?

--- Citaat van: sexmachine op vrijdag 20 augustus 2021, 11u46 ---
't Is van je vrienden dat je 't moet hebben  .... het lijken net een bende goedkope stoephoeren, die vertellen ook alles wat je wil geloven  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---

Jij wil me niet als vriend, schat, dus heb ik weinig andere keuze  :lol :lol :lol

--- Einde van citaat ---

sexmachine:

--- Citaat van: barti op vrijdag 20 augustus 2021, 14u24 ---Haaaaa,  dat zijn uw vrienden tegenwoordig?  :lol

't Is van je vrienden dat je 't moet hebben  .... het lijken net een bende goedkope stoephoeren, die vertellen ook alles wat je wil geloven  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---

Jij wil me niet als vriend, schat, dus heb ik weinig andere keuze  :lol :lol :lol

barti:
Haaaaa,  dat zijn uw vrienden tegenwoordig?  :lol

--- Einde van citaat ---

sexmachine:
Zijn kippenneuker en vanderbeffen nu al mod op GR?

Tegen mij vertellen ze dan dat ze de boel daar wat op stelten willen zetten ...

Tito:
Oke sexmachine ik ga hier wat meer reacties beginnen schrijven  ik heb zo wat overeenkomsten met vanderbeffen,kunnen misschien ns een samenkomst organiseren met de leden hier op dit mooi forum

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

It appears that you have not registered with RELAXXXBOARD.COM. To register, please click here...
There was an error while thanking
Thanking...
Naar de volledige versie