Auteur Topic: Finca Erotica (algemeen en FAQ)  (gelezen 321822 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #75 Gepost op: 19 mei 2020, 08:28:22 »
Wat ’n jammerte!
(Ten minste die klub is nog steeds lewendig.)




vanKees

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #76 Gepost op: 19 mei 2020, 13:06:02 »
Ik wil weer niet de spelbreker zijn, maar de laatste verordening (13/05/2020) van  Rheinland-Pfalz  zegt toch iets anders: https://www.swr.de/swraktuell/rheinland-pfalz/neue-corona-lockerungen-in-rheinland-pfalz-100.html

Citaat
Kultur und Freizeit

Theater, Kleinkunstbühnen, Konzertsäle und Kinos können ab 27. Mai unter bestimmten Auflagen wieder öffnen. Ebenso wie Spielhallen und -banken. Allerdings muss es laut Dreyer in einigen Bereichen noch Absprachen auf Bundesebene geben. So seien Chorauftritte noch ungeklärt. Auch ab dem 27. Mai sind Flohmärkte unter freiem Himmel wieder gestattet, Flohmärkte in Hallen ab dem 10. Juni.

Freizeitparks und Innenbereiche von Zoos dürfen ebenfalls ab dem 10. Juni wieder für Besucher öffnen. Zoos, Tierparks und Botanische Gärten durften ihre Außenbereiche seit dem 20. April wieder zugänglich machen. Die Betreiber müssen dafür sorgen, dass es nicht zu Menschenansammlungen kommt. Strenge Zutrittskontrollen sind zu erfüllen. Auch Messen können wieder stattfinden. Autokinos sind weiter erlaubt. Diskotheken und Bordelle müssen vorerst weiter geschlossen bleiben.
Ik geloof enkel de berichtgeving van de officiële instanties. Al de rest is wishful thinking en toogpraat.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #77 Gepost op: 19 mei 2020, 14:41:10 »
Ik wil weer niet de spelbreker zijn, maar de laatste verordening (13/05/2020) van  Rheinland-Pfalz  zegt toch iets anders: https://www.swr.de/swraktuell/rheinland-pfalz/neue-corona-lockerungen-in-rheinland-pfalz-100.html

Citaat
Kultur und Freizeit

Theater, Kleinkunstbühnen, Konzertsäle und Kinos können ab 27. Mai unter bestimmten Auflagen wieder öffnen. Ebenso wie Spielhallen und -banken. Allerdings muss es laut Dreyer in einigen Bereichen noch Absprachen auf Bundesebene geben. So seien Chorauftritte noch ungeklärt. Auch ab dem 27. Mai sind Flohmärkte unter freiem Himmel wieder gestattet, Flohmärkte in Hallen ab dem 10. Juni.

Freizeitparks und Innenbereiche von Zoos dürfen ebenfalls ab dem 10. Juni wieder für Besucher öffnen. Zoos, Tierparks und Botanische Gärten durften ihre Außenbereiche seit dem 20. April wieder zugänglich machen. Die Betreiber müssen dafür sorgen, dass es nicht zu Menschenansammlungen kommt. Strenge Zutrittskontrollen sind zu erfüllen. Auch Messen können wieder stattfinden. Autokinos sind weiter erlaubt. Diskotheken und Bordelle müssen vorerst weiter geschlossen bleiben.
Ik geloof enkel de berichtgeving van de officiële instanties. Al de rest is wishful thinking en toogpraat.
Helemaal mee eens. Bij sommigen geldt: "de wens is de vader van de gedachte"!
Van wat ik er tot nu heb begrepen heeft alleen Oostenrijk een versoepeling doorgevoerd ten aanzien van paysex. Zwitserland, Nederland en België vooralsnog 1 september. Ik ga er vanuit dat Duitsland niet uit de pas gaat lopen.
Als we weer 'mogen' vanaf 1 september, ben ik nieuwsgierig naar de voorwaarden. Want meteen een erotische min 20cm sessie  ;) is nog maar de vraag. Hoeveel mensen mogen tegelijk binnen in een saunaclub. Vooralsnog geldt in Nederland 30 personen. Vrij vertaald 15 DVP's en 15 mannen??? Kortom er zal nog veel door de rivier gaan eer alles weer bij het oude is.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #78 Gepost op: 19 mei 2020, 15:18:53 »
@Sjeufke: enkel Nederland heeft tot nu toe een richtdatum naar voor geschoven, als ik me niet vergis.
- België alvast niet.
- Bij de officiële mededelingen van het Zwitsers parlement was er ook geen startdatum opgegeven.
- Oostenrijk is me onbekend, ik weet niet waar ik de documenten van de Nationalrat kan vinden.

Eén lichtpunt: Tsjechië is al vrijgegeven!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #79 Gepost op: 19 mei 2020, 20:21:13 »
Slovenië ook  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #80 Gepost op: 20 mei 2020, 06:23:43 »
Nou wil ek die spoiler wees!
Met my 1:1 is dieselfde, miskien is jy nie so kragtig in die Duitse taal?

vanKees


Ik wil weer niet de spelbreker zijn, maar de laatste verordening (13/05/2020) van  Rheinland-Pfalz  zegt toch iets anders: https://www.swr.de/swraktuell/rheinland-pfalz/neue-corona-lockerungen-in-rheinland-pfalz-100.html

Citaat
Kultur und Freizeit

Theater, Kleinkunstbühnen, Konzertsäle und Kinos können ab 27. Mai unter bestimmten Auflagen wieder öffnen. Ebenso wie Spielhallen und -banken. Allerdings muss es laut Dreyer in einigen Bereichen noch Absprachen auf Bundesebene geben. So seien Chorauftritte noch ungeklärt. Auch ab dem 27. Mai sind Flohmärkte unter freiem Himmel wieder gestattet, Flohmärkte in Hallen ab dem 10. Juni.

Freizeitparks und Innenbereiche von Zoos dürfen ebenfalls ab dem 10. Juni wieder für Besucher öffnen. Zoos, Tierparks und Botanische Gärten durften ihre Außenbereiche seit dem 20. April wieder zugänglich machen. Die Betreiber müssen dafür sorgen, dass es nicht zu Menschenansammlungen kommt. Strenge Zutrittskontrollen sind zu erfüllen. Auch Messen können wieder stattfinden. Autokinos sind weiter erlaubt. Diskotheken und Bordelle müssen vorerst weiter geschlossen bleiben.
Ik geloof enkel de berichtgeving van de officiële instanties. Al de rest is wishful thinking en toogpraat.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #81 Gepost op: 25 mei 2020, 06:42:10 »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #82 Gepost op: 25 mei 2020, 21:58:15 »
Citaat van: seksenfun
In Duitsland zullen de seksgelegenheden pas open gaan tegen september.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #83 Gepost op: 26 mei 2020, 06:40:27 »
Citaat van: seksenfun
In Duitsland zullen de seksgelegenheden pas open gaan tegen september.

Sitzt Du in der deutschen Regierung?
Es kann Juli, August, November oder auch erst 2021 werden.
Die Vernunft der Menschheit und Corona entscheidet das Öffnen der Clubs.
(Sit jy in die Duitse regering?
Dit kan Julie, Augustus, November of selfs 2021 wees.
Die rede vir die mensdom en Corona besluit die opening van die klubs.)

vanKees

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #84 Gepost op: 26 mei 2020, 21:08:02 »
September indien wij ons allen gedragen en niet zorgen voor een stijging van de statistieken.  Het telefoonnummer van Merkel heb ik niet.  Ik zetel ook niet in de regering of wat dan ook.  Moet dat dan om het toch te weten  :douchen ?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #85 Gepost op: 26 mei 2020, 21:34:39 »
September indien wij ons allen gedragen en niet zorgen voor een stijging van de statistieken.  Het telefoonnummer van Merkel heb ik niet.  Ik zetel ook niet in de regering of wat dan ook.  Moet dat dan om het toch te weten  :douchen ?

Ik vraag me dat al langer af vanwaar jij dat zou weten. Op de website van de deelstaten is alvast niets te lezen van een opstart in september.
Fake News?
 :lol

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #86 Gepost op: 5 juni 2020, 21:34:29 »


Nach all den Beschlüssen der Regierung von Rheinland-Pfalz scheint es diesmal schon
seriös.

vanKees

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #87 Gepost op: 5 juni 2020, 23:13:09 »
Mag ik sceptisch blijven?  En stel... dan wordt het daar een Mekkanacht  :17:  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #88 Gepost op: 5 juni 2020, 23:26:45 »
https://www.fkk-tantra.de/ (zelfde deelstaat blijft gesloten?)  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #89 Gepost op: 6 juni 2020, 00:45:02 »
https://www.fkk-tantra.de/ (zelfde deelstaat blijft gesloten?)  :douchen

FKK Hautnah : https://www.fkk-hautnah.de/Home (zelfde deelstaat dus)
Wiederöffnung: 10/06/2020!!!