Forum > MIJN EI

Herhalen bij DVP's of regelmatig van lief wisselen? ;-)

(1/3) > >>

Taylor:

--- Citaat van: KanariePiet op  1 mei 2017, 19:35:50 ---Nummertje 30: een voltreffer! Roemeense Adina ;D t4517

--- Einde van citaat ---

Gefeliciteerd!!!  :great: Ik verwacht dat aantal dit jaar niet eens te halen. Ben zelfs benieuwd of ik de 20 wel voorbij kom  ;D

KanariePiet:

--- Citaat van: Taylor op  1 mei 2017, 19:53:21 ---
--- Citaat van: KanariePiet op  1 mei 2017, 19:35:50 ---Nummertje 30: een voltreffer! Roemeense Adina ;D t4517

--- Einde van citaat ---

Gefeliciteerd!!!  :great: Ik verwacht dat aantal dit jaar niet eens te halen. Ben zelfs benieuwd of ik de 20 wel voorbij kom  ;D

--- Einde van citaat ---

Das ook een groot verschil met verleden jaar he! Nu, ik snap het wel, het is altijd leuker om terug te gaan naar bekende toppertjes. En toch... gaat mijn voorkeur nog steeds vooral uit naar altijd maar nieuwe meiden. Minder dan 50 verschillende meiden neuken in een jaargang. Ik moet er niet aan denken :-\ ;).

Taylor:

--- Citaat van: KanariePiet op  1 mei 2017, 20:11:57 ---
--- Citaat van: Taylor op  1 mei 2017, 19:53:21 ---
--- Citaat van: KanariePiet op  1 mei 2017, 19:35:50 ---Nummertje 30: een voltreffer! Roemeense Adina ;D t4517

--- Einde van citaat ---

Gefeliciteerd!!!  :great: Ik verwacht dat aantal dit jaar niet eens te halen. Ben zelfs benieuwd of ik de 20 wel voorbij kom  ;D

--- Einde van citaat ---

Das ook een groot verschil met verleden jaar he! Nu, ik snap het wel, het is altijd leuker om terug te gaan naar bekende toppertjes. En toch... gaat mijn voorkeur nog steeds vooral uit naar altijd maar nieuwe meiden. Minder dan 50 verschillende meiden neuken in een jaargang. Ik moet er niet aan denken :-\ ;).

--- Einde van citaat ---

Vanaf het begin af aan al gehad. Wanneer een meid me bijzonder goed bevalt, blijf ik terug komen. En vaak wordt het alleen maar beter en beter, waardoor de drang om iets nieuws te proberen minder wordt.

Vazkor:

--- Citaat van: Taylor op  1 mei 2017, 20:53:11 ---
--- Citaat van: KanariePiet op  1 mei 2017, 20:11:57 ---
--- Citaat van: Taylor op  1 mei 2017, 19:53:21 ---
--- Citaat van: KanariePiet op  1 mei 2017, 19:35:50 ---Nummertje 30: een voltreffer! Roemeense Adina ;D t4517

--- Einde van citaat ---

Gefeliciteerd!!!  :great: Ik verwacht dat aantal dit jaar niet eens te halen. Ben zelfs benieuwd of ik de 20 wel voorbij kom  ;D

--- Einde van citaat ---

Das ook een groot verschil met verleden jaar he! Nu, ik snap het wel, het is altijd leuker om terug te gaan naar bekende toppertjes. En toch... gaat mijn voorkeur nog steeds vooral uit naar altijd maar nieuwe meiden. Minder dan 50 verschillende meiden neuken in een jaargang. Ik moet er niet aan denken :-\ ;).

--- Einde van citaat ---

Vanaf het begin af aan al gehad. Wanneer een meid me bijzonder goed bevalt, blijf ik terug komen. En vaak wordt het alleen maar beter en beter, waardoor de drang om iets nieuws te proberen minder wordt.

--- Einde van citaat ---

Ik ga nog wel in een van de 2 te verwachten verslagen (psr en babylon vorige week) op in gaan maar denk dat ik vooral van steeds weer nieuwe meiden en veel afwisseling hou, als ik dan eens in herhaling val gebeurt al eens het omgekeerde en lukt het minder of zelfs niet, not sure why maar het is zo, vind ik ergens vervelend  :017:

Zelf zit ik aan 'slechts' 14 kamergangen, 13 dames waarvan 10 nieuw.  ;D Vorig jaar deze tijd waren dat er 8 waarvan 7 nieuwe. Volgende maand zal ik wel niet zo actief zijn in de clubs, 1x maar dat zal wel eens voldoende kunnen zijn om even ver te staan als vorig jaar qua kamers (18).

KanariePiet:
Persoonlijk heb ik een half dozijn meiden waar ik heel graag naar terugkeer, namelijk mijn Bulgaarse harem: Julia, Hanna, Yasmin, Veronika, Gabriella, Maria..., variƫrend van 3 herhaalbezoeken tot meer dan 150 herhaalbezoeken :-\ per meid.

En wat Taylor zegt klopt: tot op een zeker moment worden de kamergangen met vaste toppers steeds beter en beter (ooit stopt dat btw en komen er onvermijdelijk dipjes).

Mijn beste ervaringen de voorbije 5 jaar heb ik beleefd met mijn vaste Bulgaarse kliek. En toch... loopt mijn ontrouwe hoerenlopersbloed steeds weer weg van die vaste toppers en gaat het altijd maar weer op zoek naar nieuwe veroveringen.

Telkens weer (op een uitzondering na, zoals nog maar pas Mandy in PHG) zijn de ervaringen kwalitatief vervolgens (veel) minder hoogstaand dan met mijn vaste toppers, en toch haal ik telkens weer enorm veel voldoening uit die nieuwe ervaringen. De ene ervaring is meestal ook nog maar net voorbij, en zit ik met mijn hoofd en mijn pik alweer bij de volgende nieuwe meid ;).

Ben ik nu raar? Of ben ik simpelweg een typische 'ontrouwe' hoerenloper? Ik denk het tweede ;) ;D.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie