Auteur Topic: Kassandra (Bulgaarse)  (gelezen 12983 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Kassandra (Bulgaarse)
« Gepost op: 15 mei 2017, 22:32:06 »
Naam: Kassandra
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 23
Lengte: 1.60
Postuur: slank
Borsten: b
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart - kort
Taal: Duits (redelijk)

In de partybar zat ik aan de bar en de kleine Bulgaarse deugniet met het brutale koppie zat me non-verbaal uit te dagen. Gedurende de avond had ze me al telkens ondeugend zitten aan te kijken om me dan een mooie ontwapende glimlach toe te werpen. Ditmaal liet ze het niet hierbij en kwam bij mij zitten. Ze stelde zich voor als Kassandra. We dolden elkaar en ze vroeg naar mijn plannen. Ik zei dat ik nog in de herstelmodus zat aangezien Bahar mij "Kaputt" had gemaakt en zei dat ik richting loungebar ging om even te relaxen.

Een kleine tien minuten later kwam ze daar aangelopen en kwam bij mij op de bank liggen. Ditmaal konden we elkaar beter verstaan zonder de luide muziek, maar ze vond het leuker om haar tong in mijn mond te duwen. Ze stelde voor om samen een sigaretje te roken in het hok. We zaten rustig naast elkaar toen ook Bahar kwam binnenlopen. Alsof ze Bahar duidelijk wilde maken dat ik van haar was kroop ze helemaal in mij en begon hartstochtelijk te tongzoenen. Het was niet echt warm in het rokershok en we gingen weer terug naar binnen. We lagen relaxt op een loungebankje en ik vroeg haar hoe oud ze was. Ze zei 23 en ik plaagde haar dat ik dan niet met haar kon kameren omdat ze nog geen 25 was. Even dacht ze dat ik dit serieus meende. Toen ik begon te lachen verscheen er een mooie glimlach op haar gezicht en zei ik dat we maar eens moesten gaan kijken of er een kamer vrij was.

Op de kamer legde ze zich na het opfrissen uitdagend op bed. Het tongzoenen was wat wilder als bij de andere dames. Ze vond het leuk om op mijn lip te zuigen. Ik hou het maar op jeugdige overmoed/onervarenheid. Ze daalde af en ook zij liet haar tongetje uitvoerig over de ballen heengaan en langzaam ging ze via de schacht omhoog. Zij begon te pijpen en deed dit met de nodige druk om dan weer af te wisselen met haar tongetje subtiel langs de eikel te laten gaan. Ze ging weer richting ballen en haar handje deed een edging handjob. Toen pakte ze een sigaret legde zich zo neer dat ik haar kon zien roken terwijl ze tussendoor me verder pijpte. Toen wist ik zeker dat ze met Bahar had gesproken. Nadat ze haar sigaret had uitgedrukt opende ze haar benen, wat duidelijk een uitnodiging was om met mijn vinger de status van haar poes te testen om daarna verder te gaan in 69. Na een tijdje drukte ze haar poesje steviger tegen mijn mond en de kleine ongecontroleerde schokjes lieten blijken dat ze haar hoogtepunt bereikte. Ze draaide zich van me af en ze besloot er een tandje bovenop te gooien met pijpen. Gezien het late tijdstip en mijn vermoeidheid was mijn behoefte om te neuken niet groot. Dit voelde ze goed aan en met haar hand maakte ze het af. Na me gedoucht te hebben nog samen een sigaretje gerookt en de kamer verlaten. Na het afrekenen bleef ze bij me totdat ik naar huis ging.

Een dametje met groeipotentieel. Het ontbreekt haar nog een beetje aan de finesses, maar heb het gevoel dat als ik vaker met haar kamer het alleen maar beter kan worden.

TAFKAP's sterrenstatus (subjectieve beoordeling per genoten service onderdeel)

Algemene beoordeling
Presales ⭐️⭐️⭐️⭐️
Aftersales ⭐️⭐️⭐️⭐️
Optiek ⭐️⭐️⭐️⭐️
Hygiene ⭐️⭐️⭐️⭐️

Standaard handelingen
Tongzoenen ⭐️⭐️⭐️
Handjob ⭐️⭐️⭐️
Blowjob ⭐️⭐️⭐️⭐️
NMC niet aan toegekomen
GFE ⭐️⭐️⭐️

Overige handelingen
Beffen, EL, vingeren, 69.
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2017, 00:07:34 door TAFKAP »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Kassandra (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2017, 21:09:05 »
Afgelopen zaterdag voor de 1e keer gekamerd met Kassandra. Had haar al de laatste 2 bezoeken gesproken, leuke, aardige meid maar niet de behoefte om het haar te kameren.
Zaterdag eigenlijk ook niet maar was al vroeg daar en was aan het wachten op Angelina maar die zou pas rond 17:00 a 18:00 uur komen.
Ze zat achter de gokautomaat en riep me bij zich. Beetje kletsen, maar zei al dat ik niet ga kameren want ik wacht op Angelina. Verder geen probleem, af en toe moest ik mee naar het rookhok dan weer terug de bar in.
Ik eerst eens gaan eten en daarna kwam ze weer, beetje kletsen weer. Kom zegt ze we gaan in de kino zitten, lekker rustig. Nogmaals ik ben aan het wachten dus ga niet naar de kamer. Jaja weet ik.
Beetje chillen in de kino, maar langzaamaan begon ze wat te friemelen en mij te zoenen. Totdat we op een gegeven moment lagen te tongen ze bovenop mij zat. Het moment was aangebroken om toch maar naar de kamer te gaan.
Zeker geen spijt, super kamer gehad, alles er op en er aan. Zeker aan te bevelen.