Auteur Topic: Christina (Roe)  (gelezen 31063 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Christina (Roe)
« Gepost op: 8 juli 2017, 16:08:46 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Christina (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 9 juli 2017, 18:36:35 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Christina (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2017, 15:18:52 »
Mijn nieuw Babylon-liefje! Christina (ex Planet Eden), een uit de kluiten gewassen Roemeens meisje van 22 jaar. Ik heb nu eenmaal een zwak voor jonge BBW'tjes (maar geen kiloknallers). Benevens het feit dat brede heupen evolutionair een teken zijn dat de vrouw gemakkelijk zal baren, bieden deze dames tal van voordelen in bed. Eens goed van leer kunnen geven zonder al te veel brokken te maken, bijvoorbeeld. Of wat dacht je van een stevige D-cup? Neen, magere bamboescheuten die je zo in twee kan breken zijn niets voor mij. Ook voor forgetskinnyletsgetfatty  moet dit de dream girl zijn!

Met Christina lag ik in totaal 1.5 uur op de kamer, met lange presales vooraf. GFE+PSE all inclusive! Alleen al voor haar kom ik terug naar Babylon.

Geen CV zo vlekkeloos of er zit een geurtje aan (best letterlijk te nemen). Ze rookt me teveel, maar tot zover het enige minpunt voor me.
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2017, 15:24:06 door Shakir »

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Christina (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2017, 09:47:34 »
Christina Turks / Roemeens.

Uit het voormalige Planet Eden is Christina naar Bab gekomen.
Zij vind Bab een leuke club, met een goede stemming en prettig clientele. Het is gezellig om met haar te praten en ze is niet meteen erop uit om een kamertje te scoren. ( mijn persoonlijke mening!)

Uiteindelijk na uitvoerige presales, met knuffelen, TZ , en verkennen van het gereedschap, naar een kamer vertrokken.
 
Daar begon het spektakel pas goed. Deze dame is flink bedeeld, met een mooie natuurlijk voorgevel :tietjes , en een prachtige set billen :kissass . Ze showt ze graag, en kwam lekker tegen me aanrijden met haar billen nog voor we goed en wel op bed waren geland. Natuurlijk is ze niet klein, maar veel vrouw voor je geld! Ze weet je compleet op te winden, en ging op het bed zitten voor de inleidende werkzaamheden.
Al snel werd ik naast haar op het bed getrokken, en volgde een knuffelpartij, met diepe natte TZ en handen overal op elkaars lichaam.
Daarmee had ze geen enkele moeite, geen  „nicht finger“ gewoon lekker losgaan. Dit mondde uit in een „ 69 „  die overging in cowgirl, om uiteindelijk in missio megagalactisch af te schieten…
Ik denk ook dat Forgetskinnyletsgetfatty ook zijn lol aan deze heerlijke dame met „ pak an „zou kunnen beleven.

Ik kom in ieder geval terug, in de eerste plaats omdat ze gewoon een hele lieve leuke dame is, en daarnaast in bed een geweldige belevenis is. HHG 200%!

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Christina (Roe)
« Reactie #4 Gepost op: 13 mei 2018, 12:43:21 »
Gisteren terug gespot in Babylon! Wat een stevige brok natuur!

Het was gisteren te druk (Eddy's verjaardagsfeest). Helaas kreeg ik deze, toch wel stijlvolle, dame dan niet meer te pakken.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Christina (Roe)
« Reactie #5 Gepost op: 28 januari 2020, 01:55:04 »
Deze noemt zich "Chris" omdat er een andere dame onder de naam Christina werkt in babylon.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans