Auteur Topic: Diana (Roemeense)  (gelezen 6464 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Diana (Roemeense)
« Gepost op: 2 mei 2017, 22:57:16 »
haarkleur/-lengte: blond  lang
lengte dame: 1,68
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: Op d'r schouder net onder d'r nek /geen
service: tz, zoenen, PZC, NMC, FT


Uit m'n verslag in sharks algemeen:

Kwam er een bloed mooie girl next door type de trap af met een klant. Ik dacht daar ben ik voor gekomen. Wachte dus tot ze zich had verfrist en dan maar eens haar aanspreken. Ik ging zelf echter een minuutje de kleedruimte in en in die minuut moet ik haar hebben gemist. Dus voor niks daar zitten wachten. Ik dacht ik heb haar gemist. De club eens verkennen en kijken of ze ergens rond hangt. Ik zag 2 dames waarvan ik twijvelde of 1 van hun het was maar die hielden de handdoek om en daardoor durfde ik in de donkere ruimte moelijk te zeggen of ze het was. Er was er 1 te benaderen maar die was het niet wist ik toen zeker. De andere hing ergens achter op de banken met 2 vriendinnen te praten. Niet makkelijk benaderbaar en ik ging daar niet tussen komen want ik heb geen zin dat gesprek te onderbreken en daarna mogelijk niet met haar naar de kamer gegaan. Dus nog maar geduldig wat rond gehangen met m'n maten en kijken wat er terug komt van de kamer of wachten tot die ander los komt van haar vriendinnen. Dit duurde lang. Begon te twijvelen om een andere optie mee te nemen er liepen misschien wel 15 opties rond. Maar ik was gekomen voor echte stunners en kom van zover dat ik later geen spijt wil krijgen dat ik dat hele end daar heen was gegaan en aan het eind 1 of 2 stunners niet heb geprobeerd die ik heel graag had gewild. Er was pas 1 zo'n meisje maar de club was open tot 5.00 dus er kunnen best nog zulke dames bijkomen.

Dus gewacht op die ene dame. Eindelijk zat die ene dame alleen. Dat ze een zeer mooi vriendelijk gezichtje had en mooie borstjes had ik al gezien. Ze hield haar handdoek om maar ik kon zien dat ze ook een mooi slank figuur had. Dit was die stunner die eerder van de trap kwam. Het gesprek met haar liep aangenaam. Dit was een zeer vriendelijk en lief meisje. De net 22 jarige Diana. Een Roemeens blondje. Het was al 17.00 toen we voor het eerst op de kamer belande. Wat een lekker klein kontje en slank lichaam kwam onder die handdoek vandaan. Bijna alles was mogelijk behalve Anal. Of ik een uur wou blijven. Ik wou niets anders met deze mooie dame maar ik vroeg me af of de sex met deze mooie dame wel super zou zijn. Ze begon dus met pzc wat op zich mijn favoriete onderdeel is en het was goddelijk. Beste blowjob die ik gehad heb sinds mijn favorietje Landiana vetrokken is uit LR alweer 8 of 9 maanden terug. Uiteraard gelijk na een uur verlengd. Ook de sex was uitstekend en het ging ook heerlijk natuurlijk en vanzelf. Uiteindelijk klaargekomen in doggy een gevaarlijk standje met uitzicht op dat goddelijke kontje. De laatste minuten vol gebabbeld met dit leuke en spontane meisje.

Ik had me gelijk voorgenomen als er niet nog 2 stunners binnenkomen zit er nog een kamer in met deze leuke dame. Zou echt geen spijt krijgen als ik de andere aantrekkelijke maar doorsnee dames liet liggen voor haar. Dus uiteindelijk voor we om 11.00 vertrokken nog 2 keer een uur met haar naar de kamer geweest. Wederom 2 top sessies. Nog wat meer over haar te weten gekomen zoals dat dit haar eerste dag was na 2 maanden vakantie en vandaar dat ze met de handdoek om zat het was nog een beetje wennen. Vandaar ook dat ze zolang zat bij te kletsen met haar vriendinnetjes. Dat ze redelijk veel maanden op vakantie gaat en maar het halve jaar werkt en dat ze in YY is begonnen daar kort was en daarna naar sharks is gegaan waar ze nu zo'n 2 jaar zit. Ze vertelde dat ze een beetje moest wennen omdat het haar eerste dag was maar dat die eigenlijk niet gestrest was omdat ze alleen met een vaste klant was en 3 keer met mij en ik geloof haar gelijk want die 3 keer kwam ze super relaxed over misschien ook omdat ik de dames graag een beetje op hun gemak stel.


Dan misschien niet met 3 stunners op kamer geweest maar wel met 1 dame die de absolute nummer 1 was sinds Landiana weg is. Misschien maar beter ook dat ze zo ver weg zit anders zit ik weer vast aan 1 dame en bezoek ik maar 1 club. Dit is veel te ver weg. Ik was in eigenlijk van plan hier dit jaar een eenmalig bezoekje van te maken maar ik denk dat ik nog 1 keer terug ga (en daar blijft het bij) voor ze eind juni op vakantie. Het was door haar een geslaagde dag en een zeer gezellige met vrienden.