Auteur Topic: WELKE MEID VERRAST JE TELKENS MET IETS NIEUWS OP KAMER?  (gelezen 6824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
WELKE MEID VERRAST JE TELKENS MET IETS NIEUWS OP KAMER?
« Gepost op: 30 april 2017, 20:01:25 »
Voorspelbare reactie  O0
(Boring Police is following you)
Mijn mentor heeft me altijd geleerd: "een hoertje wordt nooit dikker, ouder of lelijker" en ik voeg daar graag aan toe " een goede madame weet het zo te brengen dat iedere sessie weer onvoorspelbaar en anders is ......     
Er zijn er die dat gegeven in zich hebben, en dat zijn de topgrieten in P6-land voor me ...... anders maak ik wel een filmpje van de eerste sessie en ruk ik me daar op af, scheelt me wat centen en dan slaat de verveling ook niet toe ......

Doet me denken aan de volgende vraag .... welke meid in de clubs/ramen/prive  verrast je steeds weer met iets nieuws  .... voel ik een lijstje (topic)  aan komen rollen?  ;D

Ik zal eens een poging wagen. Het moeten wel dames zijn waarmee je een aantal keren hebt gekamerd, dus geen 1 of 2 dags vliegen.

Met stip op 1 Lidja Pauschalclub Dortmund. In bijna elke sessie zat wel een verrassing of er gebeurde iets nieuws. Met gepaste afstand op 2 Ivana Pauschalclub Münster. Een meid die "knettergek" is en daardoor altijd verrassend.
En misschien wel de grote verrassing op 3 Dani Sixsens. Ach ja, wat moet ik er over zeggen. Hoe langer ik haar ken, des te verrassender de sessies worden ;)

Alle 3 meiden compleet verschillend, zeker que uiterlijk. Lidja is een erg naturelle dame met een normaal postuur, normale B-cup, lekker kontje maar geen bubblebutt en geen tattoos of piercings, laat staan plastic tieten. Ook met heel weinig tot geen make-up een mooie meid. Voor Dani geldt een beetje hetzelfde, maar is wat romiger en met een bubblebutt, maar ook alles puur natuur, dus geen inkt of kunststof. Ivana daarentegen is een zeer slank poppetje (een pocket Bulgaartje) met veel tattoos (schouder, rug, onderbeen, buik en hand), piercing (navel) en een klein kontje, maar gelukkig geen plastic.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WELKE MEID VERRAST JE TELKENS MET IETS NIEUWS OP KAMER?
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2017, 00:02:49 »
Ik val van de ene verrassing in de andere als ik op kamer ben met dezelfde dame. Ja echt. Geen namen en geen details natuurlijk..... :lol
Echter, er is een verschil met vroeger en nu. Waar ik vroeger met knikkende knieën van de kamer kwam, kom ik nu met knikkende knieën uit de het kleedhok.  :-\
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
WELKE MEID VERRAST JE TELKENS MET IETS NIEUWS OP KAMER?
« Reactie #2 Gepost op: 1 mei 2017, 00:25:40 »
Waar ik vroeger met knikkende knieën van de kamer kwam, kom ik nu met knikkende knieën uit de het kleedhok.  :-\

Op zekere leeftijd is doggystyle niet meer zo'n goed idee.
 :017a
En zeker niet in het kleedhok, want die bankjes zijn veel te hard!