Auteur Topic: AMALIA  (gelezen 31528 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Gepost op: 21 mei 2017, 22:21:00 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2018, 16:16:10 »


Dame is in 1 jaar tijd 6 jaar ouder geworden  :lol (Geintje, onderstaande post zal wel een foutje zijn). Een top dame, meer dan Babylon waardig! Gisteren tijdens het RB-feest met haar op kamer beland en zeker geen spijt van gehad. Buiten haar voortreffelijke service is het een erg groot pluspunt dat ze niet rookt. Amalia is een dame die zelf niet snel op een gast afstapt, dus wil je iets met haar, zou je zelf de stap moeten zetten.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2018, 23:08:57 »
Uiteindelijk ben ik even rustig gaan zitten bij de TV en daar wat voetbal gekeken. En natuurlijk de voorbij lopende dames geobserveerd. Een dame tegenover mij was steeds vriendelijk naar me aan het lachen. Toen ik 's morgens net in de club was, was ik haar ook al een paar keer tegen gekomen en iedere keer begroette ze me vriendelijk. Op een gegeven moment wenkte ze me om bij haar te komen zitten. Ik dacht, waarom niet. Ze komt spontaan over en is dat ook. Ze stelde zich voor als Amalia. Ze heeft kastanje roodachtig haar en iet wat hangende borsten, net zoals Anka dat heeft, maar iets minder erg. Ik dacht overigens dat zij en Anka zusjes waren, want ze lijken wel wat op elkaar, maar dat blijkt niet zo te zijn.



In de sofa begon Amalia me flink op te geilen met heerlijk diepe tongzoenen. Af en toe hadden we even een gesprek, maar steeds bleef ze me zoenen. Zo heb ik de dames graag :D Dit belooft veel goeds op de kamer en dat werd het ook toen ik met haar naar een kamer ging. Deze meid heeft tot de laatste minuut alles gegeven. Een werkelijk super blowjob, heerlijk neuken in verschillende posities en van de eerste tot de laatste minuut tongzoenen. Herhalingsgevaar is heel erg groot.

Een ander groot pluspunt is dat Amalia niet rookt en dat maakt het tongzoenen nog lekkerder. En een erg correcte dame, want ze gaf netjes aan hoeveel tijd we hadden, nadat ik was klaargekomen en maakte die tijd zeer nuttig vol :D Amalia is overigens een dame, die niet snel op je afstapt en je dus zelf de eerste stap zult moeten zetten. Spijt zul je daar niet snel van krijgen.



Naam: Amalia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: kastanje roodachtig
Lengte dame: 1,61 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup (volgens de website van Babylon, maar denk eerder een C)

Bij een eerste kamergang met een dame, geef ik nog niet direct het predicaat “uitstekend”, maar mocht het de volgende keer weer zo goed zijn, krijgt ze die zeker van me

« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2018, 23:16:18 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #3 Gepost op: 14 mei 2019, 19:11:31 »
Amalia
Na een lange afwezigheid was Amalia weer terug in Babylon en heb ik met haar zaterdag 11 mei weer een geweldige sessie gehad. Amalia zou het tweede “slachtoffer” worden van vandaag. Met haar had ik vorig jaar een erg goede sessie en ik wist toen al, dat ik in de toekomst wel vaker met haar zou gaan kameren. Amalia is een erg leuke en spontane meid, die het je erg naar je zin probeert te maken. Ze is heel relaxt en correct. Tongzoenen doet ze vol overgave en haar blowjob is subliem. Dat haar borsten niet meer heel stevig zijn, stoort me niet. Ik vind ze wel mooi, beter dan siliconen ballonnen. Ze zijn lekker zacht en je kunt er lekker mee spelen ;)

Ook dit keer stelde ze me niet teleur. Voordat we naar de kamer gingen, wist ze me in de bar al goed op te geilen. Heerlijk tongzoenen en tegelijkertijd ging haar hand onder mijn handdoek. Toen het tijd was om een kamer te gaan opzoeken, liep ik door de club met en flinke jodocus onder mijn handdoek ;) En dat zo kort na de sessie met Valentina.

Op de kamer gingen we verder met waar we waren gebleven in de bar. Lekker tongzoenen en spelen met haar heerlijke zachte borsten. Haar poesje ook nog even onderzocht en daar kon ze duidelijk van genieten ;) Daarna was het mijn buurt. Pijpen kan ze erg goed! Lekker stevig en af en toe deepthroat. Er heerlijk hoe dan haar borsten bewegen ;) Vanwege het uitzicht en omdat het zo lekker was, haar tot het eind laten pijpen.





Naam: Amalia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 29
Haarkleur: kastanje roodachtig
Lengte dame: 1,61 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup (volgens de website van Babylon, maar denk eerder een C)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2019, 18:57:18 »
Amalia
De tweede dame van de dag werd dus Amalia. Ook een dame met een paar flinke zachte borsten. Met Amalia had ik een paar weken geleden ook al een sessie en die was gewoon top. Dit weekend zou haar laatste weekend zijn in Babylon en daarna komt ze misschien eind juni nog een weekje terug en dan pas eind augustus, dus wilde nog een laatste kamertje met haar gaan doen en die heerlijke borsten nog eens vastpakken. En het bleef niet bij vastpakken.

Bij Roberta heb ik begin dit jaar haar borsten afgebonden met touw en dat zag er toen erg geil uit ;) Ik wilde dat ook wel proberen bij Amalia. Zij heeft daar de perfecte borsten voor ;) Ik legde het voor en ze stemde er mee in tot mijn verbazing ;) Bij haar het touw omgelegd en het zag er erg geil uit. Haar borsten stonden mooi rechtop toen ze ging liggen ;)



Ik zei, dat ik nog een tweede verrassing in petto had voor haar en haalde mijn powertool te voorschijn. Met grote ogen keek ze er naar. Ik legde uit hoe het werkte en of ze het wilde proberen en uiteraard wilde ze het weleens ervaren, zeker toen ik zei dat de meeste dames een orgasme binnen 5 minuten er mee krijgen ;) Bij Amalia in standje 1 begonnen en vanaf het eerste moment begon ze te genieten met soms een paar luide genotskreten. Andere gasten beneden in de kelder moeten die zeker gehoord hebben ;) Tot standje 4 is ze gekomen met een zeer nat en luid orgasme tot gevolg. Na haar orgasme lag er een flinke natte plas op het laken. Ze was er zelf verbaasd over, want dit had ze nog nooit meegemaakt ;)

Na even een korte uitblaas pauze was het mijn beurt. Bij Amalia ben je aan het goede adres voor een GFE. Ze kan met veel passie tongzoenen. Haar blowjob is zeker één van de betere. Ze heeft overigens de hele sessie met afgebonden borsten gelopen en dat was een mooi uitzicht tijdens het neuken in missio.



Naam: Amalia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 29
Haarkleur: kastanje roodachtig
Lengte dame: 1,61 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup (volgens de website van Babylon, maar denk eerder een C)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.