Auteur Topic: Eros 26, kamer 8, Ana (Roemeense)  (gelezen 6377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Eros 26, kamer 8, Ana (Roemeense)
« Gepost op: 13 juni 2017, 21:58:25 »
Afgelopen zondag tijdens mijn wandeltocht over de Vulkaan ben ik deze prachtige petite Roemeense Ana tegen het lijf(je) gelopen. In eerste instantie had ik mijn zinnen gezet op een andere dame in Eros 26 maar toen bleek dat zij die avond niet aan het werk zou gaan ben ik mij gaan concentreren op andere alternatieven. En die waren er genoeg, vooral in de beide huizen Eros 26 en het Vulkaanhaus 17 19. Die laatsten zijn toch eigenlijk wel dè huizen waar je wezen moet op de Vulkaan. Die oude huizen zoals tegenover Eros 26 die met die schuifdeuren, man, wat een rampen zijn dat! Vieze donkere holen waarin het niet al te fris ruikt en waarin dames te vinden zijn die het daglicht niet kunnen verdragen en al jarenlang over de uiterste houdbaarheidsdatum zijn :-\. Ik vraag me altijd af, wie boekt er zo'n lelijke dame als je voor hetzelfde geld ook plezier kan hebben met zo'n prachtige dame uit Eros 26 of het Vulkaanhaus  :gtgal ? Ook in Sexpalace is vaak niets te vinden van mijn gading. Te oud, te lelijk of ze trekken je soms letterlijk de kamer in wat niet veel goeds voorspelt wat betreft de te verwachten service. Nee, doe mij maar Eros 26 en het Vulkaanhaus waarin de mooiere dames te vinden zijn met de betere service. Dat is gewoon mijn ervaring over de afgelopen jaren.
Wat een mooie kleine dame is Ana toch! Haar vriendinnen betitelen haar naar eigen zeggen als "barby" en zo ziet ze er ook uit. Zeer slank, 38 kilo, 150 cm lengte en slechts 21 lentes jong naar eigen zeggen. Maar wel voorzien van een stel prachtige borstjes  :tietjes. Een foutloos figuurtje. Ze ziet er een beetje uit zoals die Sexdolls waarover ik afgelopen week schreef op dit forum. Gewoon een droomfiguur heeft zij en haar lichaaam benadert de perfectie. Wat een prachtige dames brengt Roemenië toch voort! Wat mij betreft mogen ze hele busladingen meer van dit soort dames afzetten op de Vulkaan :steeringwheel:.
Op de kamer kreeg ik voor 30 euro, van verhoogde prijzen op de Vulkaan :ecomcity: trouwens niets gemerkt, gewoon een super goede service. Ana kan gemakkelijk meekomen met de beste toppers uit de saunaclubs wat dat betreft. Haar kamer ziet er erg luxe uit en het was voor mij de eerste keer dat ik in dit voorste deel van Eros 26 op de kamer was met een dame. Haar kamer is voorzien van een grote bank en een glazen kroonluchter. Ik kreeg de indruk alsof ik in een zeer luxe bordeel was beland.
Van de grote bank hebben we dan ook direct gebruik gemaakt :sef. Ik heb het me comfortabel gemaakt op de bank. Ana ging op haar knietjes tegenover me zitten en begon me heerlijk te pijpen. Dit voelde gelijk al super relaxt aan. Ana's pijptechnieken zijn echt geweldig, precies goed. Met mijn handen op haar hoofd gaf ik het ritme aan waarop ik gepijpt werd door haar. Daarna het sexspel voorgezet op het kingsize bed. Weer Ana heerlijk laten pijpen en daarna Ana bovenop in de cowgirl style. Die meid kan me een portie wippen zeg :bonken ;D! Dat kleine lichaampje van haar is gewoon één brok energie. Daarna Ana lekker in de missio genomen. Ana is echt zeer lenig. Haar lichaam lijkt wel gemaakt van een stuk elastiek! Beentjes omhoog, beentjes omlaag, haar zijdelings genomen, daarna haar weer op me laten rijden, het maakt Ana allemaal niets uit en ze doet in alle posities lekker mee. Ana lijkt zelf ook zeer veel plezier aan het sexspel te beleven gezien de geluiden die zij voorbrengt. Uiteraard heb ik het condoompje weer heerlijk kunnen vullen met mijn nazaten. Wat wil je met zo'n knap dametje en zo'n geweldige service........ :fuck
Dit kleine dametje is zeker een aanrader als je op de Vulkaan bent en je op mooie kleine poppetjes valt.
En dat alles voor zo weinig geld. Waar maak je dit mee? Op de Vulkaan in Duisburg :great:.
Zeker zou ik graag weer eens een saunaclub gaan bezoeken maar helaas is dit momenteel voor mij financieel niet haalbaar. Ik heb een dure maand achter de rug en helaas nog steeds geen zicht op een nieuwe baan. 50/60 euro ophoesten om eventjes een paar uurtjes een club binnen te wandelen zitten er voor mij voorlopig niet in. Dan is de Vulkaan toch een prachtig alternatief, of niet dan?
Ik ben hier zeer zeker zeer binnenkort weer te vinden op zoek naar nieuwe geile belevenissen met één van die prachtige dames die je daar aantreft.
De Vulkaan is en blijft gewoon geweldig!
« Laatst bewerkt op: 1 januari 2020, 12:16:46 door Rolly »