Auteur Topic: Re: Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont  (gelezen 31116 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #15 Gepost op: 29 mei 2017, 00:31:22 »
Mijn streefdoel was om binnen het jaar al die clubs te verkennen.  Ik neuk er nog op los tot 01-07. Daarna zal er waarschijnlijk een einde komen aan al mijn clubverkenningen. Het kost idd allemaal veel geld, maar het was slechts voor een jaartje (binnenkort het zwarte gat!). En met een verbod op PZC binnenkort, zie ik niet veel motivatie meer om nog naar Duitsland te trekken.

Niettemin staat de Vulkaan op mijn verlanglijstje.


Nu zijt ge wel erg negatief. Anyway, vandaag een Duitser gevraagd over de wet en hij wist helemaal van niks. Nu dus wel door deze Belg  ::). Vindt het pzc verhaal scheisse en oncontroleerbaar. De meldingsplicht en het gesetz-gedoe noemt hij typisch Duitse onzin. Afwachten is beste. Hopelijk zijn ze open genoeg de wet aan te passen dat het minder streng wordt (toegepast). Afwachten dus.

PS: ook ik neukte er op los, 9 dames in de afgelopen 4 dagen. Het zindert nog na. Slapen met de hitte die nu nog in m'n kamer hangt en al de herinneringen aan afgelopen tijd moeilijk, maandag een zware opgave.
 :-\ :-\ :-\

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #16 Gepost op: 29 mei 2017, 00:45:13 »
Mijn streefdoel was om binnen het jaar al die clubs te verkennen.  Ik neuk er nog op los tot 01-07. Daarna zal er waarschijnlijk een einde komen aan al mijn clubverkenningen. Het kost idd allemaal veel geld, maar het was slechts voor een jaartje (binnenkort het zwarte gat!). En met een verbod op PZC binnenkort, zie ik niet veel motivatie meer om nog naar Duitsland te trekken.

Niettemin staat de Vulkaan op mijn verlanglijstje.


Nu zijt ge wel erg negatief. Anyway, vandaag een Duitser gevraagd over de wet en hij wist helemaal van niks. Nu dus wel door deze Belg  ::). Vindt het pzc verhaal scheisse en oncontroleerbaar. De meldingsplicht en het gesetz-gedoe noemt hij typisch Duitse onzin. Afwachten is beste. Hopelijk zijn ze open genoeg de wet aan te passen dat het minder streng wordt (toegepast). Afwachten dus.

PS: ook ik neukte er op los, 9 dames in de afgelopen 4 dagen. Het zindert nog na. Slapen met de hitte die nu nog in m'n kamer hangt en al de herinneringen aan afgelopen tijd moeilijk, maandag een zware opgave.
 :-\ :-\ :-\
Aanpassing van de wet lijkt me een utopie.
Investeren in de toekomst lijkt me het meest handig op dit moment. Ik heb er goede ervaringen mee. Mijn bedje is gespreid. Niettemin breekt er voor de collega's die altijd wat nieuws willen proberen een moeilijke tijd aan.
We zullen het gaan zien. Er zal altijd een grijs gebied zijn.
Sowieso is het schrijven over PZC gedaan, evenals schrijven over de kamertijd.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #17 Gepost op: 29 mei 2017, 09:14:52 »
evenals schrijven over de kamertijd.

Hoezo?

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #18 Gepost op: 29 mei 2017, 09:18:18 »
Mijn streefdoel was om binnen het jaar al die clubs te verkennen.  Ik neuk er nog op los tot 01-07. Daarna zal er waarschijnlijk een einde komen aan al mijn clubverkenningen. Het kost idd allemaal veel geld, maar het was slechts voor een jaartje (binnenkort het zwarte gat!). En met een verbod op PZC binnenkort, zie ik niet veel motivatie meer om nog naar Duitsland te trekken.

Niettemin staat de Vulkaan op mijn verlanglijstje.


Nu zijt ge wel erg negatief. Anyway, vandaag een Duitser gevraagd over de wet en hij wist helemaal van niks. Nu dus wel door deze Belg  ::). Vindt het pzc verhaal scheisse en oncontroleerbaar. De meldingsplicht en het gesetz-gedoe noemt hij typisch Duitse onzin. Afwachten is beste. Hopelijk zijn ze open genoeg de wet aan te passen dat het minder streng wordt (toegepast). Afwachten dus.

PS: ook ik neukte er op los, 9 dames in de afgelopen 4 dagen. Het zindert nog na. Slapen met de hitte die nu nog in m'n kamer hangt en al de herinneringen aan afgelopen tijd moeilijk, maandag een zware opgave.
 :-\ :-\ :-\
Aanpassing van de wet lijkt me een utopie.
Investeren in de toekomst lijkt me het meest handig op dit moment. Ik heb er goede ervaringen mee. Mijn bedje is gespreid. Niettemin breekt er voor de collega's die altijd wat nieuws willen proberen een moeilijke tijd aan.
We zullen het gaan zien. Er zal altijd een grijs gebied zijn.
Sowieso is het schrijven over PZC gedaan, evenals schrijven over de kamertijd.
ik denk dat de nieuwe wetgeving niet lang stand hou met namen de registratie plicht overigens de dames hebben de tijd tm 1-12-2017 om zich te registreren de wet heeft ook goede punten verplichte controle op soa en er is niks mis mee om mensen handel gedwongen prostitutie de kop in te drukken over het investeren larie koek als je een bekend gezicht ben in een willekeurige sauna club zie ik eigenlijk geen problemen . de exploitanten van de sauna clubs houden op dit moment wijselijk hun mond dicht . gewoon Leker  clubs blijven bezoeken  genieten van de accommodatie mochten de dames voor een half uur 50 euro blijven vragen en dar voor een standaard raam service kan je altijd nog een duitse raam buurt opzoeken  ;)       

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #19 Gepost op: 29 mei 2017, 10:29:32 »
evenals schrijven over de kamertijd.

Hoezo?

Ik zal, zoals ik vrijdag deed, DE oplossing geven aan iedereen .....

Hint: Wij, als forumleiding, kunnen niet controleren wat jullie uitvreten op de kamer
Probleem: Wij, als forumleiding, kunnen geen berichtgeving van PZC meer toestaan

Oplossing: Schrijf gewoon alle handelingen op die je uitvreet (behalve FT, dat mag namelijk niet meer LOL) maar maak geen vermelding in heel je verhaal over een condoom, noch bij het pijpen, noch bij het rukken, noch bij het neuken ......

Zo moeilijk is dat niet en probleem opgelost ..... als je niet expliciet schrijft dat je zonder condoom bent gepijpt, dan hebben wij ook geen enkele reden (noch de wetgever) dat te denken of kan dat bewezen worden.


De oplossing nogmaals: gewoon schrijven en het condoom weglaten in heel het verhaal, aangezien toch alles met moet hoef je dat ook niet eens te vermelden, wij vinden het vanzelfsprekend dat jullie het allemaal met doen  ;D ;) ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #20 Gepost op: 29 mei 2017, 14:27:21 »
evenals schrijven over de kamertijd.

Hoezo?
Dames moeten belasting betalen over hun verdiensten. Verdiensten zijn gerelateerd aan de tijd. Net als in het gewone werk willen we niet alles opgeven aan de belasting.

Zoals SM al schreef. Gewoon de dingen opschrijven zoals je altijd al deed maar het woord 'zonder', de kamertijd of kosten moeten achterwege worden gelaten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #21 Gepost op: 29 mei 2017, 16:25:54 »
Ik vraag me toch af waarin dat gaat resulteren naar de echte kamertijd in de praktijk? Gaan ze meer proberen te zeuren met de kamertijd?
Want als je 30 minuten en 5 seconden op kamer bent, dan zeggen ze 100 maar boeken 50. Bijvoorbeeld. Doorrekenen van de tax aan de klant dus.

evenals schrijven over de kamertijd.

Hoezo?
Dames moeten belasting betalen over hun verdiensten. Verdiensten zijn gerelateerd aan de tijd. Net als in het gewone werk willen we niet alles opgeven aan de belasting.

Zoals SM al schreef. Gewoon de dingen opschrijven zoals je altijd al deed maar het woord 'zonder', de kamertijd of kosten moeten achterwege worden gelaten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #22 Gepost op: 29 mei 2017, 16:30:44 »
Ik vraag me toch af waarin dat gaat resulteren naar de echte kamertijd in de praktijk? Gaan ze meer proberen te zeuren met de kamertijd?
Want als je 30 minuten en 5 seconden op kamer bent, dan zeggen ze 100 maar boeken 50. Bijvoorbeeld. Doorrekenen van de tax aan de klant dus.
Zoek je het niet een beetje ver?   ;D ;)  :king:
Wat zij inboeken hoeven wij ons toch geen zorgen over te maken (ik begrijp echt niet waar je naartoe wenst te gaan met je gedachtengang) .... we maken ons ook geen zorgen hoeveel de loodgieter inboekt als hij bij je thuis op bezoek is geweest .... "Meneer Vazkor, ik ga je 50 euro meer aanrekenen om mijn belasting kunnen te betalen"??????.... ik zie dus geen verschil, en waarom gaan wij ons afvragen wat ze inboeken ....

Het zijn zelfstandigen, en ze betalen nu ook al Steuer  .... voor ons is de prijs 50 euro per half uur (of 40 in sommige clubs) en voor de rest, zjatten en taloren toch  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #23 Gepost op: 29 mei 2017, 18:49:39 »
Wel is het zo dat alle dames die ik in de clubs spreek over dit onderwerp zeggen dat ze dus echt geen pijpen zonder meer gaan leveren na de ingang van de nieuwe wet per 1 juli. Voor mij mooi waardeloos want ik ben juist op zoek naar specifiek deze service en ik denk dat ik niet de enige ben. Dat is ook eigenlijk wel waarom ik van tijd tot tijd de saunaclubs bezoek, naast de relaxte sfeer die er heerst, de openbare actie die je er soms ziet en krijgt, het contact met andere rakkers en de wellness natuurlijk.
Het lijkt ook wel of sommige dames bang gemaakt worden door de instanties of zo. Ik sprak al meerdere dames in de clubs die bang waren ooit betrapt te worden op pijpen zonder door een ambtenaar. Als ik dan vroeg hoe ze zich dat voorstelden was hun antwoord dat er straks overheidsambtenaren worden aangesteld in Duitsland die in burger de clubs gaan bezoeken en dames gaan testen :sexxx om te kijken of ze onveilige seks aanbieden. Lijkt mij trouwens wel een gave baan en vraag me af waar ik kan solliciteren voor deze baan! :lol Mij persoonlijk lijkt dit een fabeltje te zijn en denk dat wat er tussen dames en de rakkers gebeurt op de kamer nooit echt valt te controleren. Maar het geeft dus wel aan dat de angst onder de dames er behoorlijk in zit. Ik vrees ook dat deze nieuwe wet tot gevolg heeft dat er veel dames "ondergronds" gaan werken en dus terechtkomen in afgelegen garageboxen of dubieuze smoezelige underground clubjes zoals dit ook in Nederland is gebeurt en dus helemaal niet meer te controleren zijn.
Het wordt er dus zowel voor ons als rakkers als voor de dames er bepaalt niet beter op door deze nieuwe wet.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #24 Gepost op: 29 mei 2017, 19:25:24 »
Je kan blijven doordrammen dat ze je niet meer zonder condoom gaan pijpen ....  daar gaat een klaagzang niets meer aan veranderen.
Als het wet is dan is het wet .....
Als jij ergens 70 km / u  mag rijden, en je vlamt er voorbij tegen 120, overtreed je de wet, en dan moet je enkel jezelf verwijten dat je een boete krijgt .....

Dat het sexleven voor jou waardeloos wordt indien ze overal verplicht PMC doen, moet je uitwijken naar de NL saunaclubs, of het skw, daar kan je nog ongestraft en zonder zorgen je laten pijpen zonder ..... zo makkelijk is het toch, indien je nier gelooft dat PZC nog aangeboden gaat worden.

Al klagen wij nu, de wet is er, zal niet teruggedraaid worden, en wij kunnen er enkel het beste van maken ....
Dames die nu al praten, heren die nu al praten .... het is gewoon afwachten wat het allemaal in de praktijk gaat worden ....

Van dat illegale circuit en andere doemdenkerij, daar ga ik zelfs niet op reageren, dat is inhoud voor politie- en stationromannetjes namelijk  ;D ;)

Nooit gehoord van "paniekvoetbal" .... wel, dat is precies wat ik nu allemaal hoor en lees .... paniekvoetbal, terwijl het gewoon een zeer dun rubbertje is die over een lul gaat .....

Wat verandert er nu effectief voor ons?
Dames die zeker geregistreerd zijn, en dus een goede zaak ..
Minder SOA's door het verplichten van een rubbertje, een goede zaak
Iets minder genot ... zelfs dat geloof ik niet ....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #25 Gepost op: 29 mei 2017, 19:31:36 »
Wel is het zo dat alle dames die ik in de clubs spreek over dit onderwerp zeggen dat ze dus echt geen pijpen zonder meer gaan leveren na de ingang van de nieuwe wet per 1 juli.
Natuurlijk zeggen de dames dat jou, ze kunnen niet anders.
Ik ga het niet herhalen, ik heb al een keer wat tips gegeven. We gaan de polizeimaffia niet slimmer maken dan het nodig is.
Voor de h****lopers die elke keer een onbekende dame willen proberen en alle clubs van binnen moeten hebben gezien, zal het zeker een moeilijk verhaal worden............ .
(ik hoop dat je tussen de regels door kan lezen) :lol

note sm: wat baten kaars en bril, sjeuf, als de uil niet zienen wil ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #26 Gepost op: 29 mei 2017, 19:41:06 »
Citaat
Voor de h****lopers die elke keer een onbekende dame willen proberen en alle clubs van binnen moeten hebben gezien, zal het zeker een moeilijk verhaal worden............ .
Precies dat wil ik dus, alle clubs van binnen moeten hebben gezien!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #27 Gepost op: 29 mei 2017, 19:45:04 »
Citaat
Voor de h****lopers die elke keer een onbekende dame willen proberen en alle clubs van binnen moeten hebben gezien, zal het zeker een moeilijk verhaal worden............ .
Precies dat wil ik dus, alle clubs van binnen moeten hebben gezien!
Zucht ......

Als 't echt niet anders kan .......    ;D ;D ;D ;D ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #28 Gepost op: 29 mei 2017, 22:24:56 »
Citaat
Voor de h****lopers die elke keer een onbekende dame willen proberen en alle clubs van binnen moeten hebben gezien, zal het zeker een moeilijk verhaal worden............ .
Precies dat wil ik dus, alle clubs van binnen moeten hebben gezien!

Daar hoor ik eigenlijk ook bij, ik hou ervan met nieuwe dames te gaan, telkens anders: verandering van spijs dat doet goed eten. Het zou jammer zijn dat het damesbestand wordt gekortwiekt als dames wegblijven ifv de aanmeldplicht. Ik hou van variatie. Tenzij de wet ervoor zorgt dat er meer Latina's komen. #waytoomuchwhishfullthinkinghere

In tegenstelling tot befkont en vele andere ben ik geen groot fan van het orale gedeelte. Indien ze me per se willen pijpen (bvb Kim ex-yy, nu gt), heb ik zelfs liever pmc door m'n hooggevoeligheid en me beter te voelen ivm soa-toestanden. Enkel dat aanbrengen van de condoom doe ik veel liever zelf (ja, die lange nagels bij sommige dvp's, hé...). De condoomplicht is dus zeker mijn zorg niet, persoonlijk maar ik kan befkont perfect begrijpen.

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Duisburg, de favoriete wandelbuurt van Befkont
« Reactie #29 Gepost op: 5 juni 2017, 14:56:41 »
Misschien is dit wel dè toekomst van de prostitutie in Duitsland na 1 juli as. :lol ;D

https://www.eronite.com/sexpuppen-bordell/

Ideaal toch? Voor tussen de 80 euro en 120 euro kan je er neuken wat je wil, zo lang je wil! Maakt niet uit, anaal, SM, zonder condoom alles zit bij de prijs inbegrepen. Alle dames zijn bovendien voorzien van droommaatjes 90-60-90, allen om de 1,61 lang en een gewicht van 40kg.
En kijk eens wat een mooie dames! [attachimg=1]
Daar kunnen ze in de saunaclubs alleen maar van dromen toch? :-\
Bovendien nooit geen risico meer op soa's of dat je een gedwongen prostituee aan het neuken bent.
Nee, de saunaclubs, Duisburg, Oberhausen en Bochum kunnen wat mij betreft wel inpakken.
Ik heb mijn plekje wel gevonden :movingtits :lol_hitting:


Hier ben ik de komende tijd te vinden!!: http://www.bordoll.de/info/ :bonken
Niks geen discussies meer met dames over kamerduur of dure extraatjes, hier kun je gewoon doen wat je wil met de mooiste dames. :whipbeer
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2017, 15:05:10 door Befkont »