Auteur Topic: Finca Erotica (algemeen en FAQ)  (gelezen 320313 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #90 Gepost op: 6 juni 2020, 09:39:22 »
Leute,
es ist doch nur die aktuellste Information. Wir werden im Verlaufe des Juni's sehen ob es zu einer Wieder-Eröffnung kommt.
Hingegen die Verweise auf die anderen Adressen haben hier leider nichts zu suchen,
dafür hat es eine eigene Abteilung.
Ich lasse mich überraschen und denke optimistisch.
(Mense
Dit is slegs die mees UP-to-Date inligting. Ons sal sien in die loop van Junie daar sal 'n heropening wees.
Aan die ander kant, die verwysings na die ander adresse het niks om te kyk vir hier,
hiervoor het dit sy eie adres.
Ek is verbaas en dink optimalisties.)

vanKees

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #91 Gepost op: 6 juni 2020, 10:37:27 »
Het staat officieel aangekondigd https://www.swr.de/swraktuell/rheinland-pfalz/neues-hygienekonzept-juni-100.html
Citaat
Bordelle und Shisha-Bars dürfen öffnen

Eher überraschend kam, dass auch Shisha-Bars und Bordelle wieder öffnen dürfen. Welche Auflagen für das Prostitutionsgewerbe gelten werden, ist noch offen. Voraussichtlich werden aber die Dienstleistungen, die angeboten werden dürfen, stark eingeschränkt sein. Derzeit arbeitet die Landesregierung noch an dem Hygienekonzept. Wie in anderen Bereichen gilt wohl auch in Bordellen: Kann das Abstandsgebot wegen der Art Dienstleistung nicht eingehalten werden, gilt eine Maskenpflicht, "sofern die Art der Dienstleistung dies zulässt". Eine Bewirtung darf unter den Vorgaben für die Gastronomie erfolgen, die Kontaktdaten aller Personen müssen auch in Bordellen erfasst werden.

Das Frauenministerium in Mainz teilte zum Themenkomplex Bordelle mit, die Landesregierung habe in den vergangenen Wochen umfangreiche Hygienekonzepte von Interessensverbänden, Betreibern von Prostitutionsstätten und auch von einzelnen Sexarbeiterinnen und Sexarbeitern erhalten. Die seien immer mit der Bitte verbunden gewesen, die Arbeit wieder aufnehmen zu dürfen.
Ik vraag me af wat hogergenoemde ''beperkte dienstverlening'' zal kunnen inhouden. Geruchten doen de ronde dat enkel massage zal worden aangeboden.

PS. Ook FKK Feigenblatt zal heropenen op 10/06 (staat op hun FB).

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #92 Gepost op: 6 juni 2020, 15:19:01 »
Dat is 1 ding.  Beperkte dienstverlening.
Er is nog veel meer.
Zoals het er staat, dienen alle contactgegevens van alle personen steeds genoteerd te worden.  Je gaat dan niet meer anoniem een saunaclub binnenwandelen (toch al niet in R-P).  Dat menen ze toch niet??
Een masker is verplicht als de afstandsregel niet nageleefd kan worden.  Je wil het niet geweten hebben, een mondmasker de gehele dag dragen in de warmte van een saunaclub.  Op kamer moet een mondmasker dan weer niet, versta ik.  Immers laat de aard van het werk dat niet toe, toch.

In elk geval vind ik het héél onverstandig dat R-P wil voorlopen op het algemene idee in Duitsland om de seksetablissementen pas in september te openen.  In R-P is eigenlijk maar 1 saunaclub (die naam waardig) en dat is FE.  Als nu alle hoeren van de hele wereld zich gaan verdelen over Zwitserland en FE zal het een mekkanacht worden in FE.  Ik ben hélemaal niet de bange wezel om Corona op te lopen.  Anders zou ik in Sint-Katelijne-Waver geen seks hebben, anders zou ik niet gaan werken met de trein....  Ik wil wel voorzichtig blijven.  En het tegenovergestelde van voorzichtigheid is toch wel om in een overvolle club dicht bij mekaar rond te lopen een gehele dag en dan nog met verschillende dames wat bandwerk te gaan verrichten.  Ik zal wel wachten tot andere clubs ook openen in Duitsland  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #93 Gepost op: 6 juni 2020, 18:15:46 »
Ik had eventueel een tripje Rheinland-Pfalz in gedachte, waarom niet? Zwitserland is me veel te duur.

Naast FE, zijn er blijkbaar nog drie kleinere clubs in de ruime omgeving van Mannheim. De bereikbaarheid is dus uitstekend.
Blijkbaar is NLNU al in enkele van deze clubs geweest, FKK Feigenblatt schijnt wel de moeite zijn.

Bon, en nu komt het: de Corona-voorschriften! Die zijn al concreet bekend gemaakt op de website van FKK Tantra (zie bijlage Covid-19.pdf). Er wordt dus blijkbaar enkel massage aangeboden. :banghead: Ik kan me goed voorstellen dat de dames het risico niet willen nemen om seks voor te stellen aan iemand die ze niet kennen. Je zou maar eens een undercover agent kunnen zijn.

Ik zal mijn heil maar in het SKW gaan zoeken.




 

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #94 Gepost op: 8 juni 2020, 19:30:59 »
Geänderte Öffnungszeiten:



vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #95 Gepost op: 8 juni 2020, 19:55:16 »
Das war es erstmal mit der Eröffnung (haben da die Behörden in den Foren mitgelesen?)
Dit is dit met die opening (het die owerhede gelees saam in die forums?)

https://www.swr.de/swraktuell/rheinland-pfalz/bordelle-bleiben-zu-100.html

vanKees
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2020, 20:01:17 door vanKees »

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #96 Gepost op: 8 juni 2020, 19:58:04 »
Geänderte Öffnungszeiten:



vanKees
voor een ieder voor de juiste info moet je niet bij vankees zijn  :lolhttps://www.lauterbacher-anzeiger.de/lokales/rhein-main/bordelle-in-rheinland-pfalz-bleiben-nun-doch-zu_21781355 finca blijft gesloten

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #97 Gepost op: 8 juni 2020, 20:25:50 »
Geänderte Öffnungszeiten:



vanKees
voor een ieder voor de juiste info moet je niet bij vankees zijn  :lolhttps://www.lauterbacher-anzeiger.de/lokales/rhein-main/bordelle-in-rheinland-pfalz-bleiben-nun-doch-zu_21781355 finca blijft gesloten

Lese doch erstmal #19.55#

vanKees

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #98 Gepost op: 8 juni 2020, 20:44:53 »
Geänderte Öffnungszeiten:



vanKees
voor een ieder voor de juiste info moet je niet bij vankees zijn  :lolhttps://www.lauterbacher-anzeiger.de/lokales/rhein-main/bordelle-in-rheinland-pfalz-bleiben-nun-doch-zu_21781355 finca blijft gesloten

Verstandige beslissing.  Ik vertelde het gisteren al dat het erg onnozel zou zijn om enkel in die staat te openen.  Ik voelde het in mijn kleine teen  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #99 Gepost op: 25 juni 2021, 22:08:27 »
Da tut sich was:
   
Freitag 25.06.2021 19:09 - SWR.de
Bordelle in Rheinland-Pfalz ab 2. Juli wieder offen?
Bordelle dürfen in Rheinland-Pfalz voraussichtlich in einer Woche wieder öffnen. Das Familienministerium teilte mit, entsprechende Pläne seien in Vorbereitung.

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #100 Gepost op: 27 juni 2021, 20:19:11 »
Ich habe einmal in meine Glaskugel geschaut:
Eröffnung am 05.07.?

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #101 Gepost op: 2 september 2021, 13:38:07 »
Kashida ist heute wieder  in der Finca.

VanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #102 Gepost op: 26 september 2021, 08:42:40 »
Bianca und Ayl(i)een, die beiden Finca-Girls, sind wieder  im Samya.
They must make money.

vanKees

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #103 Gepost op: 27 september 2021, 21:33:35 »
FINCA EROTICA – De zoektocht naar de Loreleinimfen
4 September 2021

Citaat
Weer op reis! Sinds November ’19 ging ik niet meer naar het buitenland op reis wegens en dit jaar deed ik de plekken aan die ik vorig jaar wou bezoeken en mijn laatste week verbleef ik vlakbij de Lorelei-rots, een van Duitslands bekendste trekpleisters bekend omwille van het verhaal van de treurende Nimf die schepen deed vergaan op het scherp van de bocht van de Rein. Haar zusters waren weggetrokken door de komst van de mens, zij bleef koppig op haar rots zitten. Van mijn hotel uit is het een uurtje naar Dierdorf waar ik hoopte deze weggelopen Nimfen terug te mogen vinden voor het nodige vertier en verleiding.


FAZIT
1) Werkpunten
- Eten: Slecht!
- Bepaalde kamers: donker, verstikkend warm en bedompt, geen airco.
- Druk druk druk
- Matige Line-up
- Upselling praktijken

2) neutraal
- Sauna is wel zeer heet.
- Zwembad erg koud
- Mondmasker-regels zijn crazy
- Identificatie voor coronaregels

3) Positief
- Wellness: jacuzzi
- Mooie club qua interieur


Kamergangen en overall service

Door het verliezen van m’n blaadje met namen kan ik de naam van 2de dame niet herinneren.

1) Evelina? – Upsellbabe ***

2) Natacha/Tamea? – Mijn slechte beurt **1/2


GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***


CLUBVERSLAG

Het stond bij aankomst al aardig vol met auto’s. Ik sloeg rechts in langs de club een piepkleine parking op en met veel manoeuvreren kon ik een plek veroveren, autoneus voorwaarts. Ik nam mijn gerief mee en kon binnen zonder bellen, de deur was al open. Ik moest bij de incheck eerst een formulier invullen met allerhande gegevens waarmee ze me met een thuisbezoekje zouden kunnen vereren. “Dit zal niet velen aanstaan”, dacht ik. Ik trek me er niks van aan en deed het papierwerk maar: alles voor nimfen! Met bademantel en handdoek ging ik naar de kleedkamers.

O ja, vergeten, hier zijn het die zeer onhandige kastjes à la PSR en ik had een onderaan wat nog onhandiger was. Ook de sleutel moet ik telkens weer afdoen om erbij te komen. De sloffers op juiste voetmaat zaten ook in het kastje geborgen. Ontkleed en de douches in: deze hebben een timersysteem. Wel goed warm, geen klachten daarover, je moet wel erg vaak drukken op dat knopje.


Wellness, Line-up en eerste indrukken

De club binnenwandelend dacht ik terug aan de vorige keer: goede herinneringen van een aangename warme herfst in de Vulkaneifel in 2017, het hoogtepuntjaar qua clubs bezoeken voor mij. Ik realiseerde me daarop dat ik alles als anders aanvoelde, ik vond niet de ‘spannende clubsfeervibes’ terug als voorheen. Ligt het aan mij? Is het gewoon dat ik al van de eerste indruk kan opmaken hoe het zit met de ambiance in een club? Hoe het ook zij, het was allemaal erg lauw, er waren zeer veel mannen en maar weinig vrouwen. De weinige vrouwen konden me ook nog eens niet zo bekoren. Er waren wel mooie dames bij maar die keken niet zo vrolijk. Ik begon al schrik te krijgen dat ik mijn gading niet zou vinden. Met drukte heb ik de laatste tijd wat moeite sinds de crisis. Dit maakte me nu eerder onrustig dan dat ik me goed kon voelen. Ik ging de jacuzzi in en deze was gelukkig aangenaam warm. De sauna is dan weer erg heet afgesteld maar viel best mee zolang er geen südlanders binnenkomen en beslissen om er een dozijn lepels op te gieten om 2 minuten later te vertrekken.

In de jacuzzi gepraat met een kerel die hier vaker kwam en me vertelde dat het hier niet zo goed gesteld was als voor de crisis: hij vergleek het met een auto-ongeluk waarbij hij vreesde dat de auto (= clubleven) na de botsing (corona) nog lang geblutst zal blijven eer het weer normaliseert als er al niet weer een volgende ziekte opduikt. Leuke tijden, zeg.


Buitengedeelte

Ik ging naar buiten en daar was het ook redelijk druk: alweer te veel mannen, weinig vrouwen. Het zwembad was koud maar dat deerde veel Duitsers niet. Ik lag te bekomen en zag een mooi mokkel omringd door veel mannen. Is ook een van de mooiste. Later had ik met deze dame, ik geloof dat ze Evelina heet, op kamer gegaan.


Evelina: upsellbabe

In de bar plofte ik neer naast het populaire mokkel met de lange bruine haren in rode lingerie. Als ik het me goed herinner luidt die Evelina . Het was eerder een onderkoeld gesprek en de kamervraag werd gauw geuit. Dit is geen presales waard en staat verre van de sirenenzang der beruchte nimfen der Mittelrein. Ze was wel een van de mooiste en heb haar met gemengde gevoelens de sleutel laten halen. Dit wordt een optick gevalletje.

Het was wel goed maar haar acties voelden aan als ‘ze speelt een toneeltje’, weinig pit, weinig ziel in. Na een standje met haar on top en dan klaarkomen in doggy en naast elkaar liggend gaf ze me aan dat een meer kinky onderdeel van voorspel 20€ extra was. 1u? 120€. Hatelijk maar ik had geen zin in discussies, betaalde haar dus 70€ nadien en dat is ook de laatste keer met haar. En dat was dan wel de beste kamer van het bezoek want optisch was deze meid wel erg goed.

De dame had lange bruine haren (sluik) tot ver over schouders, ongeveer 1m63, slank figuur, B-cup borsten, gebruind, was in rode lingerie, bruine ogen. Naar de kamer gaan was in 2 pogingen want de 1ste toegewezen kamer was bezet.


Natacha/Tamea? – Mijn slechte beurt

De 2de dame had ik al eerder aangesproken, een naar eigen zeggen Bosnische dame, naam lijkt op Tamea en 2de naam Natacha of zoiets maar schiet me er niet op af. Deze had donkerblond haar, groene ogen, 1m60 (ziet er met schoenen veel groter uit), wat meer normaal postuur, klein buikje. Geen slechte dame en deed wat ik liefst had, deed alles wel goed. Eerst moesten we wel lang wachten. We kregen dan een kamer en dat was net dezelfde als met Evelina en opnieuw was deze reeds ingenomen. Een volgende kamer was zo donker en heet dat we samen al wisten dat dit niet goed was. De derde poging een kwartier later was beter: meer licht maar toch nog wel warm. De sessie verliep moeilijk, nu niet omwille van de dame maar omdat ik zelf zo moe was dat ik eerder dringend moest plassen ipv klaarkomen. Dit is gewoon het toppunt, is het niet de dame die met een verassing komt, dan weigert mijn lul ineens dienst. Haastig naar toilet, tijdverliezen en dan haastig klaarkomen, masturberend terwijl ik op haar lag en met haar tieten speelde met de andere hand. Ik kon klaarkomen. Ze deed het goed, kortom: er zat zoveel meer in!


Bar en de mondmaskerplicht

In de bar moeten de mondmaskers aan als je rondloopt. Ze mogen, af als je drink (duh) en als je zit in een van de ruime fauteuils die er her en der staan. Beetje bizar alsof het virus slechts bestaat boven de 1m-grens. Het interieur ziet er nog hetzelfde uit, niets echt veranderd en de mooie barokke stijl past goed in de context van mijn reis in wijnstadjes langs de Rein ter hoogte van Boppard en St- Goar waardoor mijn bezoek alhier niet afsteekt.

Het eten is in het bargedeelte te vinden en dat was erg slecht, het slechtste van gans de reis op 1 plek na. Ik heb bitter weinig gegeten hier en dat is al langer een werkpunt van deze club: nu is het eten er nog slechter dan voor corona toen het ook al niet om naar huis te schrijven was.

Ik dronk nog een alcoholvrij bier (moest nog rijden) in de jacuzzi en genoot toch nog zo goed als mogelijk van hier terug te zijn. Ik kon wel niet stoppen met terug te denken aan de vorige keer toen ik hier beter vond en waarom ik nu ineens moeilijker mijn draai vind. Te veel beren? Ja maar vroeger had ik dat ook ervaren. Te weinig vrouwen? Zeer zeker en te weinig toppers. Ben ik ‘er te lang uit’? De upselling? Ik heb er zelfs mijn schouders naar opgehaald: ik ben op vakantie echt niet van plan om over 20€ te zeuren. Ik kan er de vinger niet op leggen.


Einde van de dag

Een moeilijk uur rijden later naar mijn hotel te Boppard passeer ik in de donkere nacht de Loreleirots met de treurende Nimf weer. Ik treur ook want haar gevluchte mooie nimfenzusters zag ik in Finca Erotica ook niet terug, alleen veel sippe berensnoeten, pinnige Romawijven en eten dat ze zelfs in de 2de cirkel van de hel niet durven opdienen. Voor een keer vond ik het standbeeld van de nimf mooier dan de DVP’s van Dierdorf. Ik hoop op een ‘volgende keer beter’ en optimist als ik liever wens te zijn ben ik wel al tevreden dat ik überhaupt weer in een club heb kunnen weerkeren want dat is beter dan het niets van de afgelopen tijd upselling en failsessie ten spijt.



Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #104 Gepost op: 22 maart 2022, 13:02:55 »
Sucht jemand Silvana, die Ü50/Ü60 Gilf?

Ist auf Stippvisite in der Finca!

vanKees