Auteur Topic: Kami  (gelezen 17951 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Kami
« Gepost op: 12 juni 2017, 21:55:37 »
Kami (Roemeense)

Leeftijd: 21 jaar
Taal: Engels (matig)
Haarkleur: Zwart
Haarlengte: Halflang
Lengte: 1.60 m - 1.65 m
Postuur: Slank
Tatoeage: Ja
Lichaamsdeel: Schouder(blad)
Piercing: Onbekend
Cup-maat: B
Siliconen: Nee
Kleur ogen: Blauw
Herhalingsgevaar: 0%
Prijs: 50 euro
Tijdsduur: 30 minuten
Service: NMC, PZC, Tongzoenen
Extra info: Boring shot.

Level of service: BAD - foreplays, blowjob and sex = weak. Empty content, she makes nothing in the room which can fill the session making it interesting. FK but badly and mechanically, and not enough. Blowjob is done not deep enough and always with the same rythm, in one word, she doesn't suck well at all. Like a robot. Moreover Low participation in sex, too passive, no illusion, no interaction, no game, absence of initiatives and rotten technic. Great lack of experience and skills. Refuses some positions and let her hand permanently in front of her pussy in order to limit the penetration. She has nothing to do in that kind of business. She dared to say "i'm good because you came and finished!"  :-[ Damn!  She understands nothing...

Service quality is somewhere between 0% and 10%.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2017, 13:08:53 »
I will repeat myself here: I still have to write about this lady I've met in Living Room 2 weeks ago (27 May). I can't agree cause my session with her was quite good. I met Kami again in SixSens this Saturday 10th June.

If your experience was before 10th of June then this may be moved to SixSens where Kami moved into together with Lola.


Edit: ok dit mag verplaatst naar SixSens.  ;)
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2017, 17:24:53 door Vazkor »

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2017, 18:23:13 »
It was on thursday 8th June. I wish she would have gone from LR earlier. :D

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2017, 11:51:31 »
Kami is still in LR, the 6S girl must be Ami, glasses + round ass.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2017, 13:05:35 »
She has a twin sister? No, I'm 100% sure it was Kami. She told me her name to be Kami. Sha has no glasses.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #5 Gepost op: 16 juni 2017, 13:26:28 »
2 options:
-Ami does not wear her glasses in 6S or went back somewhere else(Samya?)
-Just another girl
Let's see, i might have a look in 6S next month...  C:-)
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #6 Gepost op: 19 juni 2017, 22:53:22 »
Kami (Living Room) - She who is constantly erroneously named
Bij deze recensie
 
 
First things first: current whereabouts
 
Kami heeft den Vazkor 2 weken later gespot in SixSens en ze heeft hem onmiddellijk herkend. Dit verslag betekent geenzins dat ze terug in LR is sinds het gaat over 3 weken terug.
 
Waar hij haar ontmoette
 
Gezien In de bier- en voetbaltent van Living Room. Ze stond te praten met de vriendinnen terwijl hij met het massagetoestelletje langskwam en ze op haar arm legde. Ze keek verrast en de andere dames wilden het ook voelen. Ze kon Vazkor van haar enthousiaste collega's lostrekken die elk de vibraties wilden voelen van dat ding en nam 'haar veroverde ijsbeer' mee naar de bar voor een verdere kennismaking.
 
 
Bijzonderheden
 
Kami heeft guitige groen gekleurde ogen, net als Lola 2 weken later in SixSens heeft ze wat schoolmeisjesachtigs over haar. Opvallend in de tattoo op haar schouder (links als je naar haar kijkt). Normaal heeft de wolf geen exacte herinnering aan tattoos maar die heeft hij wel gezien. Ze is klein en slank en heeft zwarte haren dat op een bepaalde plaats groenachtig is bijgekleurd als hij het zich goed herinneren kan. Ze is slank en borstenmaat is cup A ongeveer.
 
Qua opstelling tov de beer was ze niet opdringerig, speels en plagerig op kamer (toch bij hem) en net dat had hij graag. In tegenstelling tot haar vriendin Lola later in SS, werd er hier geen stout schoolmeisjesfantasie uitgespeeld maar er was wel de aanzet in te herkennen.
 
 
Presales
 
Er werd wat gekust, gelikflooid en gepraat over wat de wolf graag had op kamer. Het ging nog vlug en ze haalde de sleutel. Er was de typische wachttijd LR eigen maar dat was niet erg zolang hij deze dame op schoot had. Uiteindelijk was het onze beurt.
 
 
Kamer
 
Ze kon een kamer in de benedenverdieping regelen: 15, comfortabel en goed genoeg en ver van de geluiden van de bar. De kamer was fris genoeg.
 
 
Sessie
 
Weinig is er meer over in de herinnering, dus een hoogvlieger kan het al niet zijn. Aloewe kon later al opmerken hoe hij een andere dame met Kami verwarde. Ze lachte wel dat hij haar naam steeds verkeerd spelde: Kima? Mika? Kami! Ze is slank en best mooi, kleine borsten en lekker lijf. Veel is niet te zeggen behalve dat ze het voorspel goed deed zonder meer en dat fysiek contact met haar goed was: hij streelde haar veelvuldig. Ook het massagetoestelletje werd er bij betrokken.
 
De seks was goed, niet speciaal maar goed en de wolf kon er lang genoeg van genieten terwijl ze boven op hem op en neer bewoog. Bij het zien van haar wulpse blik en mooie lichaam en haar spel, kon hij zalig klaar komen. Gewoon lekker genoten en zij had er ook plezier in. Nadien werd nog wat nagespeeld een tweede maal klaarkomen werd geprobeerd maar het was beter dat orgasme nog in te houden. Elke kamer waarin de dame zich niet terugtrekt terwijl hij nog van zijn orgasme geniet als beter dan die SIbel van Magnum eerder dit weekend..
 
 
Opruimen
 
Beiden ruimden af en tevreden kon de wolf van kamer gaan, Kami onderweg plagend met haar naam een paar keer verkeerd uit te spreken.
 
 
Aftersales
 
Ze zat vaak aan de bar bij de erehaag waar ze hem al eens vastgreep maar echt aftersales kan je dat niet noemen.
 
 
Conclusies en score
 
Een heel leuke meid, herhalingsgevaar is mogelijk. Het is een goede sessie maar steekt er niet bovenuit in de herinnering.
 
 
SCORE: 7,5 / 10

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #7 Gepost op: 4 december 2017, 20:12:56 »
==> Aplerbeck
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #8 Gepost op: 22 augustus 2018, 12:35:13 »
KAMI (Golden Time) - Op herhaling in de zusterclub*
Bij deze recensie

*:Ik zou later horen dat GT en LR nu een verschillend management hebben.


Bijzonderheden

Kami had me al herkend lang voordat ik haar herkende. Natuurlijk, ik verwachtte ze hier niet te zien. Ineens bleef ik bij haar staan en ze vroeg of ik haar niet herkende van LR en vertelde haar naam toen ik weer al de letters van haar werknaam van plaats verwisselde. Blij toe dat ik nu een bekend gezicht zag in de club beloofde ik haar dat we later op kamer zouden gaan. Een van gestalte klein uitgevallen dame met guitige ogen en een lieve glimlach, fijn gebouwd en petite.


Karakterschets/service

Ze is ietwat afstandelijker dan vorige keer, niet zo knuffelachtig. Ook hier was geen sprake van TZ, wel zoenen en masseren. Een stevige vrijpartij mistte ik wel. Ze deed mijn overige wensen wel met verve.


Presales

Later kwam ik bij haar terug en ze haalde de sleutel. Ze bleef er mee weg tot er een kamer vrij was: noppes presales!


Kamer

Blokhutje 26 waar de airco de ruimte al tot een erg frisse temperatuur geblazen had tot haar frustratie. Het was al in al goed dat de airco aan stond want ik kreeg het anders weer te warm. Ik gooide m'n ijsberenvel blij gezind  over de kop van een hertje: de jacht had me immers een mooi levend hertje opgeleverd dat het bedje spreidde voor de komende actie.


Kamersessie

1) Verwachting bij deze dame en aard van de sessie:
Iets hoger dan de vorige dame en een betere sessie met een dame die me al kende. Ook hier heerste de afstandelijkheid wel minder sterk en zonder de professionele koelte van de vorige dame. Ik wist dat ze mijn verdere kamerwensen wel goed zou doen, ze was er bekend mee van in LR.

2) Duur:
30 minuten die werden vol gemaakt, daarin was ze correct.

3) Voorspel:
Zoals de vorige maal deed ze het voorspel erg goed. Andere zaken zoals een bodymassage en vrijspel was niet zo uitgesproken intiem: jammer, ze heeft namelijk een heerlijk lichaam en heb het gevoel dat het allemaal warmer en met meer genegenheid mocht gebeuren.

4) Seks:
Ik gooide de kussens aan de andere kant van het bed aan de raamzijde zodat ik Kami kon bewonderen in het volle licht dat door de vensters naar binnen stroomde. Dat hutje was anders maar donker. Standje: vrouwtje boven as usual: het ging nu te snel want ze heeft me erg geil weten te maken, wist op de juiste knoppen te drukken in tegenstelling tot de vorige dame.

5) Naspel:
We praatten nog na, ik streelde ze vaak en we legden nog een muziekje op. Gebrek aan intimiteit opgevangen door ze te vragen haar borsten op m'n gezicht te drukken; ja er is evolutie door boob smothering on face massages in te lassen en dies meer, ik zie het al komen. Dit zou nog in volgende sessies meer en meer herhaald worden.

6) Communicatie en klik:
Een betere klik dan met de andere dames: omdat ze de enige was van de tent die ik kende van een vorige maal, voelde ik me ineens een stuk beter omdat ik hier nu mijn eerste goede sessie had.

7) Ambiance-level / betrokkenheid:
Ze was betrokken in het voorspel en de seks, we waren goed ingespeeld op elkaar. Ik miste hier wel een intiemer en fysieker body contact.

8 ) Extra vermeldingen:
Door de reden dat ik haar kende, ben ik meer toegevend op de punten. Door haar kon m'n dag al niet stuk en was GT 'gered' van het negatieve imago dat me bleef achtervolgen cfr mijn vorige bezoek en de laatste berichtgevingen.


Afhandeling en betaling

1) Afhandeling tijdsduur:
Er was geen rush om de kamer te verlaten en we bleven gemoedelijk samen in de blokhut tot het tijd was om te vertrekken. We ruimden rustig af. De tijd was vol gemaakt.

2) Betaling:
50€ voor de 30 minuten.


Aftersales

Niet echt aftersales behalve het afscheid op het einde van de dag.


Fazit en Score

De ex-LR dame bracht de geest van de LR in GT en dat was het kantelmoment dat het hooggespannen verleden 'toen alles new and shiny was' werd ingewisseld met de clubervaringen van vandaag. We hebben de neiging (ik toch) de eerste keren op een pied de stal te zetten: dit is afgelopen. De score zou 7 geweest zijn maar ze krijgt er een heel punt bij.

Score: 8,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2018, 12:53:35 door Vazkor »