Auteur Topic: PRIMERA DIVISION  (gelezen 7377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
PRIMERA DIVISION
« Gepost op: 14 mei 2017, 12:14:55 »
Terwijl Anderlecht vandaag tevergeefs op zoek gaat naar de titel in Eerste Klasse A, is het uitermate spannend in de Spaanse competitie ....

Met nog twee speeldagen te gaan hebben we daar twee leiders, met dien verstande dat Real nog een inhaalwedstrijd tegoed heeft op 17 mei.
Normaal gezien zou Madrid het dus moeten halen, MAAR ......

Real speelt vandaag thuis tegen Sevilla, en zou daar wel eens de titel kunnen verliezen .... bij gelijke punten speelt namelijk Barca kampioen ......
Sevilla uit is een zeer moeilijke wedstrijd.
Barca moet naar UD Las Palmas, de  14e in de stand (eitje)

De inhaalwedsrtrijd van Real tegen Celta de Vigo wordt woensdag gespeeld ....... normaal een eitje

Op de laatste speeldag neemt Barca het thuis op tegen Eibar, en moet Real naar Malaga .....


Ik heb zo het gevoel dat vanavond wel eens de beslissing kan vallen daar in Spanje ....


Hoe raar het ook klinkt, Barca moet maar 2 wedstrijden meer winnen, en dat zal hen wel lukken uit bij de nummer 14 en thuis tegen de nummer 8.
Real moet echter 2 van de 3 resterende wedstrijden winnen en de derde minstens gelijk spelen ...... ik heb zo mijn twijfels of hen dat gaat lukken.
Ik betwijfel echter dat Real vandaag punten gaat pakken .... en dan is het over en uit voor de Madrilenen  ;D

Barca vanavond al een optie op de titel ....
Je kan alles live volgen op http://www.sebn.sc/   vanaf 20u

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal