Auteur Topic: Nikki (Tsj)  (gelezen 7719 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Nikki (Tsj)
« Gepost op: 7 mei 2017, 20:52:21 »
Ja! Gisteren met Nikki gekamerd.

 Ze was me al opgevallen staand bij de ingang van de bar.
 Ik had al even met haar gepraat toen ze me vroeg of ik eerst ging eten, zo tegen eind van de middag. Ik bevestigde dat, ik had ook honger.
 Het was toen nog niet zo druk. Ik zei haar dat ik vermoedde dat het morgen zaterdag (vandaag dus) wel eens drukker zou kunnen worden vanwege voorspeld goed weer.

 Na het eten haar weer ontmoet bij de baringang. Zo mooi als ze voor me stond, me aan keek. Ze heeft een mooi en krachtig gezicht.
 En het weer leuke gesprek kwamen we op een rustige manier tot de kamer slotsom....

 Wauw: ik heb heel lekker haar deels van haar lingerie ontdaan.
 Eerst eens even lekker in haar bilnaad gedoken. Hmmmmm.
 Daarna haar lekkere kleine borsten in de hand. Klein maar mooi, volledig naturel.
 JV was al snel op volle sterkte. Deze dame was raak.
 Nikki ging op de bedrand zitten: er volgde een prima blowjob annex deep throat. Dat kunnen niet zo heel veel dames, maar dit was goed.
 En het was ook nog eens prima vol te houden. Geregeld keek ze me aan tijdens de actie.

 CD, en haar gevraagd doggy plaats te nemen. Hmmmm, ze leek geen moeite met zijn grootte te hebben, ze bewoog tijdens het pompen. Omdat ik me er lekker op concentreren wilde vroeg ik haar even stiller te zitten. Het werd zo een doggy zoals ik graag heb. Heerlijk gekomen.
 Nog even rustig wat nagepompt.
 Daarna lag ze in volle lengte naast me op bed, kon ik haar goed bekijken.
 Minpuntje dat ik ook bij haar zelf de CD er af moest halen.

 Daarna nog een flinke tijd met haar liggen praten.
 Een erg leuke meid. Ze zei zelf dat ze 32 was....
 HHG: groot.

 Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm