Auteur Topic: Aranka (Roe.)  (gelezen 5706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Aranka (Roe.)
« Gepost op: 1 juli 2017, 11:16:33 »
Ook van deze dame zie ik geen thread. Mocht die er zijn, dan samenvoegen..

 Ik had al een aantal loopjes door het zwembad deel gedaan. Om het zwembad heen kom je bij verschillende deuren met evenzovele ruimtes.
 En er zijn de nodige dames. Zittend, liggend, hangend. Dit laatste komt overdag nog wel s voor. Aranka deed er ook aan.
 Toch begon ze op gegeven moment met regelmaat heen en weer te lopen naar het gangetje achterin de wellnes waar sauna en kino aan liggen.
 Hmm, een dame in het zweethok, leek me wel wat voor de verandering. Maar ze bleef tactisch erbuiten rondlopen. Kwam net de kino uit. Die was helemaal leeg.
 Ook leuk....
 Ze had al een keer geprobeerd vanaf haar hangplek, maar nu kwam ik haar al cruisend tegen.
 Ze is duidelijk wat jonger dan Nicole, zag er niet slecht uit. Geen echte spetter, maar normaal leuk genoeg als je even keek. Tattoos, piercings of andere versierselen kan ik me niet zo gauw herinneren. Ze kwam in 1e instantie minder gelaten over. En in voor de kino, toen ik t vroeg. Mooi!

 Ik meende wel wat moeite op haar gezicht te bespeuren toen we het en-plein-public gingen doen, maar ze ging er toch voor.
 Blijft me intrigeren: wat is die moeite die dames soms duidelijk hebben voor 'actie in het openbaar'...

 In ieder geval gaf Aranka mij op een van de kino banken een blow job naar behoren. JV werd netjes van de goede grootte.
 Daarna wilde ik haar graag doggy nemen. Gewoon lekker rustig, slow. Ze ging er mee akkoord.
 Dus lekker rustig Aranka genomen.
 Tot twee keer toe kwam er iemand binnen, maar niemand sprak en liet ons gewoon lekker begaan.
 Na verloop van tijd kwam ik vrij rustig klaar....

 Aranka maakte me zorgvuldig schoon, dat vind ik over het algemeen netjes als ze dat zo doen. En er stonden tenslotte een half dozijn van die rollen om ons heen...
 Daarna was het wel meteen naar de lockers voor het administratieve gedeelte van de transactie, maar vooruit. Het was lekker geweest, en ik ben een redelijke kino fan.

 HHG: ach ja, waarom niet.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm