Auteur Topic: Ilona  (gelezen 7179 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Ilona
« Gepost op: 7 mei 2017, 18:33:33 »
ILONA (PSR) - Topdame: GFE-Girl met passie :ladyred
Bij deze recensie
 
 
Paspoortje


[box title=Ilona]
Land:             Hongarije
Taal:             Hongaars, Duits, Engels
Leeftijd:         30 something
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,62m - 1m68
Ogen:        zachte mooie bruine ogen die je lief aankijken
Model:            normaal gebouwd
BH:                B ofzo
Kontje:           echt lekker kontje
Haarkleur:      blond met lichtroze kleur erin
Haarlengte:    iets over schouderlang
Tatoages:        Ja en mooie ook
[/box]
[box title=DIENSTEN]
NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Massage, Aftrekken, Vingeren, SM
[/box]
[box title=pro en contra]
+ GFE Dame, in voor veel en flexibel in service
+ Presales en aftersales zeer goed
+ Kamersessie zeer goed, natuurgeile meid, zekerheidje in deze club
+ Een mama. Dat zorgzame mama-type die je van kop tot teen verwent en weet wat goed voor je is
0 Babbelt erg graag, kan je een voor of een nadeel noemen, dus neutraal.
[/box]
[box title=extra info]
- Plaats tatoeages kan ik moeilijk herinneren en vatbaar voor correctie.
- Ze is gewoon geweldig, neemt de tijd voor je
[/box]


DVP-Catalogus
Karpatische Berggeit - Moeder de Gans - Maria Magdalena subcategorie - AK-47 lichte versie
 
 
Bijzonderheden

Een bijzonder aardige dame uit Hongarije die zich niet aan je opdringt, je normaal aanspreekt en een mature uitstraling heeft. Je merkt zo dat je met een ervaren intelligente dame te maken hebt, ze loopt ongedwongen en vrolijk door de club en spreekt hier en daar een ijsbeer of een andere dame aan.
 
Uiterlijk deed ze me sterk denken aan Kendra van Living Room. Deze heeft wel tatoeages, kan die niet precies duiden, er is rood en groen kleur bij. Ik heb geen geheugen daaraan voor een of andere reden. Maar ze heeft ze. Ze heeft een heel mooi vriendelijk gezicht en haar haren zijn blond en lichtjes roze geverfd. Daardoor komt m'n associatie met Kendra. Qua service zijn die 2 praktisch gelijk en ze zijn al even kinky, Ilona iets meer dan Kendra misschien. Bij deze dame kan je terecht voor GFE en rollenspelen, dat is een zekerheid. Ze verkiest enkel in deze club te werken, ze voelt er zich goed.
 
Ze praat graag en als je het niet een beetje stuurt, zal ze je de oren van het hoofd praten.
 
 
Presales
 
Presales bestond erin dat we wat gesprekjes hadden terwijl we elkaar passeerden in de wellness. IN de grote living met de danspaal zag ik ze parmantig zitten en ik ging er gelijk naast haar neervallen in de ruime sofa. Daar moest ze mee lachen, een erg innemende lach. We vrijden wat en het werd al snel intiem. Haar TZ is eerder licht, geen diepe TZ maar voor mij toch voldoende. We streelden en stelden aan elkaar voor. Met mijn verlegenheid geen sinecure voor haar, zij is er niet eentje die stil valt dus ze weet haar onderwerpen te kiezen, je zal je niet vervelen met deze meid. We knuffelden zeker al lang onderbroken door haar om een drankje te brengen. Ze stelde de kamervraag niet echt maar we waren er gelijktijdig aan uit dat we konden verkassen naar een meer privaat onderkomen.
 
 
Kamer
 
Ik denk kamer 27, de foto staat online op de website met schilderijen van rozen en hoek waar een grote douche staat. De kamer is erg ruim te noemen en prachtig gedecoreerd doch eenvoudig. Er is een groot raam en je kan je voorstellen dat het in de zomer een fantastische ervaring is hier te kameren: geen  donkere benauwde toestand hier. De verlichting is regelbaar en je hoort geen muziek noch van de kamer zelf, noch van de bar en dat geldt voor alle kamers boven.
 
Ilona was erg enthousiast over deze kamer en noemde het 'de mooiste van de club'...met douche!. De regeling ervan moest ik even zoeken. Ik was nog niet licht vergeten hoe ik in SixSens enthousiast aan de knop draaide terwijl die op de warmste stand was.
 
Het bedje in PSR is reeds gespreid dwz dat de dames geen linnen meedoen, dat wordt steeds door het personeel bevestigd op het matras.
 
 
Sessie (1u)

Mijn eerste dame van het weekend was waarschijnlijk ook de beste van het weekend, gegeven de score die ik haar kan geven. Ze heeft zelfs betere ideeën omtrent mijn seksuele fantasieën en mijn wensen op kamer dan ikzelf. Ze heeft naar eigen zeggen een goede sterke fantasie en kan goed inleven in de wensen van haar klanten. Dat heeft ze ook ruimschoots weten te bewijzen al wil ze al ineens iets anekdotisch zeggen tussendoor wat de sfeer iets breekt. Ergens kan je het een voordeel noemen anders was het allemaal te snel gedaan. Zodra ik voelde dat het bijna te laat zou worden en ik zou komen (eerst wat masturbatie vooraf), slaat ze even een andere richting uit. Tijdens de seks werd deze tactiek vervolgd: op het moment dat ik m'n orgasme bijna voelde komen ging ze van me af om het te onderbeken om het later te hervatten. Zulke kom ik niet veel tegen. Veel dames gaan dan wat harder opdat je al klaar zou komen. Maar niet Ilona. Die onderbreekt de seks eventjes als je bijna klaar komt om dan hernieuwd verder te doen. We deden het raam open want het werd gauw erg warm. We praten nog wat verder en ze bespeelde me en streelde weer nadat ze zich terugtrok. Het condoom werd afgedaan voor later een andere op te doen.
 
Het was duidelijk dat dit een kamer van 1u zou worden. Een half uur met een servicekanon is haar oneer aan doen en pure zelfkastijding. Ze ging nog een drank halen en dat betekende eveneens een onderbreking van de kamertijd an sich.
 
De tweede ronde kon ik het zelfs beter en kwam ik na een goede vrijpartij en opnieuw seks met haar boven me. Ze wist me erg goed te bespelen en hoe ik het wilde.
 
Ze masseerde me met haar borsten, plaagde me, liet haar nagels over me glijden en we deden TZ ten overvloede. Toen ik eindelijk klaar kwam lagen we naast elkaar en praten. Ze speelde dan plots weer verder waarna ik masturberend nog eens kwam. Ze was zelf opgewonden en enthousiast en wist me heel goed te plezieren door zo goed in te spelen in alles.
 
Ik haalde m'n smartphone boven voor wat liedjes die ik van Jenny (Babylon) mee kreeg de vorige maand. Ze bleek deze nummers goed te kennen en wist een en ander te vertalen al vroeg ik hier niet naar. Hongaarse gypsy-muziek is minder bekend en minder toegankelijk in de saunaclubs en zo hoor je die amper. Iedereen kent de Manele en de Bulgaarse Chalga maar Hongaars? Nope. Hier heb je een voorbeeld:
 
http://www.youtube.com/watch?v=jQcQM9VevNc&index=1&list=PLw7CfO7xXrFvN9zz31Ded_OL6DVjMBDGT
 
 
Al in al was deze sessie erg gelijkend aan die met Kendra, haar mooie lichaam en haar service. Ze heeft een heel mooi lichaam, natuurlijk, niks gemaakt, geen superbabe, B-cup borsten, lekkere kont en een redelijk slank tot normale lichaamsbouw. Zoals bij haar vlotte het niet zo maar in tegenstelling tot destijds kon ik nu wel klaar komen waarbij het geen pompen of verzuipen werd in het glibberige glijmiddeltje. Dat is het enige identieke minpuntje van die 2: de geltube, dat glijmiddel dat wordt gehanteerd en waardoor ik minder gevoel of grip kreeg. Of ben ik nu zo'n onhandig in het spel dat dit me vaak hindert?
 
 
Afsluiten
 
We sloten de kamergang af met een douche terwijl de muziek verder speelde. Ze verzekerde me dat haast niet geboden was, ze telde het als een uur als gingen we er even over zoals de klok ons al toonde. We douchten ons samen. Dit gebeurd me niet zo vaak maar hier was dit het geval. Het komt me voor dat dames met betere service al sneller dit voorstel maken om samen in de douche te springen ongeacht de tijd al is er gelegenheid te over om dat elders in de club te doen. Nog even de laatste momenten beleven met deze joviale dame. Samen inzepen, samen douchen. Ze gaf me nog een rugmassage op de koop toe.
 
Elkaar afgedroogd, opgeruimd en we gingen op weg naar de lockers met veel omhelzingen tussendoor. Na de betaling stelde ze nog voor haar mondwater ook te gebruiken. Dus hebben we samen even onze mond gespoeld en hadden we nog een gemoedelijke babbel. Dit maak je toch niet te vaak meer mee, zo'n dames die tijd voor je maken.
 
 
Aftersales
 
We kruisten elkaar vaak en telkens kwam daar een kus, een omhelzing even een praatje aan te pas. Op het einde van de dag verlieten we samen bijna als laatste de club en kreeg ik nog een TZ op de koop toe. Beter kan je de service haast niet hebben!
 
 
Conclusie en score

GFE, kinky, intelligent, praatgraag en servicegericht. Bij Ilona ga je geen spijt hebben. Zou me niet verbazen als ze PSE ook goed kan maar daar kan ik niet over oordelen. Ze neemt de tijd en laat het initiatief op kamer te gaan aan jouw over.

Score: 9/10