Auteur Topic: Zwembaden in clubs  (gelezen 9397 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zwembaden in clubs
« Gepost op: 30 juni 2017, 22:34:31 »
De zomer is volop begonnen. Ondanks dat het weer nu wat minder is, hebben we al een paar zeer mooie dagen gehad met veel zon. Ideale dagen om een club te bezoeken en vooalr 1 met een zwembad. Zelf heb ik de afgelopen tijd Sixsens en Happy Garden bezocht. Beide met een zwembad. In Happy Garden helaas niet verwarmd. Daar ook geen gebruik gemaakt van het zwembad, maar dat kwam ook mede door het mindere weer op die dag. In Sixsens al wel een paar keer gezwommen, ook samen met een aantal dames. Sinds kort heeft Babylon ook een zwembad en RB heeft deze al ingewijd, een aantal weken geleden. Helaas was ik die dag verhinderd, maar ik ben wel erg benieuwd naar het nieuwe zwembad. De planning is om in augustus eens een kijkje te nemen. En 29 juli Sixsens, het Relaxxboard feest. Hopelijk wordt het weer net zo'n waterfestijn als vorig jaar.

Het leukste is, wanneer de dames ook gebruik maken van het zwembad in een club. Hieronder mijn top 5 leukste zwembadmomenten in clubs:

1. Pauschalclub Dortmund, met een stuk of 4, 5 meiden en 2 andere rakkers aan het ballen in het water met een strandbal. Allemaal in een zeer ongedwongen sfeer en waarbij de dames en de rakkers veel lol hadden.
2. Sixsens, samen in het water met Dani, waarbij ze zich stevig aan me vastklampte uit angst voor het water. Later met een andere rakker en Dani aan het ballen met een strandbal, waarbij Dani op het verhoogde deel zat.
3. Sixsens, met 3 rakkers en waterratje Sonja aan het ballen met een strandbal. Ook allemaal in een ongedwongen sfeer, waarbij Sonja de grootste lol had.
4. Sixsens, RB-feest 2016. Eigenlijk zou dit op nummer 1 moeten staan, omdat veel dames zich behoorlijk vermaakten en even vergaten dat ze in een saunaclub aan het werk waren. Waarom dan niet op nummer 1? Zelf was ik er niet actief bij betrokken. Slechts een toeschouwer.
5. Planet Eden, verschillende dames die lekker lagen te zonnen in de buurt van het zwembad maakten elkaar om beurten nat met het water uit het zwembad. Erg vermakelijk om te zien hoe de dames lol hadden. Zelfs de lingerie en handdoeken gingen uiteindelijk in het water.

Clubs waarvan ik weet dat ze een zwembad hebben, zijn:

Acapulco (binnenbad)
Babylon
Dolce Vita
Great Palace
Happy Garden
Pauschalclub Dortmund
Pauschalclub Münster (binnenbad)
Planet Eden (maar dit is geen saunaclub meer)
Parksauna-Residenz (binnenbad
Sixsens
Sky (binnenbad)
Totalclub Osnabrück
Villa Marisol
Villa Vertigo
Yin Yang
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Zwembaden in clubs
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2018, 15:22:28 »
Artemis heeft ook 'n zwembad, maar dames zijn daar wel even net 'n tikkeltje professioneler dan in 'n aantal andere clubs die hier worden genoemd. Idem dito voor Golden Time Wenen.

In de zomer, bij gezellige drukte en aangename temperaturen vind ik 'n zwembad een toegevoegde waarde in een club.