Auteur Topic: Finca Erotica (algemeen en FAQ)  (gelezen 320301 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #105 Gepost op: 18 juli 2022, 17:28:39 »
Finca Erotica zaterdag 16 juli 2022

Na afgelopen tijd diverse clubs bezocht te hebben, en er bij elke club er zich wel een kritische kanttekening openbaarde, werd het tijd om eens van het gebaande pad af te wijken.
Zaterdag met het warme weer, op tijd vertrokken, maar dankzij diverse files in Nederland, en eeuwig durende wegwerkzaamheden in Duitsland net na de klok van 13:00 de auto in de Poststrasse te rusten gezet. Bij binnenkomst, het was nog happy hour, dus 35 euro afgetikt en 3 euro extra voor de badjas, welke weinig gebruikt is, maar goed voor 3 euro kan je, je eigen geen buil vallen, zal ik maar zeggen. Oh ja, de badslippers staan in je locker, en de lockers zijn niet al te ruim. Even douchen, en met watervaste stift “I’m new here” op het voorhoofd geschreven. Tijdens een korte ronde door de club kwamen er steeds meer “oh ja” momentjes boven die bij deze club hoorden, de salon is redelijk donker, er wordt binnen bij de uitgang naar de tuin gerookt, en de dames zijn pro-actief, of beter gezegd er wordt “gejaagd”. De tekst op mijn voorhoofd deed zijn werk, je staat een cappuccino te bestellen bij het barpersoneel, die heel vriendelijk en correct zijn, maar altijd als je iets wil bestellen druk bezig lijken te zijn, maar goed dwaal een beetje af. Terug naar de jagende dames, zonder de dame ooit eerder zelf gezien te hebben, stond de “oudgediende” van de club al naast me, haar maar even verteld dat na een rit van ruim 3 uur, ik eerst even wat ging uitrusten, de meegebrachte krant ging lezen, en even wat wou zwemmen. Dat zwemmen werd wel een puntje, keurig dat ze het bad schoon willen houden, maar die schrobmachine die continu in het water ligt, nodigt juist niet uit om het water in te gaan, laat staan om een paar banen borstcrawl, vlinderslag of een dubbele spaanse rugslag te doen.
Diverse dames laten zich ook buiten zien, al dan niet om de tekst op mijn voorhoofd beter te bestuderen, maar ja de krant is nog niet uit. Als je tegen een jagende zegt dat je wil wachten, blijven ze vriendelijk en stoppen ze hun charmeoffensief, alleen die Italiaanse is een beetje hardleers. Bij het tussentijds drinken halen al diverse dames gezien waarbij een belletje ging rinkelen. Tijd om te gaan kijken waaruit de line-up bestaat, veel Roemeens, in diverse leeftijden, maten en gewichten. Aangevuld met een paar dames uit de buitencategorie, een Duitse, Italiaanse, Poolse en een Nigeriaanse, en misschien ben ik er nog een aantal vergeten te noemen.
In contact gekomen met Mia, een Roemeense full member van de DKC. Ook hier geldt de prijs van 60 euro voor 30 minuten voor “standaard service”, maar wat is inbegrepen, is ook hier per persoon verschillend. Samen met Mia een kamer opgezocht, een uitermate aangenaam uur beleefd, met dit knuffeldier. Herhalingsgevaar; ja, achteraf bleek dit de beste sessie van de dag te zijn. Terug in de salon wat drinken, komt er een dame voorbij, meteen ging er een lamp branden van “waar heb ik die eerder gezien”, nog een keer naar het gezicht gekeken: Roemeense Daria, ex heel lang PSR en heel kort AcaGold. De jaren hebben bij haar ook niet stil gestaan, ze is lid geworden van de “DKC”. Tijd voor een hernieuwde kennismaking, op de kamer nog steeds het “gemaakte” of de “profi trekjes”, schade voor 30 minuten 60 euro. Herhalingsgevaar; voorlopig niet.
Tijd om wat te gaan eten, kipfilet met aardappels en groente of een pastavariant en de saladebar, de keuze is wel eens ruimer geweest staat me bij, afijn een bordje opgeschept om de inwendige mens tevreden te stellen. Aansluitend even chillen, wisselend buiten en binnen. En dan slaat de twijfel toe, naar huis, of nog een keer plezier met een dame. Nou lag ik boven op een van de bankjes bij de ingang van de kino, tot ik letterlijk werd overrompeld door een stevige donkere dame, die zich voorstelde al Gina, zij wist junior te overtuigen om het “hondehok” bezet te gaan houden. Helaas een mindere sessie, toen ze vertelde in welke clubs zij actief geweest was, ging er een alarmlicht branden, en weer een “oh ja” momentje, de vorige keer dat we samen naar een kamer gingen, was het ook in mijn beleving een minder sessie. 60 euro voor 30 minuten leergeld betaald, en haar voor straf een plak “milka white chocolate with oreo” gegeven. Ook een aantal andere dames voorzien van verpakkingen Milka, of M&M’s, anders moet je het weer mee naar huis terugnemen, en met die warmte is dat meestal geen succes. Nog even buiten op het terras een rustmoment gepakt, om vervolgens 3 uur later, inclusief een tankstop bij de oosterburen, de auto thuis voor de deur te zetten.
Kom ik hier nog een keer terug? Ja, was er 5 jaar niet geweest, de volgende keer duurt weer niet zo lang. Puntje van aandacht zijn wel de reistijd en de langdurige “baustelles”.

« Laatst bewerkt op: 18 juli 2022, 17:46:00 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #106 Gepost op: 27 januari 2023, 13:59:01 »
Sonntag, 22. Januar '23

Nachdem ich am Samstag eine kurze Info auf meinem Handy fand, mußte ich doch wieder mal in der Finca vorbeischauen. Um 11.00 Uhr den Eintritt von 40€ gelöhnt, mit den Clubutensilien an den schmalen Schrank. Unter der Dusche stehend sah ich Sie auf mich zukommen, Sie forderte da schon den ersten Kuss und wir verabredeten uns auf einen Schoko-Cino an der Theke. Nackt wie Gott Sie schuf erwartete Sie mich schon und bei einer Zigarette war gleich klar, das erste Zimmer ist Unseres!

Nach einigen Monaten Abstinenz starteten Wir mit leichten Zärtlichkeiten, die immer inniger und intensiver wurden. Sie bat mich um ein spezielles Extra, was Sie wohl lange vermisst hatte. Nachdem Sie sich wieder beruhigt hatte vereinten Wir Uns in der Missio. Langsamer Gf6 mit viel küssen, ruhige Bewegungen steigerte unsere Lust um nach gefühlter 'Ewigkeit' gemeinsam mein
'Kommen' zu geniessen. Meira weiß genau wie Sie mir den Höhepunkt erfüllt. Leider war die Stunde wieder viel zu kurz, aber am späten Abend wußten Wir Beide, dass es eine Fortsetzung geben wird.
Liebeslohn dafür 110€.

Am Frühstücksbuffet gab es die gewohnte Speise. Eier, Nürnberger Rostbratwürste, Speck mit Körnerbrötchen. Für die Energiespeicher aufzufüllen gut.

Einige von den Stammis begrüßt und die Neuigkeiten ausgetauscht. Zeitweise in meinem Buch gelesen und auch ein wenig geruht. Am Nachmittag habe ich dort kurz Giulia getroffen und mit ihr gesprochen. Gegen 17.00 Marcella getroffen. Typ Frau auf den ich stehe, aber hatte meine Verabredung, so blieb es bei einem Kennenlernen auf dem Sofa.

Meira kam zu mir und fragte mich. ob wir jetzt nochmal Spaß haben wollen für eine halbe Stunde, da Sie früher nach Hause wollte. Klar, ich war frisch geduscht und jetzt verwöhnte Sie mich mit einem schönen BJ und ritt mit mir nach "Laramie"! Am Spind gab ich ihr die 60€ und mußte versprechen, nicht wieder so lange bis zum nächsten Tete a tete zu warten.

Geduscht und mit Kaffee und Zigarette wollte ich im Raucherbereich noch etwas abhängen, da kam Marcella zu mir und fragte mich, ob Sie mir Gesellschaft leisten darf. In gutem Deutsch unterhielten Wir uns eine Weile. Überrascht aber erfreut bejahte Sie meine Frage nach einem Zimmergang für eine halbe Stunde. Zur Rezeption, freies Zimmer gebucht und ab auf die Matte. Nach wenigen Minuten verlängerte ich auf eine Stunde. Ihr BJ ist traumhaft, Wir hatten Sex in den verschiedensten Stellungen und ich hatte Ausdauer was Sie immer mehr begeisterte. Irgendwann kam ich zum Absch(l)uss und Wir sagten fast gleichzeitig WOUW! Marcella gestand mir, dass seltenst ein Gast ihrem BJ widerstehen kann und dann noch so lange Sex mit ihr hat. "Bist Du Profi"...kein Kommentar  von mir. Den Liebeslohn von 110€ hat Sie mit einem dicken Kuss entgegen genommen.
Da verriet Marcella mir auch, dass es wohl ihr letzter Tag in der Finca ist und gegen Norden weiterziehen will.
"Que vadis Marcella"? Werden Wir Uns wo anders wiedersehen?

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #107 Gepost op: 11 april 2023, 09:47:21 »
Ostermontag zum Brunch

Pünktlichst um 11.00 die Finca betreten. Große Überraschung, zum HH-Tarif gab es als OSTER Geschenk die 10er Rabattkarte. Danke Finca! Am Vortag schon telefonisch erfahren, Meira im Urlaub und Marcella vielleicht später!?
Die Auswahl am Buffet wie an diesen Tagen riesig. Frisch zubereitete Spiegeleier, verschiedene Wurstsorten, Fisch, Spargel im Schinken, Backwaren und große Obstauswahl. Dazu gab es Crêpes süss oder deftig. Prosecco, einige Kaffeevariationen, Fruchtsäfte rudeten die Schlemmerei ab.
Im Verlauf des frühen Nachmittags waren ca. 15-17 Frauen da, Stammfrauen und einige junge Neue. 2 Oprikkracher aber leider ohne denn gewohnten Finca- Service ließen mich dann 'kalt'. Mein Kumpel kam zufrieden zurück, war mit Georgina (Name richtig?) Marcella hat wohl frei gemacht, hätte an dem Tag gut Bani verdient. Gulia, schaut immer noch verdammt gut aus, war leider von so einem Steroid-Typ belegt. Pech! Aber da ich noch zwei Club Tage vor mir habe ließ mich das kalt. Man bin ich "cool"!
22.30 verabschiedet, ich komme wieder wenn die Dauerbaustelle (seit 3 Monaten!! - - - nicht cool!) weg ist. Wohl Ende April zur Tanz in den Mai Party.

VanKees





Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Finca Erotica (algemeen en FAQ)
« Reactie #108 Gepost op: 16 december 2023, 15:23:31 »
En eindelijk ben ik hier ook eens geweest. Ik ben hier vaak voorbij gevlamd, letterlijk want de A3 ligt vlakbij, maar om een of andere reden heb ik de afslag Dierdorf steeds overgeslagen. Tot nu.

En ook nu was ik er bijna voorbij gereden, de club ligt redelijk anoniem naast een grote winkel, net buiten het dorp.
Het happy-hour tarief van 40 euro is nog altijd van toepassing; voor een badjas mag je 3 euro extra neerleggen. Ik vertelde de theke dat ik nieuw was en ze zei : 'de lockers zijn ginds'. Meer uitleg kreeg ik niet, maar ik kan al stilaan mijn plan trekken zoals ze dat in Bellege zeggen niewaar. Ik kreeg een sleutelhanger die net niet helemaal uitgerafeld was.

De lockers zijn van die smalle onhandige kastjes die je ook oa in FKK World hebt, niet de enige overeenkomst. Ook de doucheknoppen zijn dezelfde en ook al even moeilijk afregelbaar, dat beloofde...

De club zelf gaf wel een goede indruk, een verbouwde hangar is het eigenlijk. Het leek een beetje op Oase, maar dan kleiner. Overal stonden er ouderwetse zetels met veel kussens.
Het ontbijtbuffet was degelijk, zonder meer. Van latere maaltijden heb ik geen gebruik gemaakt.
Centraal staat een mooie ronde toog met krukjes die ook aan vervanging toe zijn. De bediening was wel prima, niks op aan te merken.
Achteraan is er het bubbelbad, op perfecte temperatuur met daarachter 3 ligzetels die net niet dooreenvallen. De sauna ernaast was héét, maar wel aangenaam.
Naast de sauna is de wintertuin , zeg maar het rokershol vanwaar je de tuin met het zwembad kon zien. Dat zwembad zag er uitgeleefd uit, maar het is natuurlijk putteke winter. Bij zomerse temperaturen geeft het geheel wellicht een betere indruk.

En mijn beeld van Finca Erotica is : het PSR-gevoel, een nette heren sociëteit. Het was wel proper overal, zeker wel. Dit is wel een club om te chillen.

Dames waren er ook, natuurlijk wel. Een twintigtal. De eerste die ik tegen kwam was Kashida, dame die vroeger nog in Babylon was en toen wel eens ongevraagd mee in de sauna en het bubbelbad kwam. Ik heb haar toen eens goed op haar plaats gezet, nu liet ze me wel met rust.
Er was Nina, een heel mooi meisje naar mijn normen. Ik zag echter dat ze op een uur tijd 3 keer van een kamer kwam en dan gaan alle alarmen af natuurlijk. Spijtig want ze ziet er wel goed uit.

En er was Tania, een Roemeens meisje dat ik bij mijn aankomst al gezien had. Met haar heb ik een hele leuke kamer gehad. Opmerkelijk : de kamers hebben namen en geen volgnummers.

Daarna heb ik nog veel saunatjes gedaan en gebubbeld. Plots zag ik een geklede man die ik al eens gezien heb, de manager en tevens de vroegere manager van FKK World jawel. Is FE ook van de 81-mannen? I don't wanna know...

Samengevat : ik ben blij dat ik hier ook eens geweest ben. En als het mooi en warm weer is kom ik nog eens langs.