Auteur Topic: Mandy (Albanese)  (gelezen 7045 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mandy (Albanese)
« Gepost op: 1 mei 2017, 00:50:15 »
[box title=MANDY]
Land:             Albanië
Taal:              Engels
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            normaal
BH:                C
Kontje:           rond en lekker
Haarkleur:      wilde, blonde haarbos
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mandy (Albanese)
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2017, 00:51:04 »
Iets vollere meid met een héél mooi gezicht. Spontaan, lief, correct en: uitmuntende service!! ;D

Herhalingsgevaar is héél groot.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mandy (Albanese)
« Reactie #2 Gepost op: 1 mei 2017, 11:19:06 »
Gisteren heb ik voor het eerst gekamerd met Albanese Mandy.

Ik was eigenlijk aan het wachten op een kamertje met Gabriella, maar Mandy was zo ontwapenend spontaan en overtuigend in haar presales, dat ik na zo'n 20 minuten samen toch overstag ben gegaan, en plots voor het eerst sinds lang nog eens met een meid uit het mooie Albanië op kamer ben beland.

Mandy is een mooie meid, 25 lentes jong. Ze heeft een wilde, blonde haardos en een engelengezichtje, dat afgewerkt is met expressieve bruine ogen. Ze is 1,67m groot, is normaal gebouwd en heeft een volle kont en een mooie C-cup. Geen piercings of tattoos.

Mandy is een heerlijk natuurgeile meid. Eens op kamer begon ze me onmiddellijk heerlijk te tongzoenen en al snel krioelden we als een verliefd koppeltje, dat elkaar nog moet ontdekken, over en in elkaar.

Wat volgde was een 30 minuten durend festijn, gekruid met een zalige pijpbeurt, inclusief balletjes lekken en DT, met intiem droogneuken en met heel lekkere, gevarieerde seks.

Deze meid weet wat ze doet en ze geniet overduidelijk zelf ook enorm van seks!

Ik ben ergens op minuut 25 minuut zalig klaargekomen ;D (vergelijkbaar het gevoel wanneer mijn Kanaries in de 90ste minuut de winning goal zouden maken tegen Anderlecht ;)).

We zijn uiteindelijk nog zo'n 10 minuten samen op kamer gebleven en toen was de droom weer voorbij. We gingen samen naar de lockers, en daar merkte ik plots dat ik onvoldoende geld in mijn portefeuille had gestoken :-\. Na het betalen van de inkom, bleef er nog slechts 30€ over, en dat was uiteraard niet voldoende om de voorbije super ervaring correct af te rekenen :17:.

Ik dus met knalrode kaken naar de receptie, waarop ik, na een korte uitleg, mijn overige centjes gelukkig uit de auto kon halen.

Mandy wachtte me binnen geduldig op en ik heb de mooie, lieve meid dan ook met een extraatje beloond voor de uitstekende performance en het ongemakje.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum