Auteur Topic: P6 Duitsland na 1/07!  (gelezen 35185 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Gepost op: 16 mei 2017, 18:54:32 »
In de sauna wat met een Duitse en een Belgische medepleger over de nieuwe wet gepraat. De Duitser zag het nog niet zo somber in, laten we hopen dat hij gelijk krijgt.

ff een vraag off-topic: Wat zei hij er dan over, die Duitser?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2017, 19:15:39 »
In de sauna wat met een Duitse en een Belgische medepleger over de nieuwe wet gepraat. De Duitser zag het nog niet zo somber in, laten we hopen dat hij gelijk krijgt.

ff een vraag off-topic: Wat zei hij er dan over, die Duitser?
Dun rubber gebruiken  ;D :lol :lol :lol

Ik zeg: "Een goede pijpbeurt met condoom is beter dan een slechte zonder"  ;) ... het zit hem namelijk doodsimpel tussen die twee oren ... ik ken dames die onzichtbaar een condoom om je aanhangseltje pijpen en dat je de vraag stelt bij het neuken of ze nu zonder condoom op je zit ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2017, 20:05:45 »
ff een vraag off-topic: Wat zei hij er dan over, die Duitser?

Dat de Polizei er niet toe over zal gaan om in kamers waar een stel bezig is te eh, je weet wel, binnen te vallen om te controleren of er wel een rubber omheen zit. Heeft met inbreuk op privacy te maken.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2017, 20:18:43 »
ff een vraag off-topic: Wat zei hij er dan over, die Duitser?

Dat de Polizei er niet toe over zal gaan om in kamers waar een stel bezig is te eh, je weet wel, binnen te vallen om te controleren of er wel een rubber omheen zit. Heeft met inbreuk op privacy te maken.

Klopt. Maar... ik hoor van meer en meer meiden dat ze zich, controles of geen controles, zullen beroepen op de nieuwe wet om niet meer zonder condoom te moeten pijpen. Velen kijken daar smachtend naar uit.

Enfin. We zullen na 1/07 vanzelf wel merken wat het gaat geven. Mij maakt het in ieder geval niet uit. Ik ben in de Aarschotstraat opgegroeid met PMC ;), en heb daar, vele saunaclubbezoeken later, nog steeds geen problemen mee 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #4 Gepost op: 17 mei 2017, 00:41:29 »
ff een vraag off-topic: Wat zei hij er dan over, die Duitser?

Dat de Polizei er niet toe over zal gaan om in kamers waar een stel bezig is te eh, je weet wel, binnen te vallen om te controleren of er wel een rubber omheen zit. Heeft met inbreuk op privacy te maken.

Klopt. Maar... ik hoor van meer en meer meiden dat ze zich, controles of geen controles, zullen beroepen op de nieuwe wet om niet meer zonder condoom te moeten pijpen. Velen kijken daar smachtend naar uit.

Enfin. We zullen na 1/07 vanzelf wel merken wat het gaat geven. Mij maakt het in ieder geval niet uit. Ik ben in de Aarschotstraat opgegroeid met PMC ;), en heb daar, vele saunaclubbezoeken later, nog steeds geen problemen mee 8).
Ik hoor gelukkig andere dingen.........maar je moet nu wel investeren.
Nou ben ik sowieso erg trouw, dus voor mij geen probleem..... :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #5 Gepost op: 17 mei 2017, 21:47:06 »
Ik hoor gelukkig andere dingen.........maar je moet nu wel investeren.

Investeren klinkt verstandig, maar ik heb helaas geen beleggingsportefeuille opgebouwd dit jaar. Ik heb er immers op  losgeneukt in zoveel mogelijk clubs, en ben bij praktisch geen enkele meid op herhaling gegaan.

Vanaf 01-07 zal dan ik waarschijnlijk veel in Sixsens te vinden zijn.

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #6 Gepost op: 17 mei 2017, 22:03:19 »
ff een vraag off-topic: Wat zei hij er dan over, die Duitser?

Dat de Polizei er niet toe over zal gaan om in kamers waar een stel bezig is te eh, je weet wel, binnen te vallen om te controleren of er wel een rubber omheen zit. Heeft met inbreuk op privacy te maken.

Klopt. Maar... ik hoor van meer en meer meiden dat ze zich, controles of geen controles, zullen beroepen op de nieuwe wet om niet meer zonder condoom te moeten pijpen. Velen kijken daar smachtend naar uit.

Enfin. We zullen na 1/07 vanzelf wel merken wat het gaat geven. Mij maakt het in ieder geval niet uit. Ik ben in de Aarschotstraat opgegroeid met PMC ;), en heb daar, vele saunaclubbezoeken later, nog steeds geen problemen mee 8).

Ik hoor hetzelfde geluid van de meiden in de clubs die ik bezoek, ze grijpen massaal de nieuwe wet aan om niet meer zonder hoeven te pijpen. Ik als liefhebber van orale seks zonder condoom baal hier enorm van. Ik kan enorm genieten van pijpen zonder condoom. Ik vind het toch een veel intenser en geiler gevoel, idee en aanblik als een mooie dame je zonder condoom pijpt. Het is gewoon zoveel meer pure seks dan met zo'n stom plastic geval om je lul. Dan praat ik nog niet over beffen. Ik vind het een waanzinnige aanblik een dame te zien genieten van mijn befkunsten en een dame soms spuitend klaar te laten komen. Daarom bezoek ik ook vooral sinds kort de saunaclubs en wat minder de raambuurten. Tot 1 juli wil ik nog zoveel mogelijk genieten van deze service voor het straks te laat is en je in een saunaclub dus krijgt wat je ook in iedere willekeurige raambuurt krijgt. Ook hoop ik dat op den duur het pijpen zonder toch weer de standaard gaat worden in de clubs. Misschien dat de dames in de clubs op den duur toch wel weer standaard gaan pijpen zonder condoom als ze merken dat veel vaste klanten wegblijven. Daar hoop ik dan maar op. Wie heeft trouwens deze stomme nieuwe wet bedacht? :bud

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #7 Gepost op: 17 mei 2017, 23:40:30 »
ff een vraag off-topic: Wat zei hij er dan over, die Duitser?

Dat de Polizei er niet toe over zal gaan om in kamers waar een stel bezig is te eh, je weet wel, binnen te vallen om te controleren of er wel een rubber omheen zit. Heeft met inbreuk op privacy te maken.

Klopt. Maar... ik hoor van meer en meer meiden dat ze zich, controles of geen controles, zullen beroepen op de nieuwe wet om niet meer zonder condoom te moeten pijpen. Velen kijken daar smachtend naar uit.

Enfin. We zullen na 1/07 vanzelf wel merken wat het gaat geven. Mij maakt het in ieder geval niet uit. Ik ben in de Aarschotstraat opgegroeid met PMC ;), en heb daar, vele saunaclubbezoeken later, nog steeds geen problemen mee 8).

Ik hoor hetzelfde geluid van de meiden in de clubs die ik bezoek, ze grijpen massaal de nieuwe wet aan om niet meer zonder hoeven te pijpen. Ik als liefhebber van orale seks zonder condoom baal hier enorm van. Ik kan enorm genieten van pijpen zonder condoom. Ik vind het toch een veel intenser en geiler gevoel, idee en aanblik als een mooie dame je zonder condoom pijpt. Het is gewoon zoveel meer pure seks dan met zo'n stom plastic geval om je lul. Dan praat ik nog niet over beffen. Ik vind het een waanzinnige aanblik een dame te zien genieten van mijn befkunsten en een dame soms spuitend klaar te laten komen. Daarom bezoek ik ook vooral sinds kort de saunaclubs en wat minder de raambuurten. Tot 1 juli wil ik nog zoveel mogelijk genieten van deze service voor het straks te laat is en je in een saunaclub dus krijgt wat je ook in iedere willekeurige raambuurt krijgt. Ook hoop ik dat op den duur het pijpen zonder toch weer de standaard gaat worden in de clubs. Misschien dat de dames in de clubs op den duur toch wel weer standaard gaan pijpen zonder condoom als ze merken dat veel vaste klanten wegblijven. Daar hoop ik dan maar op. Wie heeft trouwens deze stomme nieuwe wet bedacht? :bud

Dat ook maar ben vooral onrustig ivm de aanmeldingsplicht  voor de dames en de frimdbestimmung-interpretatie. Zelf laat ik me nauwelijks in met oraal maar kan de frustraties 200% begrijpen. Ja wie maakt die: cdu? Die hebben nu meerderheid in nrw. Not good. Kan maar hopen op een nieuw prostitutiongesetz dat weer soepeler is dan deze draak door een volgende regering. Off-Topic is nu op afsplits-fase beland I guess.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #8 Gepost op: 18 mei 2017, 06:19:31 »
Discussie afgesplitst!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #9 Gepost op: 18 mei 2017, 17:40:09 »
het is helemaal niet nodig om te infecteren voor na 31-6-2017 het is een kwestie van je poot stijf houden en als een dvp op de kamer aankondig dat PZ extra kost de rug toe te keren met je neus naar de deur de deur open te maken en de kamer te verlaten zonder te betalen de dvp is dan immers in overtreding  :lol en de sauna clubs en dames staan echt niet te wachten dat dat naar buiten kom na 31-6 ik zou zeggen rakers laat je verassen na 31-6 en geloof mijn sixsens en ying yang kunnen alle gasten die de duitse sauna clubs bezoeken niet aan het loop allemaal wel los  ;)  :cheer:   

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #10 Gepost op: 18 mei 2017, 18:19:33 »
na 31-6-2017   

31/06? Is 2017 een speciaal schrikkeljaar of zo!? :-P :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #11 Gepost op: 18 mei 2017, 18:27:09 »
na 31-6-2017   

31/06? Is 2017 een speciaal schrikkeljaar of zo!? :-P :lol_hitting:

Yep, dan gaat deze jongen nog ff naar de clubs, moet blijkbaar niet werken de 31ste  ;D

En de 32ste komt de wet niet in kraft, noch de 33ste...en op 500 Juni 2017 nog niet. Ja, mooie truc, zou het werken? 'Maar herr polizei, het is voor mij 35 Juni, ik kom van een ander universum waar het nooit 1 Juli wordt!'.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #12 Gepost op: 18 mei 2017, 18:36:38 »
Wat me verbaasd in dit debat is dat de meesten het hier enkel hebben over de condoomplicht. Nochtans bevat de nieuwe wet enkele repressieve maatregelen die veel beslissender zullen zijn voor het P6-landschap. Ik ben van mening dat er wel degelijk moest opgetreden worden tegen de huidige wantoestanden (flat-rate clubs, AO-clubs, ...), maar ik stel me ernstige vragen bij de instrumenten die men hiervoor gebruikt.

Ik denk in de eerste plaats aan de registratieplicht van de dames (de "hoerenpas"). Bestrijden van mensenhandel heet dat dan. In werkelijkheid is dit een wapen om zoveel mogelijk dames af te schrikken. Bovendien is de registratie in strijd met de privacy. Databanken kunnen lekken, de kranten staan er bol van. De dames kunnen bvb. vervolgd worden in hun thuisland voor wat ze hier allemaal hebben uitgespookt. In sommige landen kunnen ze zelfs niet meer binnen. Daarnaast is er nog een administratieve rompslomp verbonden aan het beroep (zoals gedomicilieerd moeten zijn in Duitsland, verbod overnachting in de club, geneeskundige onderzoeken, ...). Wat gaat het resultaat zijn denk je? Veel dames zullen hun toevlucht zoeken in het illegale circuit of trekken naar de buurlanden.

Ten tweede heeft niemand (op Vazkor na) het hier over de klantcriminalisatie. Klanten die gebruik maken van een DVP die slachtoffer is van mensenhandel kunnen tot 5 jaar cel krijgen. De rekbaarheid van deze wet is uiterst problematisch, want hiermee kunnen ze in principe zowat elke wandelaar achter de tralies krijgen (in Nederland ligt een gelijkaardige wet nog steeds in de Eerste Kamer). Het Zweeds model light dus. Ik wacht met een bang hart af wat er zal gebeuren bij een volgende razzia. Vroeger werden klanten grotendeels met rust gelaten, maar met deze wet kunnen we ook in de combi terecht komen. Resultaat: veel bange wandelaars die hun kop niet meer in de club durven binnensteken.

En wij zitten te zagen over dat rubbertje? Laat me niet lachen, dit is gewoon nog peanuts!

Het moge duidelijk zijn dat de bedoeling van deze wet is om het aantal sekshuizen fors terug te dringen. Duitsland wil nu eenmaal af van zijn reputatie om het "bordeel van Europa" te zijn. Een versoepeling van de wet is volgens mij "wishful thinking", Vazkor. Zeker gezien de anti-P6 tsunami die nu door de EU raast, en die niet meer te stoppen is. En met CDU op kop zie ik de toekomst allerminst rooskleurig in. We kennen de natte droom van veel Christendemocraten: Zwxxxx xxxel (vul de kruisjes zelf in).

Hopelijk ben ik te pessimistisch. We zullen het zien, veel zaken gaan in ups en downs. Het cannabisdebat bvb. was uiterst gunstig op het eind van de jaren 90, tien jaar later was de politiek tegen (ken je de wietpas nog?), en nu laait de discussie voor een legalisatie weer op.

PS. Ik wens iedereen nog veel clubplezier toe vanaf de zomer 8).
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2017, 20:16:43 door Shakir »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #13 Gepost op: 18 mei 2017, 18:44:43 »
na 31-6-2017   

31/06? Is 2017 een speciaal schrikkeljaar of zo!? :-P :lol_hitting:
wij NL leven ieder jaar een dag langer we genieten daardoor lange van het leven  :lol_hitting:

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
P6 Duitsland na 1/07!
« Reactie #14 Gepost op: 18 mei 2017, 19:20:27 »
Ja Shakir, dat is precies wat me ongerust maakt.