Auteur Topic: Nancy  (gelezen 5879 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Nancy
« Gepost op: 12 juli 2017, 00:46:30 »
Nancy - Algerian beauty
Bij deze recensie
 
Paspoortje
 

[box title=NANCY]

Opmerking:   Dit is niet dezelfde Nancy als eerder beschreven door S&F welke een Roemeense was.
Land:             Algerije
Taal:              Algerijns zeker, en Engels (beetje) en Duits (iets beter)
Leeftijd:         23 ofzo, ik vraag daar niet naar maar ziet er jon uit, niet te jong ook
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,675m
Ogen:                   mooie bruine ronde zachte ogen met een lachje in
Model:            slank
BH:                 B groot
Kontje:           jammie :p
Huidskleur: Mokkakleurig, koffie-met-melk kleur, Noordafrikaans, soit. Iets latina-achtigs maar dat is ze niet.
Tattoo/piercings: niet gezien
Haarkleur:      bruin, niet bruin bruin, wat blondig bruin maar bruin nontheless
Haarlengte:    halflang naar lang toe, tot over schouders
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Rollenspel Speels katje wezen
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Supermooi gezicht, je verdrinkt in haar ogen
+ Snelle service, but what'd ya expect voor 20 minuten.
+ Optick fick
 
- gedaan is gedaan, maar ja met 20 minuten tijd...
[/box]
[box title=extra info]
Mooie dame, was de mooiste op dat moment. Heb er geen spijt van. Ik wou altijd weer een Noordafrikaanse neuken, de laatste was van 2013 geleden in SS (!). Deed rollenspelletje dat ik wilde opvallend goed zonder al de details te kennen. Een pluim voor dat.
[/box]
 
 
DVP-Catalogus - Afro-Arabisch neukpaardje (Ja, zelf verzonnen...)
 
Bijzonderheden - Een bijzonder mooi meisje die m'n aandacht wist te trekken zelfs zonder dat ik m'n bril aan heb en zonder dat ding is het maar niks met dat zicht. Ik zag wat slang en chocobruins aan de damesvertrekken staan. Ik zag ze later terug: ze is een type waar ik wel een zwak voor heb, optisch. Ik moest ze absoluut geneukt krijgen. De kamervraag kwam van mij. Direct.
 
Waar ik haar heb ontmoet - eerst in de sauna waar ik de details niet zag behalve de contour van een goddelijk mooi lijf. Daarna terug gevonden in de bar en gelijk aangesproken voor een kamer.
 
Presales - presales, wat is dat? :D Onbestaande in dit geval.
 
Kamer - 8 boven, een mooie kamer waar voldoende daglicht in viel. Bed was ruim genoeg.
 
Voorspel & Sex
Lekker vrijen, dat meisje goed vastpakken, wat een lekker lichtbruin lijf had ze, prachtige welgevormde borsten, de dorstige in de woestijn laafde zich weer aan al dat optisch geweld en de kleine steigerde van plezier. Wat een mooie dame. Ze heeft prachtige haren, ik vroeg haar die los te laten. Dat vraag ik elke keer. Bij aanvang gaf ze me aan dat alles nu met condoom moest. Gepijpt worden is niet m'n ding, we stapten direct op seks over. Ze reageerde wat verrast en haalde het condoom uit dat ikzelf aan m'n pik bevestigde. Geen nare verrassingen met lange nagels aub.
 
De seks: een standje, zij on top. Lekker lang geneukt en het ritme weten te wisselen. Het was puur genieten met die schoonheid. Ik droom er nog van. Zulke momenten zijn altijd te kort en m'n tijd en geld zijn helaas beperkt. Dit schatje had ik anders graag 2x geneukt Minstens. Ik hield het bij deze powersessie waar ik krachtig klaarkwam. Waauw wat een lekkere dame. Algerijns, dat moet ik echt onthouden. Zulke schoonheden, ik wist niet dat ze dat daar in huis hadden.
 
Afsluiten - Snel afgeruimd. Ik denk dat het al in al 15-16 Minuten duurde.
 
Aftersales - Onbestaand. Haar wel een laatste kus ter afscheid gegeven en uitvoerig bedankt voor die leuke sessie.
 
Conclusies en Score
Als het gaat om een korte powersessie met een mooie dame is de opzet meer dan geslaagd. Ik had de hoop bijna verloren hier iets te scoren maar Nancy is een schot in de roos geweest.
 
Score:  7,0 / 10
OFE-Score: ****
Finish&GO Score: ****

 
Voor uitleg scores, zie m'n voorsteltopic.