Auteur Topic: Roxana (Roemeense) Diana ex Babylon  (gelezen 33145 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Roxana (Roemeense) Diana ex Babylon
« Gepost op: 19 juni 2017, 21:09:24 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Diana (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2017, 13:25:55 »
Je la trouve mieux en réalité, surtout ses seins :laughingchick Hygiène irréprochable, très bonne suceuse :xrated, mes lèche les couilles et les tétons. J'ai adoré lui bouffer la chatte :schaap Fille très honnête.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Diana (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2017, 19:42:49 »
DIANA (Babylon) - Seks met de Goddess of Hunt
Bij deze recensie
Ingekorte versie

 

Waar hij haar heeft ontmoet - Diana zat achteraan de barruimte, gezellig bij Klara en Erika met wie ik eerder kamerde. Thea zat weer afgelegen in haar zeteltje. Er was een gezamenlijk gesprekje en Klara koppelde Diana en mij zowaar.
 
Bijzonderheden - Diana bleek nog nieuw te zijn in de club. Een mooie lieve meid, die ik wel zag zitten. Ze is de 30ste en laatste dame van de eerste helft van 2017. Ze had haar haren in een staartje maar ik vroeg als vanouds dat los te doen. Ik vind ze zo mooier. Een prachtig slank lichaam heeft ze, kleine borsten, slanke taille. Ook zij deed me aan een andere mei terugdenken van vroeger. Dit heb ik wel vaker de laatste tijd. In de herinnering loopt het ineens door elkaar. Ze heeft een goed meegaand karakter en ging goed mee in m'n wensen.

Presales - We zaten samen met Klara en Erika zat er ook ergens bij. Klara vertelde haar nog van haar sessie met mij in 't Roemeens. We zaten er wat samen te spreken en te strelen en dan de kamer op. Bij mij duren die presales vaak niet zo lang, de buit heeft Diana, Godin van de jacht, immers al snel gevangen.
 
Kamer - 10
 
 
Sessieverloop
 
Een uitstekende sessie, TZ erbij, strelen en kussen, allemaal niet slecht. Ze deed m'n rollenspel goed en de seks was ook erg goed: met wisselend ritme kon ik m'n orgasme beter uitstellen. Ook nu gebeurde het dat mijn oorspronkelijke kamerwensen van geen tel meer waren en dan weer wel.
 
Het is zo zalig naar dat leuke mooie lichaam van haar te kijken, haar welvingen te strelen, die wilde haren loshangend rond haar gezicht terwijl ze op me neerkeek. Dit was de 6de sessie al en ik wist en voelde dat het de laatste zou zijn want zweette al te veel. Na de seks lagen we naast elkaar en streelden en kusten we nog. Geen hoogschieter maar helemaal niet slecht. Ze werkt er maar pas dus ze kan nog groeien in deze club.
 
 
Afsluiten - De tijd was niet helemaal om maar besloot al te eindigen. Gewenning, zeker en ja ik was voldaan, langer hoefde niet. Ik was ook voldaan voor een langere tijd ttz 1 maand tot het groot verlof. Diana was aangenaam vrolijk gezelschap geweest en met haar kon ik op een positieve manier eindigen. Afruimen en damage afhandelen zonder probleem.
 
Aftersales - Geen, niet veel later ging ik naar huis toe.
 
Conclusie en score - Diana is zeker een herhaling waard,  wanneer? Dat is de vraag.
 
Score: 8,0 / 10

Offline Pitouille

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 99
    • Bekijk profiel
Diana (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 28 september 2017, 21:30:20 »
I've met Diana the 15th September in Babylon.
After a bad-service-session with Jessy, I was expecting something good that time.
I was a bit afraid about Diana : I noticed she had many clients before for... 20 minutes ! In my case, I always wear a watch (I gently check...).

In the afternoon, I've joined her outside, and I started to make a short massage in her back, later she took my hands and put on her delicious small B-cup breast ! Exciting !

After a few minutes, in stead to drive me in room, she invited me in a sofa to talk a bit more. Her english is good enough to discuss nicely ! Kisses & hugs at the programme, she also put my dick outside my dress and made me crazy.  :dance2

Once in the room, DFK and excellent blowjob, alternating with a nice 69 !
Multi positions with passion, she moved very well (I remember the « spoon » position while she moved her back to me, delicious).
The last minutes, I continue with a massage to her body & her back to complete the … 31 minutes-session. Honnest !  8)

I really want to see her again (she was telling me she'll be in vacation for 3 weeks, good to know).  :))

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Diana (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2017, 23:30:29 »
I've met Diana the 15th September in Babylon.
After a bad-service-session with Jessy, I was expecting something good that time.
I was a bit afraid about Diana : I noticed she had many clients before for... 20 minutes ! In my case, I always wear a watch (I gently check...).

In the afternoon, I've joined her outside, and I started to make a short massage in her back, later she took my hands and put on her delicious small B-cup breast ! Exciting !

After a few minutes, in stead to drive me in room, she invited me in a sofa to talk a bit more. Her english is good enough to discuss nicely ! Kisses & hugs at the programme, she also put my dick outside my dress and made me crazy.  :dance2

Once in the room, DFK and excellent blowjob, alternating with a nice 69 !
Multi positions with passion, she moved very well (I remember the « spoon » position while she moved her back to me, delicious).
The last minutes, I continue with a massage to her body & her back to complete the … 31 minutes-session. Honnest !  8)

I really want to see her again (she was telling me she'll be in vacation for 3 weeks, good to know).  :))
Thanks, Diana will be the next newbee  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Roxana (Roemeense) Diana ex Babyon
« Reactie #5 Gepost op: 11 november 2017, 14:41:38 »
Diana (Babylon) - Anti-climax
Bij deze recensie
 

DVP-Cataloog - Dronken dame naar alle vermoeden
 

Bijzonderheden

Mooi lang haar, prachtig figuur, had een slechter karakter nu dan m'n eerste ontmoeting met haar toen ze nieuw was. Wat jammer :(
 

Waar ontmoet?
 
In de barruimte Naast Alesia, de dame waar ik eigenlijk mee wou...maar koppijn heeft!
 
 
Presales
 
Wat pralines, wat gespeel dat ik liever met Alesia had gehad die naast me zat. Maar Alesia negeerde me en vond dat ik maar met Diana mee moest en het zeker goed zal zijn.
 
 
Kamer 12
 

Voorspel & Sex (not)

Goed voorspel maar bleef erbij. Madam vroeg extra en wou anders niet neuken halverwege de sessie. Dat upsellen mid-sessie over iets waar geen dame extra voor vraagt, is not done. Masturberend klaar gekomen terwijl ze op me zat, en haar mooi glooiende lichaam gestreeld, haar borsten,...kortom: geprofiteerd van een schoonheid en eruit gehaald wat er viel uit te halen... De sessie duurde ook nog eens niet zo lang. Ze vertoonde hoofdzakelijk een bitch attitude cfr. Monica in Magnum 2 jaar terug. Een beetje hetzelfde gedrag.
 

Afsluiten - Zo snel mogelijk... Van Diana was het nu duidelijk dat ze beschonken was. Heb ik weer.
 

Aftersales - Niks noppes nada nothing, de club sloot
 

Fazit en Score

Jammer, helaas, pindakaas! Na een uitstekende sessie in Juni deze rampslet-attitude vertonen is een horrorsituatie Halloween waardig. Dit bedroefd me meer dan ik wil toegeven omdat dat zo'n fijne meid was. Jammer haar nu zo mee te maken. Een betere score dan dit kan ik niet geven:
 
Score: 1,5 / 10
 
Helaas, pindakaas, dit was een anti-climax van de herkansingsdag. Een bis-nummer wordt dus zeker nodig in December!!!
 
« Laatst bewerkt op: 11 november 2017, 14:49:39 door Vazkor »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Roxana (Roemeense) Diana ex Babylon
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2020, 11:19:34 »
Diana voorheen Babylon is in Sixsens neergestreken onder het pseudo Roxana!  :laughingchick
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Roxana (Roemeense) Diana ex Babylon
« Reactie #7 Gepost op: 15 juli 2020, 08:15:47 »


[box title=ROXANA]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits en Engels
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                 70B
Kontje:          strak
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Uitstekende service
+
+
+
[/box]
[box title=extra info]
ex Babylon (Diana)
[/box]

Paspoort geactualiseerd
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke