Auteur Topic: JASMIN  (gelezen 5680 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
JASMIN
« Gepost op: 17 juni 2017, 00:18:26 »
Jasmin (Heaven7) – My private dancer
Bij deze recensie
 
Bij het afkicken van de andere schrijfstijl ga ik nu weer in de ik-vorm schrijven. Bij deze schitterende kamergang is dat wel aangewezen.


 
Paspoortje


[box title=JASMIN]
Land:             Bulgarije
Taal:              Bulgaars, Duits (goed), Engels (matig)
Leeftijd:         27-30
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,68m - 1m71
Ogen:       gypsiebruin
Model:            slank
BH:                 mooie A
Kontje:           normaal edoch erg lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ (licht) PMC NMC Likken GFE (licht)
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Correct in service en kamertijd
+ Optick fick
+ Supersexy en sensueel, mooie stem
- upselling neiging pas in kamer
- onderbreken voor gsm-gebruik
[/box]
[box title=extra info]
Verassing van de dag en ondanks de 2 gebreken een van de beste kamers van het weekend.
Het kan dus in een budgetclub een dame met behoorlijke service te treffen.
[/box]

Waar heeft hij haar ontmoet
 
Ik heb haar het eerst opgemerkt op Hemelvaart, ze ging naar de theke en was ineens weer weg, ik dacht: op kamer. Maar ze was écht wel weg. Zondag zag ik ze terug bij de bar en ik liet ze deze keer niet lopen. Ze trok me aan en toen ze zich omdraaide wist ik alweer waarom: een typische Bulgaarse. We maakten kennis en ze stelde voor wat te drinken buiten in de nieuwe veranda.
 
 
Bijzonderheden
 
Dit is een slanke blondine met exotisch gezichtskenmerken: een Bulgaarse Gypie die wat doet denken aan een Latina en een Russin in een. Ze deed me onmiddellijk aan Julia van SixSens denken, ze heeft diezelfde uitstraling, gezichtskenmerken en duivelse guitige ogen. Jasmin is wel groter dan pocket Bulgaartje Julia. Ze komt over als een echte dame die respect afdwingt, een queen. Ze was steeds correct en erg vriendelijk en spreekt met een zachte verleidelijke stem. Dat laatste zal wel de nieuwe ‘trend’ zijn in de laatst beleefde kamers want na Jasmin volgden Cindy en Melanie haar daarin op in SixSens 2 weken later.
 
Uiterlijke kenmerken in gezicht en ogen, mits de bruine kleur, valt wat te vergelijken met de zangeres Malina (2:04 in de clip verder in het verhaal).
 
 
Presales
 
We gingen ons nestelen in een van de zetels in de veranda en verplaatsten ons naar een andere om haar per smartfoon te tonen wat ik graag wilde op kamer. In al die tijd bleef ze rustig haar sigaret roken en maakten we kennis, streelde ze en plaagde me zachtjes. Ik kon het haast niet geloven maar ik begon me te realiseren dat ik hier de hottest babe of the club beet had: ‘Niet laten lopen, ervoor gaan’, dacht ik.
 
 
Kamer 10 ‘Panter’
 
Ik stelde voor om op kamer te gaan en vroeg gelijk voor kamer 3 of 10. Ze keek verrast even opzij en ik zei dat dat de mooiste kamers zijn, een queen waardig. Ze kwam terug met de sleutel met een verontschuldigend gezicht dat het vast niet een van die mooie was. Ze moest nog haar weg zoeken: duidelijk een nieuwe dame hier. ‘Where is nr 10?’, vroeg ze en ik wist dat natuurlijk, dit is de mooiste kamer van de club: de panterkamer. Veel dames van H7 zijn hier gefotografeerd voor de site. Ideaal. Is een van de kamernummers uit de winnende lottocijfers die ik naliet in te dienen. De kamer behoeft geen beschrijving daar er al veel foto’s van zijn op de website.
 
 
Sessie
 
Eerste van de twee minpunten kwam meteen aan de orde: voor extra vroeg ze 20€. Welja, dat kon ze vroeger zeggen. Er werd kort onderhandeld en ik vroeg of 1u ok was maar van de 20€ surplus wou ze niet afzien wegens de lagere prijssetting in de club. €80 + €20 verhoudt gewoon beter dan €40 + €20 dus ik stemde toe om voor 1u te gaan en 2x klaar te komen. De 20€ dat ik van een Nonkel, die net op bezoek kwam toen ik vertrok, kon ik wel aan haar doorgeven.
 
Toen dat van de baan was, kleedde ze zich uit en begon ze me op te geilen met haar mooie slanke lichaam en m’n favoriete voorspel uit te voeren. Ik begon te masturberen maar promt nam ze m’n handen vast en legde ze ferm naast m’n lichaam. In vloeiend Duits zei ze zacht maar dwingend dat ze dit ongeduld niet wil: ‘Anders gaat het te snel met die opwinding, je moet dit anders doen, genieten anders zal ik boos zijn!’. Weer die plagerige glimlach alsof ze wat in petto had en dat had ze ook. Met stijl en perfectie wist ze me te bespelen en me gek te maken. Ze keek me gans de tijd strak aan en wist me als geenander te verleiden. Niet moeilijk, zo goed lijkend op Julia, is ze m’n type. Een brede ondeugende lach en blinkende ogen die lichtjes samenknijpen en je aankijken alsof ze elk moment iets kan uithalen. Net als Julia. Ik liet haar met haar ranke lichaam over me glijden en ze zwaaide haar borsten lichtjes over me heen, wreef ze in m’n gezicht. Ik hield haar slanke wespentaille vast en liet ze over haar mooie body glijden. Puur genot. Echt genieten. Steeds keek ze me aan als een meesteres der lusten en hield me in haar ban. Het erotisch spel mondde als automatisch uit in seks en bevestigde het condoom elegant met haar mond. Er is niks mis met haar seksuele techniek. Weer liet ze me tijdens de daad express vvertragen door me met haar lichaam neer te duwen en heen en weer te gaan met haar kont en heel die tijd keek ze me aan met die lach en die deugnietogen. Julia-ogen. Het werd een lang en zalig potje neuken en ik kon me volledig in meegaan. Het orgasme bouwde zich langzaam op en welde in een uitbarsting naar boven. Ik kon lang van het orgasme genieten terwijl ze me langzaam bleef doorneuken. Het standje was steeds de dame boven, mijn favoriet.
 
Dit tafereel herhaalde zich tweemaal en tweemaal kwam ik even vlot en zalig klaar zonder grote moeite. Ze wist me geil en opgewonden te maken als geenander (behalve Julia). Klassedame!
 
In de tussentijd hielden we een soort pauze waaraan ik hier de titel heb ontleend. Ik haalde m’n smartfoon boven voor wat Bulgaarse liedjes en we speelden er 2 af. Gesproken van Smartphones, dat is het 2de minpunt in het verhaal: soms onderbrak ze het spel om haar gsm te bekijken en wat te typen naar, ja haar pimp, haar vriend of vriendin (beneden?), whatever: het komt storend over maar net niet te.
 
Tijdens het afspelen van de nummers zat en stond ze op het bed zeer verleidelijk en beweeglijk dansmoves te maken, van de muziek te genieten en mee te zingen. Ze zwaaide met haar hoofd heen en weer, zwaaide met haar lange haren en liet die haar gezicht bedekken terwijl ze haar hoofd achterover kantelde, ogen gesloten en haar sexy lippen wulps vaneen geweken. Het was één groot feest haar zo te zien kronkelen, dansen en te zien bewegen genietend en zingend op de muziek. Ik wist geen blijf met mijn en enthousiasme: my own private dancer hier in H7. Ze keek me aan kuste me en zong de woorden van Azis in m’n oor en terwijl ze me streelde en haar angels over me heen haalde. Het is een beeld van deze zonnige zondag eind Mei dat ik nooit ga vergeten. Iemand had me ooit 3 jaar terug moeten zeggen dat dit tafereel precies 3 jaar later in het verschiet lag nadat ik pas de ervaring had alsof laatste seconde van m’n leven geslagen was. Er is geen betere troost denkbaar voor een zwaar getraumatiseerde hoerenloper dan dat je favoriete type dame voor je zingt en je tot in de zevende hemel verwent in ‘de zevende hemel’.
NB: een andere Bulgaarse, Aïscha, deed ditzelfde in Babylon in datzelfde jaar, ze vroeg daarna wel teveel surplus itt tot de veel correctere Jasmin.
 

De songs
 
1) AZIS - Habibi

http://www.youtube.com/watch?v=DtoM41TH7HM
 
 
2) AZIS & MALINA – Chernite Ochi
 
http://www.youtube.com/watch?v=RGRuHgKeFYs
 
 
Na het geweldige muzikale intermezzo gingen we weer tot actie over en deze verliep quasi hetzelfde als eerder beschreven. Na het klaarkomen had ze wel weer haar gsm ter hand en was ik ff weer afgesloten. Dat verminderd de betrokkenheid wel. Bij het chcken van de tijd zag ik dat er nog een 3-tal minuten over was. Alles was keurig binnen de tijd afgehandeld. Professioneler kan je het haast niet hebben op dat vlak.
 
 
Opruimen
 
 
Nadien belde ze zelfs nog tijdens het afruimen. Dat nam wel wat van de betrokkenheid weg, de zaak is gedaan, bel de vriendin erover en de beer kan er maar beduusd wat naar staan kijken. Jammer eigenlijk. Daarna gingen we en liep ze voorop. Ik ging naar de lockers en stelde vast dat ik haar het laatste geld van m’n geschat budget wegsnoepte – 80€ plus de 20€ van Nonkel. Ze heeft het verdiend. Nonkel vroeg nog wat ik met het geld heb gedaan: ‘Toch een goede fles wijn gekocht?’. ‘Het was de beste wijn, van Bulgarije.’ Nu zal hij zelf zoeken naar Bulgaarse wijn en of die echt zo goed is als Vazkor hem in superlatieven had beschreven. Ik heb nog niks terug gehoord dus vermoedelijk zoekt hij nog.
 
 
 
Aftersales
 
Niet echt, ze was nadien redelijk afstandelijk maar steeds vriendelijk. Ze bleef niet zo lang of was weer met een klant bezig maar dan wel lang.
 
 
Conclusies en score
 
Dit is een van die kamergangen die in je hoofd gaat blijven plakken. Bij mij is het zo maar ik weet niet bij jullie ook dat heel wat sessies door de ‘lijn der middelmatigheid’ en ‘veel hetzelfde’ in het geheugen vervagen. Er zijn kamergangen die nooit vervagen, in tegendeel, ze gaan scherper in je geest staan, iets vervormd wellicht. Je droomt er zelfs van. Gek genoeg hoeven dat op het moment zelf niet diegene te zijn dat je toen als erg goed ervoer, later wel. Dit is er een van dat bij de hoogtepunten wordt gezet samen met bvb Cila (yy), Kitty (Bab), Julia (ss) en andere. De dame was steeds erg correct op het upsellen na en ze is profi op gsm-gebruik tijdens de sessie na. Daar moet ik een half strafpunt voor toekennen, helaas. Dit is een super sexy Bulgaarse babe en ik denk dat ze weleens van club zou kunnen veranderen.
 
Niettemin krijgt ze een hoge score en dat in een ‘budgetclub’:
(Hoewel ik hoorde dat dat gaat veranderen, n.a.v. door de nieuwe wet?)
 
 
Score 8,5 / 10
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2017, 00:24:06 door Vazkor »